پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

پرهام مهربونم

تعطیلات تابستانی 96

1396/7/5 8:50
نویسنده : فریده
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات تابستانی امسال بسیار بسیار عالی بود ، از اون مدل هایی که من دوست دارم ، خواب خوب و کافی ، غذای خوب و مقوی ، بازی و سرگرمی به اندازه .

 

10 خرداد جشن پایانی پیش دبستانی پرهام بود و پسرمون از پیش دبستانی فارغ التحصیل شد.

 

فارغ التحصیلی پرهام

 

  از اون تاریخ به بعد پرهام مهمان خانه مامان بزرگ و بابا بزرگ شد ، صبح ها محمد ؛ پرهام رو می برد خانه آقا ، و عصرها من می رفتم دنبالش  و شب ها هم  گاهی اوقات می رفتیم پارک ، 

 

خواب و استراحتش به جا و عالی بود و مامان هم حسابی از نظر تغذیه بهش می رسید و این سه ماه چند کیلویی اضافه کرد .

 

پرهام در باغ ارم

 

خلاصه هم واسه خودش خوب بود و هم واسه ما ، من که این سه ماه از نظر پخت و پز راحت شده بودم و خانه آقا ناهاری می خوردیم و لذتش رو می بردیم.

 

پنچ شنبه ها هم با پرهام دوتایی می رفتیم کلاس اسکیت  ( باشگاه علوی ، با مربی گری نکیسا جون ) و حسابی مامان و پسر با هم حال می کردیم . تا اینکه من زمین خوردم  و انگشت شصت ام یه کم آسیب دید .

 

این عکس جشن پایانی اسکیت پرهام هست .

جشن اسکیت

 

دو روز هم به همراه خانواده دایی علیرضا رفتیم سپیدان و حسابی به پرهام ، نگار و بهار خوش گذشت ، پرهام  از شروع سفر سوار ماشین دایی علیرضا شد و تا پایان با اونا بود ،

 

اینجا مثلا زورو  شدن .

پرهام ، نگار و بهار

 

دو روز هم تمامی خانواده به غیر از دایی علیرضا رفتیم قلات ، اونجا هم حسابی به پرهام و بچه ها خوش گذشت .

 

 پرهامم

 

خلاصه اینکه این تابستان پر بود از اتفاقات خوب و خوردن و خوابیدن و استراحت کردن جهت شروع یه سال تحصیلی عالی .

 

خدایا شکرت بابت داشتن خانواده خوب که می تونم روی کمکشون حساب کنم

و در کنارشون می تونم شاد باشم و انرژی بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)