پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

پرهام مهربونم

تولد چهار سالگی پرهام

1394/4/14 9:18
نویسنده : فریده
2,986 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد ، تولد ، تولدت مبارک ،

مبارک ، مبارک ، تولدت مبارک

 

 

عزیز دل مامان،  شمع چهار سالگی رو به سلامتی فوت داد .

 

تولد چهار سالگی پرهام

 

امسال تولد پرهام ، یه جشن کوچیک بود ، یه جشن با حضور خانواده مادری . البته به استثنای دایی علیرضا که بوشهر بود و به خاطر ماه رمضان نمی تونست بیاد .

 

چند تا دلیل داشتم که امسال یه جشن کوچک گرفتم ،   اولین و مهمترین دلیل این بود که  آقا یه مقدار کسالت داشت و سختش بود که یه جای شلوغ باشه ،

 

دیگه اینکه خانه خودمون خیلی کوچیکه و گنجایش همه افراد رو نداره و دوست نداشتم به کسی بگم و مراسم رو توی خانه یا باغ بستگان بگیرم .

 

خلاصه تولد پرهام روز جمعه 94/4/5 برای اولین بار توی خانه خودمون برگزار شد.

 

مهناز از صبح واسه کمک آمد  و کلاً تمام غذاها رو مهناز درست کرد.

 

واسه افطار  ، چلو ساده ، لوبیا پلو ، مرغ ، حلیم بادمجان  درست کردیم به همراه ژله بستنی هفت رنگ و سالاد فصل.

 

واسه تم تولد ، اول تصمیم گرفتم بره ناقلا باشه ولی هر چی گشتم چیز خاصی با این تم پیدا نکردم

در حین گشتن یه پکیچ عالی دیدم که تمام وسایل تولد داخلش بود ولی تم هاش محدود بود .  من  تم دزد دریایی رو انتخاب کردم .

 

داخل بسته ،  بشقاب ، لیوان ، چنگال ، کارد، نی ، کلاه تولد ،تاج تولد ،ماسک صورت ، ریسه تولدت مبارک ، علامت به طرف تولد بود که به نظرم خیلی عالی بود و دیگه دردسر ست کردن وسایل رو نداشتیم .

 

تم تولد دزد دریایی

 

کیک تولد هم از اینترنت مدلش رو پیدا کردم و سفارش دادیم .

 

کیک تولد با تم دزد دریایی

 

تزئینات خانه رو با کمک محمد و مهناز انجام دادیم .

 

 

ساعت 8 شب مهمانها آمدند و از اونجا که اکثراً روزه بودن اول شام خوردیم  ، بعد هم که مسابقه والیبال بین ایران و آمریکا بود و همه از یه طرف می رقصیدن و از یه طرف تلویزیون نگاه می کردن.

خدا رو شکر می کنم که شب تولد پرهام ایران بُرد .

 

تولد چهار سالگی پرهام

 

اینم پسر ما به همراه کیارش و کیانوش ، دوقلوهای دایی حمید .

 

تولد چهار سالگی پرهام

 

پرهام و دختر دایی مهربونش ، زهرا ، که زحمت اعلام هدایا  رو کشید و  رقص چاقو  خیلی جالبی رو هم به همراه حمید اجرا کرد .

 

تولد چهار سالگی پرهام

 

اینم دزد دریایی اخموی ما

 

تولد چهار سالگی پرهام

 

ما واسه تولد پرهام تصمیم گرفتیم یه اسکوتر بخریم ، اسباب بازی که تقریباً یکسالی می شد بهش قول داده بودیم ،

خریدیم و گذاشتیم پشت ماشین و سعی کردیم که پرهام متوجه نشه .

 

ولی صبح روز تولد پرهام اسکوتر رو دیده بود و به محمد گفته بود بهم بده ، دیگه محمد بهش گفت بعد از اینکه شمع تولدت رو فوت کردی بهت می دیدم ، پسرم همش منتظر بود که شمع تولدش رو فوت کنه و مرتب می گفت داخل این جعبه اسکوتره .

 

 

اسکوتر واسه ما هم یه حربه شده بود ، وقتی نمی گذاشت ازش عکس بگیریم بهش می گفتم بهت اسکوتر نمی دم ، دیگه بی زبون راحت می ایستاد .

 

بعد هم که اسکوترش باز شد دیگه معطل نکرد و سریع رفت بازی.

 

جالب این جا بود که بجز ما دایی حمید هم واسش اسکوتر خریده بود.

 

پسرم شب تولدش بجز دو تا اسکوتر ، دو تا ماشین کنترلی ، تفنگ ، بازی فکری  و پول گیرش آمد .

