پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پرهام مهربونم

واژگان پرهام

1392/4/17 11:44
نویسنده : فریده
392 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای تولد پرهام رو روی فلش ریختم ولی نمی دونم فلش رو کجا گذاشتم که بخوام داخل وبلاگش قرار بدم ولی زود زود عکسای تولد پرهام و توضیحاتش رو می ذارم .

ولی جدیداً پرهام کلمات بیشتری رو یاد گرفته که اونا رو می ذارم آخه می ترسم یادم بره .

خوب پرهام بجز کلمات مامان ، بابا، نی نی ، آنا، عمو و پرپر  که خیلی زحمت کشیدن و تا دوسالگی اونا رو ایراد کردن کلمات زیر رو هم باید به لیست کلماتش اضافه کرد (پرهام الان دو سال و 15 روزه هست)

کوکو به جای کلمه کولر

انور به جای واژه انگور

گو: گوش

دس: دست

پا : پا

عمو: عمو

کلمه عمه هم بلد بود ولی جدیداً به عمه هم می گه عمو

امی: امیر

من: من

به نظرم داره زبونش باز می شه وقتی یه کلمه رو چند بار تکرار می کنی اونم بیانش می کنه ولی اگه ببینه کلمه سخته اصلا حاضر نیست امتحان کنه و فقط نگات می کنه .

از اداره که زنگ می زنم اول باید با آقا پسر صحبت کنم تمام این کلمات رو ازش بپرسم و بعد بگم پرهام گوشی رو می دی به مامان یا آغا و بعد اون گوشی رو می ده .

اون روز عضو هیات مدیره (فتح ) وارد اداره شد و من داشتم می گفتم بگو مامان . فکر کنم پیش خودش گفته عزیزم خودم برات می گم مامان چکار اون بچه داریخندهخندهخنده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
22 تیر 92 5:48
سلام عزیزم مرسی بابت تبریک تولد آرینا جونم.


خواهش می کنم