پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

پرهام مهربونم

سفر به ارسنجان

1394/3/4 11:25
نویسنده : فریده
784 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 26 اردیبهشت ماه  مبعث رسول اکرم بود و تعطیل .

 

ما هم تصمیم گرفتیم بریم ارسنجان ، از اونجا که دیگه هیچ قوم و خویشی ارسنجان نداریم ، کلید خانه بهزاد ، پسر عموی محمد ، رو گرفتیم و جمعه حرکت کردیم به سمت ارسنجان .

 

یک روز اونجا بودیم و روز شنبه برگشتیم .

 

اینم عکسای گل پسر.

اینجا باغ اناری عمه مریم هست ،البته خودشون نبودن و باغ بدون اونا صفایی نداشت ،

 

باغ عمه مریم

 

 

شب هم رفتیم پارک که به پرهام حسابی خوش گذشت .

پارک ارسنجان

 

می خواست بره پارک بادی ولی خیلی شلوغ بود و منم ترسیدم ، دیگه رفت  استخر توپ .

اینقدر تو استخر توپ بهش خوش گذشت که خدا می دونه.

استخر توپ

 

توی پارک یه قورباغه دیدیم .

قورباغه

 

و پرهام که ادای راه رفتن قورباغه رو بیرون می آره.

راه رفتن قورباغه ای پرهام

 

صبح روز شنبه هم رفتم یه منطقه به اسم تنگ اشکن که صبحانه بخوریم ، ولی وقتی رسیدیم دیدیم نان یادمون رفته ببریم .

تنگ اشکن

 

یه منطقه بکر  ، زیبا و آروم .

آنقدر آروم بود که من ترسیدم ، احساس ناامنی می کردم ،

 

به خاطر همین سریع به سمت خانه حرکت کردیم .

سفر خوبی بود با اینکه یه روز بیشتر نبود ولی حسابی خستگی از تنمون بیرون رفت .

 

حالا بنویسم از پرهام

ولش کن همون ننویسم بهتره .

خدا رو شکر سالمه ، بذار اینقدر شیطونی کنه تا همه از دستش عاصی بشن .

 

پسندها (2)

نظرات (24)

