پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پرهام مهربونم

یه تشکر و قدردانی ویژه

1392/10/30 13:14
نویسنده : فریده
2,700 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com love2 gif gif 43.gif

یه چیزی که همیشه یاد گرفتم اینه که حتی اگه کسی کار خیلی کوچیکی هم واسم بکنه بی نهایت ازش تشکر می کنم و هیچ وقت مهربونی اونو فراموش نمی کنم  و سعی می کنم  تا جایی  که بتونم جبران کنم .

و در کنارش از افرادی که قدر نشناس هستند بَدم می آید .

به خاطر همین ، همین جا از مامان و آقای خوبم به خاطر این همه لطفی که در حق من و پرهام داشتند تشکر می کنم ، می دونم که هیچ وقت نمی تونم ذره ای از محبت های اونا رو جبران کنم .

مامان بزرگ و بابا بزرگ عزیز پرهام

 

مامان و بابای عزیزم ممنونم که توی این دوسال هوای پرهام رو داشتید.

ممنونم که با محبت خالصانه ای که به پرهام داشتید ، پرهام هیچ وقت کمبود ما رو احساس نکرد .

مامان مهربونم تو بهترین مامان دنیایی ، اگه تو نبودی من باید چیکار می کردم .

آقای عزیزم تو هم بهترینی ، تو عزیزترینی . من با وجود شما هویت دارم . من با وجود شما سرم رو بالا می گیرم و افتخار می کنم که چنین پدری دارم .

پرهام هم به وجود شما افتخار می کنه و خوشحاله که کنار شما است .

پرهام شش ماهه بود که به خانه آقا آمدیدم و الان دو ساله و نیمه .

من با وجود شما هیچ وقت احساس خستگی نکردم . ممنون که در همه شرایطی هوای منو داشتید.

totalgifs.com love2 gif gif 51.gif

دیروز آقا پرهام رو بغل کرده بود و می گفت تو مال منی . منم پرهام رو گرفتم و گفتم نه مال منی .

به پرهام گفتم تو مال منی یا آقا ، گفت آقا . گفتم شاید چون آقا رو آخر گفتم توی ذهنش مونده به خاطر همین گفتم مال آقا یا من ، گفتی آقااااااااااااااااااا . گفتم شاید کلمه آقا راحت تر تلفظ می شه با اشاره گفتم من یا آقا . تو هم با اشاره گفتی آقا .

اگه توی این خونه بهت مهربونی نشده بود چطور امکان داشت تو این همه به مامان و آقا عشق و علاقه داشته باشی .

پسرم همیشه به یاد داشته باش که اینقدر که مامان و آقا گردن تو حق دارند من و بابایی حقی نداریم .

