پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

پرهام مهربونم

اولین جایزه پرهام

1394/8/18 9:43
نویسنده : فریده
742 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ چیز با ارزش تر  و زییاتر از این نیست که دفترغنچه های پسرت رو باز کنی و ببینی که مربی اش این متن روبراش نوشته :

 

 

" با سلام : مامان پسرم در کلاس خیلی خوب همکای می کند و فعالیت خود را خیلی بهتر از قبل انجام می دهد . جهت تشویق کودک یک هدیه در صورت امکان تهیه بفرمایید و به مهد تحویل دهید . "

 

وقتی این متن رو خوندم محمد و پرهام تو اتاق خوابیده بودن اینقدر خوشحال شدم که با شور و نشاط رفتم پیش محمد و براش خوندم .

 

محمد هم آخر شب رفت و براش یه هدیه گرفت ،

 

اولین جایزه پرهام

 

البته مربی اش  گفته بود هر وقت خواستید هدیه بگیرید یه چیز کوچیک بخرید که نه  خانواده تو فشار بیافته و نه اینکه بچه های دیگه ناراحت بشن .

 

البته چندان چیز جالبی نیست و با اون چیزی که روی بسته نشان می ده کاملاً متفاوته.

 

اینم از داخل بسته :

 

 

 و بدین ترتیب پرهام اولین جایزه خودش رو از مهد گرفت .

"" راستی ما یه دوست داشتیم به اسم قفل ، یه مدته ازش بی خبرم ، وبلاگش هم در دست تعمیره . خیلی نگرانش هستم ، ای کاش این متن رو بخونه از احوال خودش منو خبر دار کنه .""

پسندها (4)

نظرات (12)

عشق یعنی...
9 آذر 94 11:17
ای جووووووووووووووووووووووووووووووونم من عاشق نگرانی تم . عزیییییییییییییییییییییییزمیییییییییییییییییییییی الان من یه دنیا دارم و یه فریده خوبی عزیزم من هر روز میام میرم اگر یکم از حالت تنبلی و افسردگی و سر در گرمی بیام بیرون میشم قفل قدیم و میام اینجا کلافت می کنم و حسابی حالت و می گیرم .
فریده
پاسخ
سلام عزیزم ، کجایی خانم نگرانت بودم ، گفتم این دختر چی شد که دیگه پیداش نیس . نه تو وبلاگت می نویسی و نه رد پایی از خودت اینجا نشون می دی . بابا بی خیال ، نمی خواد اینقدر بچسبی به کار و زندگی . نبینم دوستم افسرده و سردرگم باشه ، زودتر وبلاگت رو راه بنداز . بابا یه شوهر می خواستی که گیرت آمد دیگه برو خوش باش و لذت ببر. خوشحالم که خوبی ، خوشحالم که زنده هستی ، همین کافیه
عشق یعنی...
9 آذر 94 11:18
خاک بر سر بلاگفا بکنن. بخاطر توام که شده قول میدم تا یه هفته دیگه یه وبلاگ تکوننننننننننننننیییییییییییییی اسااااااااااااااااااااسییییییییییییییییییی انجام بدم
فریده
پاسخ
بابا تو دیگه ، بعد اسم شیرازی ها به تنبلی در رفته . از شهریور تا حالا هیچ چیزی ننوشتی ، نکنه مشکل روحی روانی پیدا کردی ، اصلاً مردم آزار شدی خوشت می آید دیگران نگرانت بشن . اگه اینجوری که زودتر بگو یه فکر اساسی واسه آقای کلید کنیم .
عشق یعنی...
9 آذر 94 11:24
من هنوز در حالت ذوق مرگی بسر میبرم بیا بغلم یه ماااااااااااااااااااااااچت بکنم یعنی تو اگر از روز اول اینقدر به من توجه کرده بودی شوهرم و ول کرده بودم خودم عروست می شدم .
فریده
پاسخ
حالا خودت رو کنترل کن ، نمی خواد اینقدر ذوق زده بشی . به آقای کلید بگو هواتو داشته باشه و گرنه خودم می دزدمت ،
مامان یسنا
9 آذر 94 12:56
سلام دوست خوبم عززززززیزم ... آفرین به پرهام جیگری ... دقیقا حس کردم اون لحظه چه حالی داشتی مبارکش باشه جایزه خوشگلش یه عالمه بوس جایزه من به پرهام جونی
فریده
پاسخ
سلام دوست من ممنون از لطف ات ، واقعاً حس خیلی خوبیه ، احساس می کنی بچه ات دیگه بزرگ شده و داره روز به روز پیشرفت می کنه. ممنون از جایزه خوبی که به پرهام دادی . این بوس ها هم واسه شما و یسنا جون .
بابا و مامان
11 آذر 94 18:07
سلام عزیزم خوبید پرهام عزیزم چطوره ممنونم که پیشمون اومدید و جویای حالمون بودید اینترنتمون قطع بود و نمیشد بیام و وقتی اومدم و کامنت پر مهرتون را دیدم خیلی خوشحال شدم ممنونم دوست با وفا و گلم
فریده
پاسخ
خیلی خیلی نگرانت بودم ،خدا رو شکر می کنم که مشکل خاصی نبوده . بدجوری بهتون عادت کردم ، یه مدت که نباشید انگار هیچکی نیست . ببوس یاسمن جون و پارسا گلی رو
بابا و مامان
11 آذر 94 18:07
عزیزم افرین به پرهام جون که اینقد پسر گل و خوبیهمبارکه عزیزم
فریده
پاسخ
ممنون خاله مهربون
هستي
12 آذر 94 16:56
اي جووووووونم چه پسر نازي خدابراتون حفظش كنه
فریده
پاسخ
ممنون از لطف شما
★مادر بزرگ★
14 آذر 94 13:21
افرین پرهام جون مبارکت باشه بوس
فریده
پاسخ
مرسی مامان بزرگ نمونه
مهسا
15 آذر 94 1:22
آفرین پرهام عزیز... مبارکه هدیه.. اتفاقا منم بدجور نگران قفل بودم هر بار می رفتم وبلاگش.... خد ارو شکر اینا نظرش رو دیدم خوشححال شدم..
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم باید از قفل غرامت بگیریم ، آخه این چه وضعییه ، مگه ما بیکاریم که نگرانش بشیم ، باید بابت آپ دیت نکردن و پیام ندادن بهمون غرامت بده.
مامان فهیمه
16 آذر 94 16:00
آفریننننننن به پرهام جونمکادو خوشکلتم مبارک باشه
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ،
مامانی غزل جون
3 دی 94 22:48
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین پسر زرنگمون ایشالله خبر قبولی دانشگاهشو بشنوی فریده جونم
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، امیدواریم . اینجور که بچه های این زمونه پیش می رن خودمون باید بجاشون درس بخونیم و بریم دانشگاه.
مرجان
16 دی 94 1:36
باریک الله پسر زرنگم مبارکت باشه چه بازی خلاقیت خوبی براش گرفتی فریده جان ....انشالا همیشه در زندگی جایزه های بزرگی بگیری
فریده
پاسخ
مرسی خاله مرجان مهربون . البته بازی اش زیاد خوب نبود ،