بابا و مامان
4 خرداد 94 12:42
سلام عزیزم همیشه خوش باشی عزیز دلم
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم
بابا و مامان
4 خرداد 94 12:43
وای شیطون بلا اون بالا چکار می کنی وای مواظب باش
فریده
پاسخ
نگران نباش ، این دیوار خیلی خیلی کوتاه بود.
بابا و مامان
4 خرداد 94 12:44
خیلی جای قشنگیه مامان چه حس خوبی به ادم دست میده همیشه خوش باشید و سلامت
فریده
پاسخ
واقعاً طبیعت انرژی آدم رو چند برابر می کنه ، امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان فهیمه
4 خرداد 94 16:34
عزیزم چیکار گل پسرمون داری بزار هر چی دلش میخواد شیطونی کنه .اصلا اومده به این دنیا واسه همین کار دیگه واقعا چه طبیعتی.منم همینجوریم بعضی وقتا از آرامش زیاد میترسم و نون که یادتون رفته بود چه ضد حال بدی خوشحالم که خستگی رو تن بیرون کردین
فریده
پاسخ
من که کاری بهش ندارم ، اونه که از سروکول ما بالا می ره. اینقدر امنیت کم شده که من می ترسیدم هر لحظه یه عده بریزن رو سرمون .
مامان ِ یسنا
4 خرداد 94 20:33
سلام دوست خوبم ... خوبی فریده جونم؟ عجب جای بکری رفتین ... ولی حیف شد که نون نبردین پرهام عسلی بزار شیطونیهاشو بکنه ... خدا رو شکر که سالمه و هیچ نعمتی بالاتر از این نیست
فریده
پاسخ
سلام عزیزم ، مرسی دوست خوبم حسابی طبیعت زیبا و بکری داشت ، دلیلش هم این بود که بومی های این شهرستان علاقه چندانی ندارن که به این منطفه بیان.
مامان ِ یسنا
4 خرداد 94 20:46
خصوصی دوستم
فریده
پاسخ
عشق یعنی...
5 خرداد 94 8:23
خوش به حالت که نی نی وبلاگ وصله و هر برای خودت رژه میری و پست جدی میزاری . بلاگفا که هنوز هیچ عکس العملی از خودش نشون نداده و دارم کم کم ازش نا امید میشم .
فریده
پاسخ
ما این هستیم دیگه . نی نی وبلاگ داریم و کلی باهاش حال می کنیم . چقدر دلم واست می سوزه ، گناه داری هااااااا. آخه بدون وبلاگ چطور می تونی زندگی کنی ،.
عشق یعنی...
5 خرداد 94 8:25
حسابی بهتون خوش گذشته . می گم خوب بوده صلاح دونستی و تو این سفر اقای همسرم با خودتون بردین و تنهایی نرفتین این شاله که پرهام همیشه شاد و سرحال بشه و به قول خودت این قدر شیطنت کنه که همه عاصی شن . مهم اینه که شاد باشه و سالم .
فریده
پاسخ
آخه محمد قول داد که پسر خوبی باشه ، منم دلم واسش سوخت و با خودم بردمش ، از طرف دیگه گفتم یه سفر بره روحیه اش خوب بشه بتونه خوب کار کنه پول دربیاره .
عشق یعنی...
5 خرداد 94 8:56
شما شنبه 26 خــــــــــــــــــــــــــرداد رفتین سفر تازه مبعث هم بوده ؟؟؟؟
فریده
پاسخ
هااااااااااااااااااا راست می گیااااااااااااااااا. خوب شد گفتی
عشق یعنی...
5 خرداد 94 10:34
ادای ورباغه در اوردنش خیلییییییییییییییی با حال بود . اون عکسی هم که رو دیوار گرفته داره می خنده یا اون عکسی که تو پست قبلی گذاشته بودی جلو ابشار فیگور گرفته بود و بفرست برای مسابقه نی نی وبلاگ
فریده
پاسخ
آخه بفرستم کی بهش رای می ده ، احتمالاً با یه رای نفر اخر می شه .
عشق یعنی...
5 خرداد 94 10:34
ببین من چه قدر بی وبلاگم که از بی کاری می رم اخبار نی نی وبلاگ و می خونم
فریده
پاسخ
چقدر دلم واست می سوزه ، به نظرم موقت یه وبلاگ دیگه درست کن و بعد که بلاگفا درست شد اطلاعات رو منتقل کن
مامان ِ یسنا
5 خرداد 94 19:20
سلام فریده جونم یسنا تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... ممنون میشم اگه لطف کنی کد 76 رو به شماره 1000891010 ارسال کنی .
فریده
پاسخ
الان بهش رای می دم
مامانی
6 خرداد 94 9:34
ماشالا هرسری عکسای پرهام میبینم بزرگتر و اقا شده..فریده جون خوب اگه پرهام شیطنت ورجه وورجه الان نکنه پس کی؟؟؟بچه ها پر از انرژی ولی متاسفانه توی این روزگار و خونه های اپارتمانی نمیتونن انرژی تخلیه کنن ..بچگیای خودمون یادته اینقدر بازی میکردیم که شب از خستگی بیهوش میشدیم ما پدر مادرهای این نسل کم حوصله شدیم..عکسای پرهام مثل همیشه عاااالی..چه جای با صفایی رفتید ولی نون نبردین بهتر که زود برگشتید دوست خوبم
فریده
پاسخ
منم موافقم ، متاسفانه ما خودمون حوصله نداریم . از طرف دیگه بچه ها خیلی تنها هستن . پرهام هر وقت یه بچه دیگه باهاش باشه اصلاً کاری با من نداره. بازی می کنه ، می خنده و حسابی بهش خوش می گذره. بعد هم که می آییم خانه به قول شما اینقدر خسته است که سریع می خوابه.
مهسا
9 خرداد 94 1:43
عجب قورباغه خوشگلی ی ی وای فریده حوصلم بدجوری سر رفته.... وبلاگ به باد رفته. بلاگفا نابود شده.... نمی دونم چی کار کنم... می خوام بنویسم... اما وبلاگم ...من وبلاگم رو می خوام م م
