پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پرهام مهربونم

هیس ! دخترها فریاد نمی زنند.

1392/6/19 7:35
نویسنده : فریده
553 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (17/6/92) با بچه های کلاس خودکاوی رفتیم سینما . اونم فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند . واقعاً فیلم قشنگی بود نمی دونم چطور توی ایران مجوز گرفته بود .

این فیلم رو به همه پدر و مادرها توصیه می کنم نگاه کنن مخصوصا کسانی که دختر دارن . شاید در نگاه اول احساس کنیم این اتفاق که واسه بچه های ما نمی افته  ولی می شناسم دخترهای زیادی که توی دوران کودکی اونا این اتفاق افتاده و هنوز هم نمی تونن اون رو فراموش کنن . 

اصلا یه گوشه از این فیلم رو تعریف می کنم . دختری توی سن هشت سالگی مورد تجاوز یکی از کارمندان سطح پایین مامانش قرار می گیره و هروقت دختر بیچاره می خواست واسه مادرش یا معلمش تعریف کنه هیچ کس به حرفش گوش نمی داد و اون مرد هم مرتب بهش می گفت هیس حرف نزن ، دختر که حرف نمی زنه .

ولی به نظر من این فیلم یه عیب داشت اونم این که فردی که به این دختر تجاوز کرد یه فرد با منزلت اجتماعی پایین بود یا مرد سرایداری که به اون دختر بچه دیگه می خواست تجاوز کنه یه فرد پایین بود در صورتیکه به نظر من بایستی یکی از اونا رو فرد باکلاس ، کت و شلواری و با مدرک دانشگاهی بالا  نشان می داد تا همه بدونن این مسائل ربطی به شأن اجتماعی افراد نداره .

خلاصه فیلم قشنگی هست ولی پدر و مادرهای خوب به خدا قسمتون می دم مواظب بچه ها مخصوصاً دخترهاتون باشید . مرد یا پسر بچه های غریبه یا حتی آشنا رو با دخترهاتون تنها نذارید .

یه چیز دیگه ، دوستانی دارم که تعریف می کنن توسط دخترهای بزرگتر از خودشون مورد آزار قرار گرفتن.

همیشه دوست داشتم پرهام دختر بود ولی حالا ........نمی دونم.

خدایا  مواظب بچه هامون باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
10 مهر 92 13:54
سلاااااااااااام
مامانی عزیز خوبی خانمی؟
باورت میشه یکی از دلایلی که اومدم ایران این فیلم بود؟
پیغام گذاشتم واسه کاگردان که من سوئدم و میخوام این فیلم ببینم گفت صحبت میکنم، خبر داد نمیتونیم تو سینما پخش کنیم ، گفتم من میرم دنبال کاراش گفت نه اصلا از اینجا اجازه نمیدن خلاصه گفت میتونیم واستون بفرستیم ببینید تو خونه ،گفتم نه من سینما میخوااااااااااااام
خلاصه که ما دیدیم کارامون جور شد بیایم، ایران که رسیدم روز دوم رفتم فیلم دیدم وااااقعا قشنگه اومدم خونه به همه توصیه میکردم برن این فیلم ببینن.
خوبی شما؟
از دست ما عصبانی نباش
ما خیلی دوستون داریم

فدای شما دوست خوبم. خوشحالم که هم عقیده هستیم. فیلم خیلی قشنگی بود هنوز که هنوزه فکر منو درگیر خودش کرده .
مامان آوا
23 مهر 92 20:37
این فیلم رو ندیدم
من که از خیلی وقته وحشت دارم واسه آوا جونم
اونقد سعی میکنم همه جا حواسم بهش باشه ولی با این حال همش وحشتش دردرونم هست


وحشت نداشته باش ولی چهار چشمی مواظبش باش با مرد غریبه هم به هیچ عنوان تنهاش نذار . وسواس هم نداشته باش که اذیت بشی