 

 پسر نازم ،

عزیز دلم ،

هزاران بار تولدت رو بهت تبریک می گم

و هزاران هزار بار خدا رو شکر می کنم

امیدوارم لایق بزرگ کردن تو فرشته زیبا و مهربون باشم .

پسندها (4)

نظرات (21)

عشق یعنی...
21 تیر 94 11:05
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم الهیییییییییییییییییی همیشه صحیح و سالم باشی . واقعا فریده زحمت کشیدی . من هنوز تو فکر بودم که اگر برای پرهام تولد نگرفتی حالتو جا بیارم . اما سنگ تمام گذاشتی . چه قدر خوب که یه تم بی درد سر پیدا کردی . سفارش دادی؟ هزینه اش چه قدر شد؟ ( اینها رو اگر اینجا نخواستی بگی بیا در گوشم بگو )
فریده
پاسخ
مرسی دوست جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم. من از تو ترسیدم که یه تولد کوچیک گرفتم وگرنه می خواستم امسال تنبیه اش کنم و بی خیال تولد بشم. سفارش ندادم به صورت آماده گیر می آید ولی تنوع اش کمه ،می شه این پکیچ رو خرید و روش عکس بچه زد یا اسمش رو چاپ کرد ، به نظر من که خیلی خوب و بی دردسر بود . قیمش هم مفت بود ، باورت نمی شه تمام اون چیزهایی که نوشتم فقط 38 تومن.
عشق یعنی...
21 تیر 94 11:06
با اون ماسکی که به صورت پرهام زدی کجا اخم های این بچه دیده میشه که بهش میگه اخمووو خیلی هم مهربون و آقاست . همین که حالتو نمیگره برو خدا رو شکر کن . ولی از رنگ تم ات خوشم اومد. آفرین دیدی اسکوتر هاش دو تا شده میرفتی از همون جایی که خریدی پس میدادی و یه چیز دیگه براش می خریدی.
فریده
پاسخ
حالم رو که می گیره اساسی ، از بس از سرو کولمون می ره بالا دیسک کمر و گردن گرفتیم . اتفاقاً زن داداشم هم گفت می خوای عوض اش کنم ولی مثل خنگول ها گفتیم نع ، بذار دوتا داشته باشه .
همراه رایانه
21 تیر 94 11:32
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان فهیمه
21 تیر 94 17:36
هوررررررااااااا جشن تولد خوشکلت مبارک پرهام جونم انشالا به سلامتی از کادوهات استفاده کنی و کلی هم اسکوتر بازی چه کیک خوشکلی.چه خوب که همه چیزای تم بوده.از کجا تهیه کردی فریده جون؟کاش یه همچین چیزی هم تو پست من میخورد
فریده
پاسخ
مرسی دوست من ، ایشالله تولد علی کوچولو. از چهار راه مشیر خریدم ، تنوع تم کم بود ،از تم های پسرانه دزد دریایی ، کفشدوزک و باب اسفنجی رو داشت . مغازه دار می گفت سمت بازار انقلاب هم گیر می آید ولی من دیگه اونجا نرفتم . قیمت اش هم 38 تومن بود .
مامان ِ یسنا
22 تیر 94 12:13
تولد پرهام جون هزاران هزار بار مبارک باشه ... الهی همیشه سلامت باشه ... و ایشالا جشن دامادیش چه تولد خوبی گرفتی ... کادوهای دوتایی مبارک پرهام جونم باشه .
فریده
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالله شما هم واسه یسنا جون خرید عروسی کنی . تا اون موقع بازنشست هم شدیم و حسابی می تونیم همه جا رو بگردیم . البته اگه تا اون زمان پا و کمری واسمون مانده باشه .
مرجان
23 تیر 94 16:53
پرهام عزیزم تولدت مبارک امیدوارم به بهترین مراتب موفقیت برسی پسر قشنگم...فریده خیلی قشنگ و زیبا نوشتی جوری که احساس کردم منم در جشن تولد پرهام بودم..همه چیز واقعا خوب و زیبا بود..تزیین هم خیلی عالی ..دست خاله مهناز مهربون درد نکنه..چه دو قلوهای نازی چه زهرا خانوم خوشگلی معلومه به عمه هاش رفته..حتما پرهام با دوتا اسکوتر حسابی کیف میکنه
فریده
پاسخ
ممنون عزیزم ، شما لطف دارید . کاش نزدیک بودیم و شما هم می آمدید. یکی از اسکوترها رو برداشتم که دوتاش تو دست و پا نباشه ، ولی جالبه که بچه ها یه مدت که با یه وسیله بازی کردن خسته می شن و می زارن کنار. ببوس لیانا خانم خوشکل
