پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

پرهام مهربونم

آغار سال تحصیلی 1398

1398/8/4 13:58
نویسنده : فریده
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

امسال پرهام کلاس سوم هست .

مدرسه دو زبانه تبیان

معلم فارسی : خانم حسینی پور

معلم زبان : خانم زارعی

راننده سرویس : خانم رئیسی

 

اول مهرماه روز دوشنبه بود ، پرهام هنوز فرم مدرسه نداشت ،  در حقیقت مدرسه کم کاری کرده بود و دیر به دستمون رسوند ، فکر کنم 18 مهر ماه بود  که از مدرسه یه فرم بسیار بد رنگ و بسیار بد دوخت تحویل گرفتم . شلوارش که بیشتر به شلوار کردی شباهت داشت ، ولی خوب چیکار می شه کرد .

 

مدرسه پرهام به کوچه 43 فرهنگ شهر منتقل شده که بسیار از خانه و محل کار من دور هست . روز اول که پرهام رو رسوندم فهمیدم که ای داد و بیداد چرا زودتر این مسیر رو نیامدم تا متوجه بشم مسیر طولانی هست و یه فکری واسه تغییر مدرسه یا خانه بکنیم .

 

بعد از چند روز با سختی سرویس واسه پرهام گرفتیم و قرار شد بر خلاف سالهای گذشته که مسیر رفت و برگشت پرهام از سمت اداره بود ، این بار از خانه سوار سرویس بشه  .

 

سرویس ساعت 7:20 دقیقه پرهام رو سوار می کنه و این یعنی اینکه من حداقل ده دقیقه هر روز دیر می رسم و از طرف دیگه پرهام زودتر از من به خانه می رسه که بهش کلید خانه رو دادیم و قرار شد خودش در رو باز کنه ، اوایل فکر می کردیم که سختش باشه ولی دیدم که نععع ، هر وقت می آم خودش آمده توی خانه .

البته فاصله آمدن من با پرهام به دودقیقه هم نمی رسه و در حد اینه که هنوز تلویزیون رو نتونسته روشن کنه.

تعداد بچه های کلاس پرهام 20 نفر هست و تقریبا می شه گفت 5 نفری از اونا واقعا شیطون هستن .

پرهام جزو بچه های آروم کلاس هست . دوستاش علی سام ، سپهر و عرفان هستن.

و هر وقت پیش سروش می شینه توی خانه غر می زنه که وای و واویلا.

مشق به راحتی نمی نویسه و من بیچاره حداقل باید دو ساعتی زمان بزارم که آقا مشقش رو تمام کنه . عملاً از ساعت 5 تا 7 شب درگیر مشق پرهام هستیم . مشق اش در حد یه صفحه هست ولی هر خطی که می نویسه باید یه دست UNO بازی کنیم . یا باید بیاد توی بغلم که آرامش پیدا کنه .

اینم از روزگار پسر کلاس سومی من

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
6 آبان 98 13:25
موفق باشی گل پسر😘
فریده
پاسخ
ممنونمممممم🤗
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 آبان 98 11:46
موفق باشی پرهامی💙🌼💙💙💙🌼🌼💙🌼
فریده
پاسخ
ممنون عزیزم