پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

پرهام مهربونم

معلم عزیزم روزت مبارک

1396/3/6 10:19
نویسنده : فریده
647 بازدید
اشتراک گذاری

12 اردیبهشت ماه روز جهانی معلم مبارک.

 

ما هم به پاسداشت این روز عزیز تصمیم گرفتیم واسه معلم پیش دبستانی پرهام ( خانم الهه عفوری ) هدیه ای تهیه کنیم .

 

روز یکشنبه بعد از مختصری استراحت سریع آماده شدیم و حرکت کردیم ، به پرهام گفتم مامان دوست داری واسه معلمت چی بخری ؟؟؟ گفت طلا و گل .بی حوصلهبی حوصله

 

ما هم دیدیم همین از همه بهتره ، رفتیم بازار و یه سکه پارسیان خریدیم  و بعد از اون رفتیم گل فروشی و سفارش گل دادیم . 

 

گل داشت آماده می شد که یه خانم و دختر دیگه وارد گل فروشی شدن . به آقای گل فروش گفتم  : کارت "معلم روزت مبارک " دارید ؟؟

 

خانمه بهم گفت  ، واسه روز معلم دارید گل می خرید ؟؟ گفتم آره . گفت تا روز سه شنبه پژمرده نمی شه ، گفتم چرا سه شنبه ، مگه فردا روز معلم نیست ، گفت نععع ، سه شنبه 12 اردیبهشت ماه  هست .

 

خلاصه فهمیدیم که یک روز زودتر اقدام کردیم ، گفتیم چه ایرادی داره ما پیشاپیش تبریک می گیم .

 

روز معلم مبارک

 

خلاصه روز دوشنبه (11/2/96 ) ، بعد از اینکه پرهام از خواب بیدار شد و صبحانه خورد با همدیگه رفتیم سمت پیش دبستانی پرهام و این روز زیبا رو به معلمش تبریک گفتیم .

 

روز معلم مبارک

 

سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت ، نه اندیشه ها را . . .

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ويهان جون
11 خرداد 96 9:28
اي جونممم پرهام جان خوش تيپ چه دسته گلي زيبايي انتخاب كردي مبار معلمت باشه عزيزم سلام فريده جان خوبيد؟ چه بهتر كه اين روز عزيز رو به پيشواز رفتيد اميدوارم هميشه سلامت باشيد و شاداب
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم اینم از کارهای ما دیگه ، یا زودتر یا دیرتر . نمی شه یه کار رو به موقع انجام بدهیم ولی به خاطر اینکه ضایع نشیم روز معلم پرهام مهد نرفت تا گفته باشیم اون روز چون نبودیم زودتر اقدام کردیم
مامان
20 خرداد 96 17:09
نی نی وبلاگ این کامنت گزاشتن رو. هم درست کنه خوب میشه کلی کامنت نوشتم پرید بوس به روی ماه گل پسرمون خیلی آقا شده😍😍😍😍
فریده
پاسخ
به به مامان امیرحسین چه عجبی از این ورا خوشحالمون کردی. خوبی خانم ؟؟؟ امیرحسین جان خوبه ؟؟ دلمون واست تنگ شده بود.