پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پرهام مهربونم

راه اندازی وبلاگ پرهام

1391/2/1 11:12
نویسنده : فریده
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز وبلاگ پرهام پسر مهربون مامان و بابا را راه اندازی کردم . به امید اینکه بتونم هر روز خاطرات پرهام رو داخلش ثبت کنم .

از وقتی که حامله بودم دوست داشتم خاطراتی که سه نفری با هم داشتیم رو بنویسم ولی موفق نمی شدم تا اینکه این وبلاگ رو دیدم و تصمیم گرفتم خاطراتمون رو توی این وبلاگ ثبت کنم .

اول اسم وبلاگ رو گذاشتم گل پسرم ولی بعد که با محمد صحبت کردم تصمیم گرفتیم اسم وبلاگ را پرهام پسر مهربون مامان و بابا بذاریم . آخه از وقتی پرهام  کوچیک بود من او  رو پسر مهربونم صدا می کردم که همه می خندیدند و می گفتن آخه چه مهربونی از اون دیدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zahra
11 اردیبهشت 91 22:59
be nazare man in betekar ali bod va mishe be onvane ye kare kharegholadeh hame vase bachehashon anjam bedan parham jan kheyli doset daram dokhtar amat
manoos
14 خرداد 91 1:05
salam parhame golam, man vaghean nemidoonam ke kei betooni in nazare man ro bekhooni?!!! fek konam ke 10 sale dige betooni. rastesh kheili jalebe ke adam matlabi vase kesi beneviseh ke shayad ba'ad az 10 sal khoondeh beshe. inshalla ke vaghti in ro mikhooni, hamegi salamat bashim v shad. rasti parham,. rasti ke mamanet fekre khoobi kard ke vasat weblog dorost kardeh. man ke kolli khosham oomad. kheili doostet daram, movazebe khodet bash amme manoos