مامان جون و آقا جونم دوستون دارم

بابا بزرگ عزیز پرهام

راستی به نظرتون پرهام چقدر شبیه بابابزرگش هست ؟

خدایا نوکرتم ، مخلصتم ، هر کاری بگی می کنم  خیلی خیلی دوستت دارم ، فقط کاری کن که  همیشه سایه مامان و بابام  روی سرمون باشه. که من بدون آنها هیچم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان مینا
30 دی 92 13:56
خدا این پدر مادر مهربونو براتون نگهدارهقبل از اینکه به متن آخر برسم گفتم چقدر پرهام شبیه بابابزرگشهایشالا همیشه سایه بزرگترا بالای سرمون باشه
فریده
پاسخ
ان شاءالله . امیدوارم پدر و مادر شما هم همیشه سالم و سلامت باشند و هر روز شاهد بزرگتر شدن کارن جان باشند .
پریسا مامان کیان
30 دی 92 17:27
سلاااااااااااااااام فریده جونم. وااااااااااای خدای من چقدر قیافه مامان و آغا مهربونه. خدا برات حفظش کنه این دوتا فرشته نازنین رو. انشالله همیشه سایشون بالا سرت باشه عزیزم. خدا عمر باعزت و برکت بهشون بده. از دیدن عکسشون سیر نمیشم. عکس اول رو که دیدم گفتم یا خدا چقدر پرهام شکل بابا بزرگیشه. بعد دیدم خودت این سوالو کردی. خیلی شباهت جالبیه. ما هم وقتی کرمان بودیمم همه فامیلای رضا میگفتن کیان شبیه حاج آقاس(بابام ). خیلی خیلی کار خوبی کردی که این مطلب رو نوشتی. مامانمم اومد خوندش. عاشق آغات شدم با این قیافه معصوم و مهربونش. خدا مادر مهربون و آغای نازنیت رو برات حفظ کنه. و اجر کاراشونو خودش بهشون بده. چون محاله بشه گوشه ای از زحمتای این عزیزان رو جبران کرد. یه وقتایی به خودم میگم من قدر نشناسی و بی حرمتی نکنم خیلیه، جبران پیشکش. پرهامم خوش به حالت که این فرشته های مهربون پرستارتن عزیزم. خوش به حالت. گاهی ما هیچ توجهی به کارهایی که دیگران - یا شخصی خاص - برایمان انجام می دهند نمی کنیم و آن را نمی بینیم تا زمانی که از انجام آن کارها دست بکشند ... این نوع نابینایی ، بدترین در دنیاست ...
فریده
پاسخ
ممنون دوست خوبم ،ما یه بچه داریم همش می نالیم و نمی تونیم به تنهایی از عهده شون بربیام . حالا به پدر و مادرهامون که نگاه می کنیم می فهمیم اونا واقعاً زحمت کش بودند . هیچ کسی نمی تونه جای اونا رو بگیره ، همیشه توی قلبون هستند و وقتی ناراحت هستیم تنها کسانی هستند که می تونن ما رو آرام کنن . خدا پدر و مادر شما رو هم حفظ کنه .
مهسا
30 دی 92 22:09
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم...خیلی خوشحالم که اینقدر قدر شناسی..منم دوست دارم همیشه قدرشناسی کنم و از اون آدمهایی که هر کاری می کنی فکر می کنن وظیفه هست خوشم نمی یاد. واقعا آفرین ، قدر شناسی خیلی خوبه. خدا پدر مادرتون رو حفظ کنه. ایشالا همیشه شاد و سالم باشند.
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم ، امیدوارم پدر و مادر شما هم همیشه سالم و سلامت باشند و سایه شون روی سر شما . به نظرم پدر و مادر تنها کسانی هستند که هیچ کس دیگه ای نمی تونه جاشون رو بگیره
مهسا
30 دی 92 22:09
پرهام جون شبیه پدر بزرگش هست.
فریده
پاسخ
واقعاً ، نظر خودم هم همینه ، ولی خیلی ها بامن موافق نیستند. پدر بزرگ و نوه دقیقاً70 سال با هم تفاوت سنی دارند.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 بهمن 92 1:23
عزیزم ممنونم بابت رای
فریده
پاسخ
خواهش می کنم ، البته ناگفته نماند بهترینشون ایلیا جون بود .
عشق یعنی
1 بهمن 92 9:06
الهیییییییییییییی خدا حفظ شون کنه وای عزیزم عجب پدر و مادر مهربونی داری با این سن و سال از پرهام مراقبت کردن خیلی سخته چقدر چهره هاشون پاک و معصومه خدایا سایه تمام پدر و مادر ها رو با تنی سالم حفظ کن من حاضرم از همین جا دست پدر و مادر مهربونت و ببسوم راستی پرهااااااااااام فوق العاااااااااااااااااده شبیه پدر مهربونت هست
فریده
پاسخ
مرسی چقدر زیبا نوشته بودی ، تحت تاثیر قرار گرفتم . امیدوارم پدر و مادر شماهم همیشه سالم و سلامت باشند . مطمئناً پدر و مادر بسیار بسیار خوبی دارید که تونستند دختر به این مهربونی و هنرمندی بزرگ کنن.
امیرحسین کوچولو نفس ما
1 بهمن 92 16:57
به به چه وب قشنگیییییی چه پسر نازیییی چه مامان و بابا بزرگ مهربونییییییی خدا براتون حفظشون کنه
فریده
پاسخ
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید .شما هم کوچولوی زیبایی دارید .
مامان آوا
2 بهمن 92 1:33
الها دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود بلند کن و هر آنچه آرزو دارند نصیبشان کن خدا سایه پدر ومادر عزیزت رو همیشه رو سرتون نگه داره پدر مادر من وشما هم سن وسال هستن فریده وقتی گاهی به چشمای بابام ویا به دستهای مامانم نگاه میکنم که اینقد پیر شدن چنان بغضم میگیره میگم ای خدا چی میشد بابا ومامانم همیشه جوون وسالم سرزنده باشن به چهره بابای عزیزت که نگاه کردم عین بابای خودمه خیلی جواهرای تکی هستن پدر ومادر خدا حفظشون کنه
