پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرهام مهربونم

یکی یه دونه تولدت مبارک

1395/4/9 12:46
نویسنده : فریده
545 بازدید
اشتراک گذاری

3/4/95 مثل تمام سوم تیر ماهای این پنچ سال یکی از بهترین روزهای زندگی من و محمد بود .

 

روزی که از چند ماه قبل به فکرش هستیم و با همدیگه تصمیم می گیریم امسال چیکار کنیم  ، چیکار کنیم که به پسرکمون و خانواده خوش بگذره  و بتونیم یه روز به یادمونی رو برای همه رقم بزنیم .

 

امسال سوم تیرماه روز پنچ شنبه ، مصادف با 17 ماه مبارک رمضان بود .

 

تصمیم گرفتیم  که  جشن تولد پرهام رو  روز عید سعید  فطر بذاریم و روز سوم تیر هر کاری که پسرمون دوست داشت انجام بدهیم تا حسابی بهش خوش بگذره .

 

پسرم دیگه واسش خودش مردی شده ، به خاطر همین با پرهام مشورت کردم و قرار شد سوم تیرماه بریم شهر بازی و اونجا بازی کنه .

 

سوم تیرماه رفتیم شهر بازی گاندو و هر بازی که دوست داشت انجام داد ،

 

با تیکت های که قبلاً داشتیم و همون روز هم گرفتیم تونست یه دوربین دوچشم جایزه بگیره ، بعد هم بابایی براش یه اسباب بازی خورشیدی گرفت که قظعاتش از همدیگه جدا هستن و باید سرهم بشن .

 

 

اتفاقاً همون روز این اسباب بازی رو توی ماهواره دیده بود  و به من گفت مامان از این برام می خری . دقیقا بابا هم دست گذاشت روی همین وسیله و پرهام کلی خوشحال شد .

 

خوشحالم که این روز مهم به سه نفرمون خوش گذشت . ایشالله جشن تولد پرهام هم به زودی برگزار می شه و ماوقع رو اینجا ثبت می کنم.

 

پسر نازم

آزرویم این است ،

آنقدر سیر بخندی

که ندانی غم چیست.

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان یسنا
15 تیر 95 8:22
عزیزززز دلم تولدت مباااارک ... بهترین بهترین آرزوها واس تو پرهام قشنگم مهم نیست که حتما جشنشون تو روز تولد برگزار بشه مهم اینه که یه روز بهشون خوش بگذره ... منم هنوز تولد نگرفتم امسال ... نمیدونم چرا برخلاف سالهای قبل تنبل خانوم تشریف داشتم و هیچ کاری نکردم ... فکر کنم روزه بردتم انشالله تولدش گذاشتم واسه بعد ماه رمضون که هم من و پدرش انرزی داشته باشیم و هم بخوربخورامون سر جاش باشه
فریده
پاسخ
سلام عزیزم تولد یسنا جونم هم مبارک ، منم واسه یسنا جون بهترین ها رو از خداوند می خوام. راست گفتی ، منم امسال کلاً بی حال و کسل بودم که مهمترین دلیلش هم ماه رمضان بود ، کلاً هنگ شده بودم. ببوس دخترک زیبا رو .
شادی
15 تیر 95 13:01
تولدت مبارک پرهام جون. ایشالا همیشه لبات به شادی باز بشه و تنت سلامت باشه. زیر سایه پر مهر پدر و مادر زندگی کنی و به همه آرزوهات برسی.
فریده
پاسخ
چه دعاهای زیبایی ، ممنونممممممممممممم . این گلها تقدیم به شما
مامان فهیمه
26 تیر 95 1:28
عزییییییزه دلم پرهام جوووونم با تاخیر فراوانتولدت مبارک
فریده
پاسخ
مرسی عزیززززززززززززززززم ، ممنونمممممممممممم
مرجان
26 تیر 95 10:58
عزیزم تولدتو باز بهت تبریک میگم سلامت موفقیت و خوشبختی برات آرزو میکنم..چه هدیه خوبی دست ماماان و بابای خوش سلیقه درد نکنه منتظر عکسای تولد هستم..فریده جونم دومین باره اینجا کامنت میزارم احتمالا قبلی ثبت نشده..میبوسمتون عزیزانم😘😘😘😘😘
فریده
پاسخ
سلام مرجان جونم ممنون . ایشالله زود زود عکسای تولد پرهام رو می زارم .
بهار مامانی شایلین عسلی
25 شهریور 95 9:08
سلام خاله فریــده خانوم قربونت بشم عزیزم ما خوووبیم این شمایی که ناپیدایی... آخ شرمنــدتم عزیزم واقعا ببخشید ی دنیا واااای خاله نگوو که منم دلم واستون تنگیده بود واسه نظر های میدادین واسه مهربونی های که میکردین و انرژی مثبت که میدادین..! الهی فدات بشم...اگه بدونی با خوندن کامنتت چقدر شرمنده شدم....راستش کار دارم و نمیگم ندارم چون این روزها نمیدونم چرا همش دارم بدو بدو میکنم...ولی اصلش اینه که یه مدته یه فکری بدجور ذهنم رو مشغول کرده بود...! خلاصه واقعا شرمنده که یادم رفت اینجا هم بگم که حالمون خوبه...خیلی خوووبه.! بووووووووس واسه عشق خووودم
فریده
پاسخ
شرمنده ، شرمنده ، شرمنده . ایشالا به زودی زود یه پست مفصل می زارم . خدا رو شکر که خوبی و به زودی یه نی نی دیگه به جمع تون اضافه می شه ، چقدر عالیه . بازم بوی بچه توی خونتون می پیچه و حسابی گرفتار می شی . خیلی خیلی مواظب خودت باش .