پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

پرهام مهربونم

3/تیرماه /1394

1394/4/3 9:34
نویسنده : فریده
649 بازدید
اشتراک گذاری

چه روز خوبیه سوم  تیرماه .

 

هر سال که می گذره بیشتر عاشق این روز می شم ، روزی که پسرم به این دنیا آمد .

 

و امروز دقیقاً همون روزه ، بهترین روز سال .

 

خدایا شکرت بابت داشتن پرهام .

 

پرهام چهار ساله شد. و این یعنی نهایت خوشبختی.

 

خدایا خیلی دوست دارم و ممنونم بابت تمام نعمتهایی که بهم دادی .

 

 

 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

 

 

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان ِ یسنا
3 تیر 94 13:28
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .... تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک پرهام جونم تولدت هزاران بار مبارک باشه الهی 120 ساله بشی و الهی همیشه دلت شاد باشه لبت خندون الهی یک عمر سالم و شاد باشی اینم کادوی من یک عالمه بووووووووووووووووووس
فریده
پاسخ
مرسی دوست مهربونم . ممنون از این همه دست و هورا ، ممنون از این همه دعاهای خوب و قشنگ .ممنون از این همه بوس . امیدوارم یسنا جون هم سالهای سال زیر سایه شما و پدر مهربون شاد و سلامت باشه.
مامان فهیمه
3 تیر 94 16:50
وااااااای عزززیییییزم وقتی اومدم دیدم بالای وبت نوشته پرهام چهارساله کلی ذوق زده شدم که چه به موقع اومدمآخه تا حالا واسم اینجوری اتفاق نیفتاده بود حتی واسه علی خودم تولدت مبااااارک پرهام جونم انشالا سال به سال که بزرگتر میشی با موفقیت های جدیدی روبرو شی و تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه.البته در کنار دوست خوبم فریده جون و بابای مهربونت
فریده
پاسخ
مرسی فهیمه جون مهربون. بعضی وقتا خدا دوست داره جایی بری و چیزی ببینی که خودت هم باورت نشه. ایشالله علی کوچولو و مامان و بابای مهربونش همیشه سالم باشن و تندرست .
عشق یعنی...
4 تیر 94 8:55
ای جووووووووووووووونم این شاله صد و بیست ساله بشه عزیزم تولدت مبارک . این شاله هر سال صحیح م سالم باشی.
فریده
پاسخ
مرسی عزیز دلم ، ممنون از این همه ماچ و بوسه ، بابا ولم کن چقدر محکم بغل می گیری ، خفه شدم دیگه ، بسسسسسسسسسسسه
عشق یعنی...
4 تیر 94 8:58
فکر کردی با یه تبریک خشک و خالی می تونی از زیر بار تولد گرفتن فرار کنی. یعنی می خوای تولد نگیری؟؟؟؟ دو روز دیگه پرهام بزرگ بشه خودم یاد اوریش می کنم و می گم چهار ساله که شدی مامانت تولد نگرفته برات
فریده
پاسخ
ای خائن ، ای دشمن این آب و خاک . حالا که اینطور شد منم دلم خنک شد که تمام مطالبت پاک شد . شوخی کردم ، تولد واسش گرفتم هر چند کوچیک ، ایشالله زود زود می نویسم.
بابا و مامان
4 تیر 94 9:43
سلام عزیزم تولدت هزاران هزار بار مبارک باشه ایشالاه زیر سایه پدر مادر مهربونت عزیز دلم http://www.eshghentezar.com/imgcenter/uploads/1397247203.gif اینم هدیه ما به پرهام عزیزم
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم ، ممنون از هدیه باارزش ات
عشق یعنی...
4 تیر 94 10:10
فریده بیا ببین چه به سر وبلاگم اومده خیلیییییییییییییی داغونم
فریده
پاسخ
ای داد و بیداد. چقدر وحشتناک شده . تمام مطالبت پریده. خیلی ناراحت شدم . ولی نگران نباش به نظرم به زودی مشکلش برطرف می شه.
مرجان
7 تیر 94 14:51
پرهام عزیزم پسر قشنگم چهار ساله شدنت مبارک عزیزم انشالا همیشه شاد و سلامت و موفق باشی در زندگی انشالا جشن فارق التحصیلی و عروسیت عزیزم...فریده جونم دوست خوب و عزیزم چهامین سال مادر شدنتو شادباش میگم..دوستتون دارم
فریده
پاسخ
ممنون مرجان جونم ، ممنونم واقعاً حس خوبی هست که می بینی هر سال فرزندی که به دنیا آورده بودی رشد می کنه و بزرگتر می شه . بعضی وقتا باورم نمی شه که به همین زودی چهار سال گذشته
مهسا
7 تیر 94 20:00
سلام عزیزم... وای مبارکه ه ه ه هورا 4 سالگی ایشالا 100 سالگی ی ی ی....
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم . می بینم بلاگفا بالاخره درست شد و شما هم از افسردگی بیرون آمدید.
مامان
10 تیر 94 22:26
وای فریده جونم چقدر پست گذاشتی و من نخوندم.خیلی وقته دیگه نی نی وبلاگ کمتر میام. اومدم جواب سوالتو زودی بدم و بعد برم پستهایی که نخوندمو بخونم. اول بگم که هزاراااان بار تولد پرهام عزیزم رو تبریک میگم. ان شاالله ۱۲۰ ساله بشه پرهام جونم زیر سایه پر مهر بابا و مامان مهربونش.و اینکه همیشه تنش سالم باشه و موفق. فریده جونم زبان اصلیشون انگلیسی بود! اصلا عرب توی سطح شهر نبود.چون یه شهر صد درصد توریستیه و کل شهر دست خارجی هاست.شیخ های عرب اطراف شهر هستن و هیچ کاری جز خوردن و خوابیدن ندارن و دولت ماهیانه میلیونی بهشون حقوق میده.اینطوری که لیدر گفت ماهیانه ۵۰ میلیون!!!!! باشد که ما ها هم با یارانه هامون رستگار بشیم! خخخخخ.
فریده
پاسخ
ممنون از اینکه تولد پرهام رو تبریک گفتیم و هزار بار ممنونم از اینکه به سئوالام جواب دادی . واقعاً شیخ نشینان عرب واسم جالب بود، از ماست که برماست
بابا و مامان
18 تیر 94 10:55
فریده
پاسخ