فریده
پاسخ
راست می گی ، منم وقتی عکسای جوانی هاشون رو نگاه می کنم و با الان شون مقایسه می کنم خیلی دلم می گیره ، همه عمر خودشون رو وقف ما ها کردن ولی ما در قبال شون هیچ کاری نمی کنیم . خدا پدر و مادر شما رو حفظ کنه و عمر با عزت بهشون بده .
مامان هستی
2 بهمن 92 10:12
خداحفظشون کنه...وهمیشه سایه مامان و باباهامون بالا سرمون باشه که ما بدون اونها هیچی نیستیم... پرهام عین بابابزرگش هست...کپی برابر اصل
فریده
پاسخ
واقعاً ، نظر خودم هم همینه ولی خیلی ها مخالف نظر من هستند . هوراااااااااااا
اعظم مامان زهرا
2 بهمن 92 11:13
شبیه بابابزرگی که پسملی خدا همه مامان بزرگا و بابابزرگا رو برا نوه ها نگه داره و همیشه سایشون رو بالا سرمون حفظ کنه
فریده
پاسخ
الهی آمین
اعظم مامان زهرا
2 بهمن 92 13:55
فریده
پاسخ
مامان مهدی کوچولو
4 بهمن 92 0:22
عزیزم خدا پدر و مادرتو برات حفظ کنه مشخصه که چقدر مهربونن
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، خداوند پدر و مادر شما رو هم حفظ کنه و بهشون عمر باعزت بده
مامان هستی
5 بهمن 92 10:14
فریده
پاسخ
مامان یسنا
5 بهمن 92 12:58
خدا پدر و مادر مهربونتو واستون نگه داره .ایشاله همیشه همینطور بخندن و شاد باشن. به نظر من که پرهام جون خیلی زیاد شبیه آقاجونشه. منم از همین راه دور دست بابا و مامان مهربونت و میبوسم
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، امیدوارم همیشه شاد، سلامت و تندرست باشی و یسنا جون کنار شما،مامان مهربون روز به روز پیشرفت کنه و شما شاهد موفقیت هاش باشید .
ماماني كسرا
5 بهمن 92 13:55
خدا خفظشون كنه دستشون درد نكنه انشالله هميشه خوب و خوش باشيد ممنون كه اين مدت احوالپرسم بودي خيلي لطف كردي انشالله هميشه سالم و پيروز باشيد
فریده
پاسخ
مرسی سودابه جون ، حسابی جات خالی بود . خییییلی نگرانتم . بیشتر مراقب خودت باش .
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 بهمن 92 12:11
قربونت بشم عزیزممنم خوشحالم با شما آشنا شدم
فریده
پاسخ
هزار تا گل تقدیم به شما
مامان آوا
6 بهمن 92 15:19
وایییییییییییییی فریده مردم از خنده آره تغیر جنسیت دادم بابا سوژه ندارم چیکار کنم چی بنویسم آوا کلی واسه خودش اذیت میکنه عکس هم ندارم
فریده
پاسخ
خوب ما چیکار کنیم ، دلمون برات تنگ شده . امیدوارم کل خانواده سالم و سلامت باشندو هر جا هستی موفق باشی
مامان آوا
7 بهمن 92 13:18
فریده جون کامنتهات منو به وجد میاره عزیزم ایشالله همیشه لبت پرخنده و دلت شاد شاد باشه عزیزم پرهام عزیزم رو ببوس
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ،ما رو شرمنده محبت های خودتون می کنند. امیدوارم شما همیشه شاد و سلامت باشید .
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 بهمن 92 18:00
خدا پدر و مادرتو برات حفظ کنه ان شالله سایشون بالا سرت باشه که زندگی بدون اونها میشه جهنم پرهام خیلی شبیه بابا بزرگه مهربونشه قبل از اینکه سوالتو بخونم خودم متوجه شباهتشون شدم
فریده
پاسخ
جمله قشنگی گفتی زندگی بدون پدر و مادر می شه جهنم . امیدوارم همیشه سایه پدر محترمتون بالای سر شما و خانواده باشه .
مامان یسنا
8 بهمن 92 9:45
واسه پرهام جون ناز و خوشگلم و مامانی مهربونش
فریده
پاسخ
مرسی . این گل های ناز هم تقدیم به شما البته با عشق
عشق یعنی
8 بهمن 92 12:46
فریده جونم و پرهام گلم چطورن؟ وای که چه حس قشنگی دارم وقتی میام خنده پدر و مادرتو می بینم خیلی عکس قشنگیه به نظر من که حتما چاپ شون کن خیلی انرژی میده به آدم
فریده
پاسخ
مرسی خوبیم ، خدا رو شکر . بازم ممنون دوست خوبم . منم این عکس رو خیلی خیلی دوست دارم ولی با موبایل گرفتم کیفیتش پایین هست ولی به چشم حتماً چاپ می کنم .
مامان هستی
9 بهمن 92 9:29
ممنون خاله جون که پیش من اومدی
فریده
پاسخ
مامان آوا
9 بهمن 92 12:00
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام فریده جونم خوبی عزیزم؟ دیدم آنلاینی اومدم حالت رو بپرسم پرهام جونم چطوره؟خوبه؟از طرف من ببوسش
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم، لطف شما همیشه شامل حال ما می شه . ای کاش پیام داده بودی با هم چت می کردیم .
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 بهمن 92 16:00
خدا حفظشون کنه و سایه پر مهرشون همیشه بر سرتون مستدام عزیزم
فریده
پاسخ
ممنون که به وبلاگ پرهام آمدید . و ممنون از دعای زیبایی که کردید .