مامان فهیمه
24 تیر 94 5:29
ممنونم فریده جون بابت اطلاع رسانی
فریده
پاسخ
خواهش می کنم دوست من ، هر وقت خواستی تولد بگیری و سئوالی داشتی من در خدمتم.
مهسا
29 تیر 94 1:19
تولد تولد تولد مبارک ایشالا 1000 سالگی. معلومه اینبار خیلی خسته نشدی و خدا رو شکر که خوش گذشته. هدیه ها هم مبارک باشه ه ه ...
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم ، ممنون از تبریک اره این دفعه چون خیلی خودمونی بود و خواهرم هم کمک کرد خسته نشدم. ولی از فرداش یه ویروس لعنتی آمد به سراغم که حتی از تخت نمی تونستم بیام پایین ، سه روز اسیر بودم.
عشق یعنی...
3 مرداد 94 13:57
کجایی دختر ؟ تا من نیام در خونتو بزنم ازتو هیچ خبری نیست
فریده
پاسخ
ما هم هستیم در خدمتتون ، هر روز می آییم وبلاگ شما ببینیم شاید اونجا خبری باشه . واقعیت اش حال و حوصله ندارم . خسته ام خسته ، می فهمی
مهسا
4 مرداد 94 10:31
اتفاقا چند روز پیش هم ما رفتیم یکی از شهرهای دیگه حدود 3 ساعت فاصله داشت.. خیلی خیلی قشنگ بود..خوش گذشا اما وقتی برگشتم فرداش مریض شدم... اونقدر که هواش سر بود...یخ زده بودم. عکسا رو دوستم گرفته هنوز نداده وگرنه میخواستم پستش رو بنویسم خیلی زیبا بود.
فریده
پاسخ
توی این فصل و سرما ، من که باورم نمی شه . خیلی جای قشنگی بود ، من که عکسا رو دیدم واقعاً لذت بردم . به نظرم بدن من خیلی ضعیفه با کوچکترین فعالیتی سریع خسته و مریض می شم .باید یه فکری واسه خودم بکنم
عشق یعنی...
6 مرداد 94 9:03
فریده صبح خوابت و میدیدم . باعث شدی خواب بمونم حالا بزار برات تعریف کنم . خیلی باحال بود خواب دیدم که اومدم خونت و یه سفره غذا هم پهن کردی کلییییییی مهمونم داشتی که فکر می کنم مهمونات خانواده خودت بودن . منم که از راه رسیدم کلی با همتون گرم گرفتم و سلام و علیک نشستم باهاتون به غذا خوردن. بعد که سفره رو جمع کردیم داشتم بهت یاد میدادم چه طوری از فر ( ماکروفر) استفاده کنی میگفتی چون یاد ندارم ازش استفاده کنم گذاشتم اش کنار منم داشتم برات توضیح میدادم که چه قدر کار کردن باهاش راحته . خلاصه اینکه حسابی باهاتون صمیمی گرفته بودم و کلی با من حال کردین بعد یهو آقای کلید بیدارم کرد گفت پاشو که خواب موندیم . منم اصلا دوست نداشتم بلند شم می خواستم ادامه خوابمو ببینم . خیلی جالب بود. خونت و خودت و پرهام دقیقا همونهایی که توعکس هستین
فریده
پاسخ
چه خواب باحالی دیدی . حالا من واست تعبیر می کنم. شما به زودی با آقای کلید می آید شیراز و می آید خانه ما . اونجا همدیگه رو می بینیم و من به مناسبت ورود شما مهمانی می دم . بعد کلی خوش می گذرونیم . راستی به عنوان هدیه واسم ماکروفر می آرید و اونجا بهم یاد می دی نترس ، ماکروفر دارم اگه خواستی هدیه بگیری طلا و جواهرات بخر .
مامانی کسرا
6 مرداد 94 16:20
عزیزم،انگار منم دیر رسیدم واسه تولد گل پسر، این خیلی باحاله که کسرا و پرهام متولد تیر ماهن انشالله همیشه شاد باشه و پر از انرژی، انشالله سالم باشه و خوشبخت انشالله... اصلا هر چی آرزوی خوبه ماله پرهامه عزیز و مامان مهربونش
فریده
پاسخ
مرسی سودابه جون مهربون . اول صبحی حسابی بهم انرژی مثب دادی ، تمام دعای خوب بالا رو واسه شما و کسرا جون از خدا می خوام
عشق یعنی...
7 مرداد 94 10:34
فریده میگم یه موقع چشم نخوری با این تعبیرات . اولش و خوب تعبیر کردی اما آخرش از اینکه این خوب و دیدم وحشت زدم و باید برم صدقه بدم که یه وقت تعبیر نشه
فریده
پاسخ
یعنی خدا خیرت بده که روز تولدم اینقدر منو خندوندی. این جمله زوایای پنهان زیادی داشت.
عشق یعنی...
7 مرداد 94 12:18
