پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

پرهام مهربونم

سفر به کازرون

1394/12/8 13:05
نویسنده : فریده
641 بازدید
اشتراک گذاری

بین سفر به سپیدان و کازرون مانده بودیم که بالاخره به این نتیجه رسیدیم که سفر به سپیدان به خاطر سرما و مشکل گوش پرهام اصلاً درست نیست ،

پس قرار بر این شد که به سمت نرگس زارهای کازرون بریم .

 

8 بهمن ماه  جشنواره گل نرگس بود ،

 

ما یه شب قبل  به سمت کازرون حرکت کردیم  ، مکان رو از طرف مخابرات گرفته بودم ، شب ماندیم و صبح فردا به سمت بخش جره بالاده حرکت کردیم ،

 

 

وقتی رسیدیم هنوز مراسم شروع نشده بود ، ما هم فکر کردیم خبری هست رفتیم جلو نشستیم ،

مراسم با سخنرانی فلانی شروع شد و بعدش یه سخنرانی دیگه و بعدش ....

 

ما هم که گوشمون از این حرفا پر بود ، بلند شدیم

ولی بخشی که گلهای نرگس بود رو بسته بودن و باید بعد از مراسم وارد اون قسمت می شدیم ، ما هم از دور نگاه کردیم و عطایش رو به لقاش بخشیدیم .

 

یه بسته گل نرگس خریدیم و باهاش کلی عکس گرفتیم .

 

 

واقعاً گل نرگس خوش بو هست ، این بسته گل نرگس رو یه هفته داشتیم و چنان عطری داشت که لبریز می شدی از احساس خوب .

 

 

 

عصر به سمت بیشابور رفتیم ، ولی چون باد سرد می آمد من و پرهام به سمت ماشین برگشتیم .

 

 

 

صبح جمعه 9 بهمن هم به سمت شیراز حرکت کردیم، اول رفتیم سمت دریاچه پریشان که البته دیگه دریاچه نبود ، خشکِ خشک  ،بدون قطره ای آب .

 

 

ولی برام خاطرات گذشته رو تداعی کرد ، زمانی که با همکارا تو این دریاچه قایق سواری کرده بودیم .

 

 

آههههههه  ، یه زمانی پشت سر پرهام یه دریاچه پرآب بود .

 

عکسهای زیر دریاچه پریشان هستند ، قبل از خشک شدن و بعد از خشک شدن.

 

 

و بعد رفتیم دشت ارژن ، اونجا چایی و کیک خوردیم و از آبشار مصنوعی زییایی که درست کرده بودن نهایت لذت رو بردیم .

 

 

 

 تقریباً ساعت 2 عصر بود که به شیراز رسیدیم و سفره دو روزه ما باتمام رسید.

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان فهیمه
17 اسفند 94 1:25
واااااای چقدر گل نرگس چه خوب که رفتین.ما هم خیلی قصد رفتن داشتیم و بازم امسال نشد.
فریده
پاسخ
خیلی خوب بود ، جای شما خالی بود ، ولی یه مقدار سرد بود ،؛ ایشالله سال آینده با همدیگه می ریم
مامان یسنا
17 اسفند 94 8:43
سلام فریده جوووووووووونم همیشه به به گردش باشه عزیزم ... چه نرگسای خوشگل و ترو تازه ای ... دلم خواست دریاچه پریشان ... 15 سال پیش که برادرم شیراز درس میخوند عکساش دیدم پرآب بود الان چرا اینطوری شدهه؟ پرهام جیگررری رو ببوس
فریده
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دوست مهربونم ، اونطرفا هم باید گل نرگس باشه ، درسته ؟؟؟ دریاچه پریشان متاسفانه فقط عنوان دریاچه رو یدک می کشه ولی عکس اش همون بود که تو وبلاگ دیدی ، متاسفانه حتی قطره ای آب هم نداره .
شادی
22 اسفند 94 11:12
عطر نرگس عالیهیییییییییه. من و آوینا هم خیلی این گل دوست داریم. همیشه به سفر و گردش
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم . بوس واسه آوینای زیبا
مامانی غزل جون
3 اردیبهشت 95 9:09
وااااای منم عااشق این جور جاهام دلم میخواد تو کوه و دشت دمن پرواااز کنم
فریده
پاسخ
دختر شمالی ، شما که همش تو کوه و دشت و دمن هستید . ما ها جنوبی ها از این مناظر کم داریم .
مامان آرتین
6 تیر 95 11:02
عزیزم من خیلی نگران مهد کودک بودم ، با توضیحات شما مهد ی که گفته بودید رو انتخاب کردم ، امیدوارم برای ما هم خوب باشه ، سپاس که نتیجه تحقیق هاتون رو انقدر خوب و دقیق گذاشتید
فریده
پاسخ
سلام مامان آرتین ، کاش آدرس وبلاگ آرتین رو گذاشته بودی ، البته اگه وبلاگ داره . اگر هم نداره ،امیدوارم از این مهد راضی باشی ، خدا کنه خوب باشه من شرمنده شما نشم . اگه سوالی داشتی تو وبلاگ واسم بذار