فریده
پاسخ
توی عکس این قورباغه خوشکل شده ، ما اصلاً فکر می کردیم خاکستری هست ولی بعد که عکس رو نگاه کردیم ، دیدیم خال های سبز هم داره. چه بد که هنوز بلاگفا قطع هست ، خیلی خیلی دلم واسه وبلاگ شما و عشق یعنی ... تنگ شده.
عشق یعنی...
9 خرداد 94 10:04
نکنه باز رفتی مسافرت که نظرات و جواب نمیدی ؟ یه فکرهم به حال ما بی وبلاگ ها کن . میدونی چند وقته داریم بی وبلاگی می کشیم .
فریده
پاسخ
آفرین به تو ، رفته بودیم اصفهان ، جای شما خالی. ای داد و بیداد ، هنوز بلاگفا درست نشده. خوب به مدیریت بلاگفا تلگراف بزن و شاکی شو. یعنی چی این همه مدت درست نشده
مامان زهرا
12 خرداد 94 12:05
چه جای قشنگی خوش به حالتون ما که از این تهران پر از دود تکون نمیخوریم ادای قورباغه دراوردن پرهام خیلی با حال بود کلی خندیدم میگم عجیبه اقای همسر هم با خودتون بردید سفر انشااله همیشه باهم شاد باشید
فریده
پاسخ
آقای همسر دیگه قول داده پسر خوبی باشه ما هم با خودمون می بریمش . راستش رو بخوای محمد عاشق مسافرت و تفریح هست ولی ماشینمون دیگه جوابگوی خارج از شهر نبود ولی جدیداً ماشین رو عوض کردیم و مسافرت های خانوادگی به راه شده
ایدا .نیکتا.عاطفه
12 خرداد 94 13:32
بله درسته جوابتون لطفا عکسشو رو هم بذارید یا دداخل وبتون یا ادرسشو بهم بدید جوابو به دیگران نگید
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، من چون وبلاگ پسرم هست مطالب مربوط به کارها و سفرهای پسرم رو می زارم .
عشق یعنی...
16 خرداد 94 12:47
من که با این اوضاع بلاگفا یه جورایی تو برزخ گیر کردیم و دست مون از زمین و اسمون کوتاهه و تو وضعیت معلق هستیم . حداقل تو بیا تند تند پست بزار که دلمون خوش باشه . کلا چند تا دوست نی نی وبلاگی دارم
فریده
پاسخ
باور کن کلی پست خوب می تونم بذارم ولی وقتی می بینم شما پست نمی زاری منم حوصله ام نمی شه . حالا شاید فردا یه پست گذاشتم . چرا بلاگفا این مسخره بازی رو درآورده؟؟ چرا درست نمی شه ؟؟؟
ایدا .نیکتا.عاطفه
17 خرداد 94 15:56
ممنون که توی مسابقه شرکت کردید
فریده
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مهسا
17 خرداد 94 18:44
فریده ه ه ه وبلاگ نازنینم به باد رفته.... دلم خونه... من وبلاگم رو می خوام............ دارم می پوسم.... دلم نمی یاد وبلاگ دیگه درست کنم... وبلاگ خودم رو می خوام ...
فریده
پاسخ
گریه نکن عزیزم ، ناراحت نباش ، درست می شه . باور کن من بیشتر از شما ناراحت هستم ، ولی شنیدم داره به زودی درست می شه .
مامانی غزل جون
18 خرداد 94 8:36
ای جاانم چه جای بکریه من عاشق این جور جاهام چه عکس هنری هم انداختی فریده همیشه به گشت و شادی.... راستی عکس روی دیوار پرهام خیلی باحال شده
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، شما که خودتون فقط جاهای بکر و قشنگ می بیند ، ما که می بینی طبیعت ندیده هستیم .
عشق یعنی...
18 خرداد 94 8:47
آخ جووووووووووون بلاگف تا چند روز دیگه درست میشه بزن اون آهنگ بندری خوشگله روووووووووووو ( آیکون قر و رقص و تصور کن با یه نییییییییییییش بااااااااز تا بنا گووووووش )
فریده
پاسخ
آخههههههههههه خیالم راحت شد ، داشتم فکر می کردم با این ضربه روحی که شما و مهسا جون خوردید باید چطوری برخورد کنم .
مهسا
22 خرداد 94 17:59
واقعا ضربه روحی خوردم.. اصلا حال و روزم خوب نیست....وبلاگم رو می خوام
فریده
پاسخ
نگران نباش عزیزم ، به زودی زود درست می شم ، واقعیت اش منم اعصابم خرد شده دیگه ، یعنی چی ؟؟چرا کسی پاسخگو نیست.
صادق
15 شهریور 94 13:18
سلام خسته نباشيد . واقعا وبلاگ جالبي داريد . و تا حالا اين چنين وبلاگي نديده بوده كه خاطرهاشونو رو داخلش ثبت كنن ولي تبريك و خسته نباشيد ميگم خيلي جالبه وقتي مطالبتون رو ميخونم خيلي برام دلنشينه. راستي من برا ارسنجانم خيلي خوش اومده بودين به ارسنجان ولي ما به لهجه خودمون ميگيم " ارسنجون" تنگشكن جاي با صفاييه بخصوص در زمستان . حتما تشريف بياريد . پايينتر كه بريد ميرسيد به مكاني به اسم دهنه موسير جاي جالبيه. خب ان شاءالله هميشه با خانواده در كنار هم شاد و خوشحال و پيروز باشيد . خدانگهدارتون
فریده
پاسخ
ممنون که به وبلاگ پسرم آمدید و ممنونم از تعریفات شما . حسابی منو شرمنده کردید . ایشالله دفعه بعد که آمدیم ارسنجون حتماً دهنه موسیر می ریم . ارسنجان جای باصفایی هست من که هر وقت آمدم حسابی لذت بردم. شما هم خوش باشید و سالم .