ای جوووووووووووووونم پس تولدته دوست جونی . یعنی تو مردادی هستی ؟ همونه با هم کنار نمیایم ؟ این شاله که هزار ساله بشی . عمر نوح کنی بگو پس چرا کادو می خوای ازم . و خواب و به نفع خودت تعبیر کردی
فریده
پاسخ
آره امروز تولدمه ، نکنه تو هم مردادی هستی ؟؟؟ مرسی دوست خوبم ، یعنی امروز چیزی گیرم می آید، طلا، جواهرات ، لباس ، کفش ، صندل ، جوراب ، آبمیوه،رانی ، یه دونه شکلات ، اصلاً یه پوست تخمه. من باید قوی باشم ، باید تا آخر شب تحمل کنم .
عشق یعنی...
8 مرداد 94 8:30
اره منم بهت پیشنهاد می کنم قوی باش . بالاخره یه چیزی گیرت میاد . اگر هیچ چی هم گیرت نیومد بازهم قوی باش به این فکر منو ندای. دیگه چی می خوای . راستی من اسفندی . می دونی که خصلت اسفندی ها چیه ؟ بهشون می گن کندو عسل ، بسکه جذاااااااااااااابیم
فریده
پاسخ
کندو عسل آخه ماه قعطی بود آخر سال دنیا آمدی . حداقل می گذاشتی مردادی می شدی . مردادی شدن سعادتی هست که نصب هر کسی نمی شه .
عشق یعنی...
11 مرداد 94 11:23
فکر کنم کادو نگرفتی حسابی رفتی تو خودت که نمیای . آخ که چقدر دلم خنک میشه و بهت می خندم . زود بیا تعریف کن
فریده
پاسخ
اتفاقاً فیگور گرفتم که واسم کادو نخریدی ، بعد محمد رفت از تو ماشین واسه یه کادو و یه شاخه گل مریم آورد ، بعد که باز کردم داخلش لباس ، یه قلب خوشکل و یه کارت پستال بود. این چنین شوهر خوبی دارم منااااااااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا جون
14 مرداد 94 2:00
سلام عزیز دلم تولد پسری رو تبریک میگم ایشالا 120 ساله بشه راستش منم میخواستم برای پسری تم دزد دریایی انتخاب کنم اما تاحالا لیوان و...ندیده بودم باید از کجا تهیه کنم میشه راهنمایی کنی سوال دیگه .پکیچ و چند خریدی و بسته هاش چند تایی بود مررررررررررررررررررررسی
فریده
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ، شما لطف دارید. دزد دریایی تم شادی هست . خوب من شیراز هستم و شما تهران ، اونجا رو نمی دونم از کجا باید بخرید ولی من از مغازه هایی که لوازم تولد دارند خریدم ، من 38 تومن خریدم ولی فکر کنم اونجا که خریدم ارزون بهم دارد ، لیوان ، بشقاب ،لیوان، نی ، کارد ، چنگال ده تایی بود ، ماسک صورت ، تاج 5 تایی ، ریسه تولد و کلاه بوقی یکی و علامت به سمت تولد دو تا. بادکنک مشکی و قرمز هم خودم ست کردم
عشق یعنی...
14 مرداد 94 9:42
اوووووووووووووه دست آقای همسر درد نکنه. خدارو شکر برات کادو خرید واگرنه من باید جورشو می کشیدم. اگر خسته نیستی یه پست هم بزاری بد نیست . البته بازهم تاکید می کنم اگر خسته نیستی
فریده
پاسخ
خستمه ، می فهمی خسته. حالا شاید رفتیم مسافرت ، برگشتیم یه پست توپ می زارم
زهرا مامان ایلیا جون
17 مرداد 94 17:04
مرسی عزیزم همه چی عالیه فعلا که تصمیم گرفتم دانلود کنم و چاپ کنم اگه ایده ای داری بهم بگو ممنون میشم
فریده
پاسخ
امیدوارم که موفق باشی . پیشاپیش تولد ایلیا جان رو بهت تبریک می گم.
مهسا امیدی
18 مرداد 94 23:04
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني یه بار فقط تست کن / باور کن لذت می بری خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لینگم کن ***** خرید شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir فدات بشم اینم تقدیم شما عزیزم _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶ _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶
بهاره مامان الینا
31 مرداد 94 8:30
پرهام جون تولدت مبارک گلم آرزو سلامتی و شادی و موفقیت برات داریم پیش ما بیاید
فریده
پاسخ
ممنون ، الان می آم