پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پرهام مهربونم

شروع پیش دبستانی پرهام

1395/8/26 8:48
نویسنده : فریده
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من امسال به پیش دبستانی می ره .

خدایی باورم نمی شه ،

چقدر زود داره بزرگ می شه و رشد می کنه .

 

توی یه پست جداگانه راجع به انتخاب پیش دبستانی پرهام نوشته بودم ، و قرار شد پرهام پیش دبستانی رو مهد کودک فراتر از شادی بره .

 

شهریور ماه از طرف مهد پیام آمد که برای اندازه گیری لباس فرم مراجعه کنیم . دیدم که توی گروه یکی می گه لباس فرم خوبه و هزار نفر دیگه مخالف لباس فرم هستن ، و این درحالی بود که اصلاً نظر نخواسته بودن ولی مادرهای نگران اکثراً اظهار کرده بودن که با فرم مخالفن ، چرا ؟؟؟ نمی دونم .

 

من که اتفاقا بسیار استقبال کردم ، حداقلش اینه که هر روز صبح نگران این موضوع نیستم که چی بپوشه ، از طرف دیگه مدیر مهد نوشته بود که اجباری نیست که هر روز بپوشن . پس نگرانی بابت چی بود ، من نفهمدیم.

 

بلاخره رفتیم واسه اندازه گیری و لباس فرم رو سفارش دادیم .

 

شنبه 27 شهریور ماه هم جشن ورودی پیش دبستانی بود که باغ خانواده برگزار شد .

 

معلم کلاس پیش دبستانی پرهام خانم الهه غفوری هست که از قرار معلوم بسیار پرانرژی و اکتیو هستن ،

 

امسال پرهام و امیرحسین (پسرعموی پرهام ) توی یه کلاس نیستن .از قرار معلوم توی کلاس خیلی حرف می زدن و حواس همدیگه رو پرت می کردن ، به خاطر همین مدیر مهد (خانم فرشادفر) تصمیم گرفته بود که پرهام و امیر حسین رو توی دو کلاس جداگانه بگذاره .

 

اول مهر ماه که سفر تشریف داشتیم ، قبل از اون با معلم پرهام صحبت کردم و شرایط رو گفتم ، گفت مشکلی نیست و ما دوهفته اول آموزش نداریم ، ما هم خرسند و شاد راهی سفر شدیم .

 

پرهام از 13 مهر ماه به طور رسمی  مهد کودک رو شروع کرد  . با یه عالمه کتاب که زن عموی مهربان زحمت تهیه اش رو کشیده بود  .

 

حالا بریم سراغ عکسا

 

این لباس فرم پرهام هست

و الان در حال یادگیری بلند و کوتاه ، بلندترین و کوتاهترین هستن .

پرهام در پیش دبستانی

 

 

پسر مامان هر روز ساعت 6:30 صبح  از خواب بیدار می شه بعد از خوردن صبحانه به پیش دبستانی می ره ، تا ساعت 12 آموزش دارن و بعد از این ساعت می ره پانسیون تا ساعت 4 عصر که من می رم دنبالش و با هم به خانه بر می گردیم ، معمولا ً تا قبل از ساعت 9 شب هم می خوابه .

 

 

پرهام در پیش دبستانی

 

کاردستی فصل پاییز با استفاده از تا زدن کاغذ

پرهام گلی

 

 کلاس نجوم

پرهام در پیش دبستانی

 

جشنواره انار

پرهام گلی

 

پیچ کردن مهره جهت تقویت مهارت دست ورزی

پرهام در پیش دبستانی

 

معمولاً پرهام هر روز مشق داره ، البته خیلی کم .

ولی همین مقدار کم کلی انرژی از من می گیره  ،  اوایل به سختی حاضر بود بنشینه و تکالیفش رو انجام بده ولی الان کمی بهتر شده .

 

امیدوارم امسال هم به خوبی و خوشی بگذره و پسرمون روز به روز موفق تر بشه  .

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان ويهان جون
26 آبان 95 11:29
لباس فرم خيلي به پرهام نازنين مياد انشالله هميشه شاد و سلامت باش پرهام عسلي
فریده
پاسخ
ممنون مامان ویهان جون لطف شما مستدام .
مرجان
29 آبان 95 13:33
سلام سلام به به عزیز دلم پرهام جون با فرم پیش دبستانی..چقدر بهش میاد انشاالله دانشگاه رفتن گل پسرمون..پرهام جون باهوش و زرنگم انشاالله در تمام مراحل تحصیل و زندگی موفق باشی..چه باحال باهاشون نجوم هم کار میکنن...فریده. جون سر فرصت مناسب از هرکدوم از کتابهای پرهام از چندتا صفحه اشون عکس برام بفرست ببینم چه جوریه
فریده
پاسخ
سلام مرجان جونم ، ممنونم ازلطف شما . چقدر صفت خوب به پرهام نسبت دادی ، ایشالا که همین طور باشه . کتابهای پرهام همون مهد می مونه ، فقط چند از کتابهاش رو می آره خانه واسه تکلیف شبانه . چشم حتماً از اونا واست عکس می گیرم .
شادی
12 آذر 95 14:59
سلام عزیزمممم. شروع دوره پیش دبستانی پرهام جون مبارک باشه . ایشالا توی تمام مراحل زندگیش موفق باشه. خوبی لباس فرم اینه که همه بچه ها یک جور لباس میپوشن . معمولا رنگانگ بودن لباس ها باعث حواس پرتی بچه ها میشه .
فریده
پاسخ
سلام شادی جان خوبی ؟؟ ممنونم . شما به ما خیلی لطف دارید. منم از لباس فرم خوشم می آد ، به قول شما اینم یکی دیگه از مزایای لباس فرمه.
مامان فهیمه
18 آذر 95 0:31
هوووووو من اومدم سلام فريده جون خوبي چه خوووب مبارك باشه پيش دبستاني رفتن پرهام جون چقد دلم واسش تنگ شده بود
فریده
پاسخ
سلام ، سلام چه عجب ، فهمیه خانم ، دلمون برات تنگ شده بود ، تو رو خدا وبلاگ علی کوچولو رو آپ کن . حسابی دلمون براش تنگ شده .
زهرا
1 دی 95 18:04
لطفا به وبلاگ من هم بیاید
فریده
پاسخ
الان می آم