پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرهام مهربونم

خصوصیات مثبت پرهام

1392/2/23 11:10
نویسنده : فریده
420 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم فکر می کردم چرا ما پدر و مادر ها معمولا شیطنت ها و بازیگوشی های بچه ها رو می بینیم و اونا رو برای بقیه تعریف می کنیم در  حالیکه همه بچه ها یک سری ویژگیهای منحصر به فرد مثبت هم  دارند.

به نظرم اگه این خصوصیات مثبت بچه ها  بیان نشه در حقشون ظلم شده  و شاید با بیان این خصوصیات  اعتماد به نفس بچه ها بیشتر بشه . پس تصمیم گرفتم توی این پست خوصیات مثبت پرهام رو بنویسم .

پرهام مامان ، پسری هست که شبا که می خوابه دیگه بلند نمی شه تا صبح فقط یک یا دو بار  بلند می شه و نق می زنه که گرسنه هستم  ما هم سریع شیر آماده می کنیم و بهش می دیم تا بخوره وقتی خورد هم سریع می خوابه . اگه با گریه شبا بلند بشه مطمئن می شیم که مشکلی داره یا خدای ناکرده مریض هست .موقعی که خونه آغا شبا می خوابیم  آغا و مامان صبح که بلند می شن  می گه این بچه تا صبح خوابید کاش ما ده تا از این بچه ها داشتیم .

گل پسر  مامان صبح یا عصر که از خواب بلند می شه اصلا گریه نمی کنه خودش بلند میشه در اتاق رو باز می کنه و می آید . ولی همین که اونو  دیدی باید کلی نازش رو بکشی و قربون صدقه اش بری وگرنه ناراحت می شه و گریه می کنه .حمید می گه  اولین بچه ای هست که دیدم که صبح با گریه بلند نمی شه و خودش می آید بیرون.

خوابیدن پرهام

پرهام مهربون من اصلا بچه ای نیست که تنهایی جایی بمونه هر جا باشی اونم هست . اگه توی آشپزخانه باشی اونم کنارت توی آشپزخانه است و اگه توی اتاق باشی اونم همون جاست . پس اصلا ترس اینو نداری که تنها جایی باشه و کار خطرناکی کنه همیشه جلوی چشمات هست.

یکی از خصوصیات دیگه پرهام که من عاشقشم این هست هر وقت ما خواب باشیم و خودش بیدار بشه اصلا ما رو بیدار نمیکنه و نق و نوق هم نمی کنه  تا ما راحت بخوابیم همین جور خودشو مشغول می کنه تا ما بیدار شیم ولی اگه خواب ما طولانی مدت بشه  می ره سراغ محمد و می گه آبو آبو (یعنی آب می خوام ) محمد هم سریع بلند می شه و بهش آب می ده و بدین ترییب ما رو بیدار می کنه .

هر وقت خونه رو مرتب می کنم دور و بر من می گرده که بهش کار بدم اونم انجام بده . منم بهش می گم پرهام این اسباب بازی رو بذار داخل اتاقت اونم سریع می ذاره . این لباسا رو بریز داخل ماشین لباسشویی می بره و می ذاره خلاصه توی کارای خونه هم حسابی به مامانش کمک می کنه .

پرهام در حال کمک کردن

قربون پسر گلم بشم که این همه مهربون هست و هوای بقیه رو داره .

دوستش دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کسرا
25 اردیبهشت 92 9:43
ماشالله به این پسر اینکه بیدارت نمیکنه واقعا نعمته بزرگیه، من اگه خواب باشم کسرا صدبار بیدارم میکنه... خدا واست نگهش داره