پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پرهام مهربونم

خودتون ببینید

1393/3/6 19:18
نویسنده : فریده
767 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چون خیلی خوشحالم یه پست دیگه هم می زارم

قرار بود عکس نقره هایی که خریدم رو بذارم

این انگشترم 

 

 

و این هم دستبندم .

و اینم روی دستم

قابل هیچ کدوم از دوستان رو نداره ، امر بفرمایید سریعاً می فرستم ، من فقط عادت دارم بخرم ولی معمولاٌ هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نمیکنم ، عادت دارم فقط حلقه ازدواجم رو می پوشم و بس.

عکس هایی هم که سنتی گرفتیم اینها هستند.

خانواده سه نفری مون

من و پرهام

پدر و پسر مثل دهاتی شدند ، محمد و پرهام از صبح می رن توی آفتاب کار می کنند و خانم خانه که من باشم به  پوست صورتم می رسم  ، انواع ماسک ها می زارم و آرایش می کنم .قه قههقه قههقه قهه

مشهد که رفته بودیم همه فکر می کردند پرهام دختره ، نه اینک موهاش بلنده ، همه بهم می گفتند دخترت . بعد باید توضیح می دادم که دختر نیست پسره .

هر چند که بیشتر مواقع با محمد بود .

از هواپیما که می خواستیم جا بمونیم ، آقا داشت عصبانی می شد که یادم به یه چیزی افتاد و درجا بهش گفتم و آقا هم دیگه آروم شد . حالا ماجرا چی بوده :

یه زمانی که من هنوز  به دنیا نیامده بودم ، مامان و آقا با مهناز ، حمید و علیرضا می رن مشهد با اتوبوس و برگشتنه هم بلیط می گیرن زمانی که سوار اتوبوس می شن و سر جاشون می شینن یک نفر دیگه می آید و می گه شما جای ما نشستید ، از آقا که جای خودمونه از اون آقاهه هم اصرار ، خلاصه راننده می آید و می گه بلیط هاتون رو ببینم وقتی نگاه می کنه متوجه می شه که آقای ابراهیمی 24 ساعت دیرتر آمدند .

حالا سوار اتوبوس شده بودیم که به سمت هواپیما بریم که دیدم آقا رنگش پریده و ناراحته، منم گفتم آقا من 1 ساعت تاخیر داشتم شما که توی جوانی ات 24 ساعت تاخیر داشتی . این شد که خشمش فروکش کرد .

دوستان من خیلی خوشحالم ، شما چطور؟

دلیل خوشحالیمو که می دونید.

پسندها (5)

نظرات (21)

مامان مهدی کوچولو
6 خرداد 93 20:38
وای فریده جون خیلی خوشگلند مبارک باشه از عکسها هم که دیگه چی بگم ماه شدن پرهام هم خیلی بانمک شده
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، چشمات زیبا می بیینه .
عشق یعنی
7 خرداد 93 10:28
دیگه نبینم به دامادم می گی دهاتیییییییییی عکس شو یه بار دیگه نگاه کن . ببین چه قدر خوش تیپه . برات آدرس می فرستم . بی زحمت همون سرویس و برام ارسال کن
فریده
پاسخ
جمله آخرت رو هر کاری می کننم نمی تونم بخونم نمی دونم چرا شما هم یه داماد دهاتی گیرت آمد ، به من چی می خواستی اول همه جوره نگاهش کنی بعد بپسندی .
مامان اعظم
7 خرداد 93 11:38
سرویست خیلی خوشکله مبارک باشه
فریده
پاسخ
قابل شما دوست خوبم رو نداره .
عشق یعنی
7 خرداد 93 11:43
فریده جون یعنی من عاشق این عکس کنار صفحه پرهام هستم که روش نوشته بریم بالا. هی میام پایین صفحه بعد با کلی شیطنت مزنم رو دکمه بریم بالا و احساس می کنم داریم با پرهام یه خرابکاری جانانه می کنیم خدایی می بینی من چه حس های خل و چلی دارم . دوستای دیگه مون میرن دکترا می گرن بعد من با پرهام شیطنت می کنیم
فریده
پاسخ
خیلی باحالی ، الان رفتم تو وبلاگ پرهام ببینم کدوم عکس رو می گی ، من فقط باید دختر تو رو بگیرم ، یا دختر قفل و کلید یا هیچ کس . همچین مادر زن خرابکاری که بتونه پایه پسر من بشه دیگه کجا گیرم می آید .
عشق یعنی
7 خرداد 93 11:45
ببیم من بس که خشوحالم هی میام نظر می زارم . الان داری تو دلت بد و بی راه می گی . من برای عکس سه نفرتون اسم پیدا کردم . تو اون عکس پرهام میشه میرزا پرهام . شما هم میشی مامان گلی و آاقای پدر هم میشن بابا قدرت .
فریده
پاسخ
بابا قدرت میرزا پرهاممامان گلی یعنی اسم های خیلی باحالی رومون گذاشتی . از اون موقع که خوندم همین جور دارم می خندم . همیشه از دیدن نطراتت خیلی خیلی خوشحال می شم ، تا می تونی برام نظر بذار
پریسا مامان کیان
7 خرداد 93 18:38
اااااا مشهد از این عکساهم میشه کزفت؟؟؟؟ من هر چی عکس مشدی دیده بودم دست رو سینه و پشتش یه حرم پارچه ای بود راستی زاستی تو خیلی شیک افتادی طفلی پرهام و آقا محمد شبیه انسانای زحمتکش افتادن ( میگم گفته بودی آقا محمد مو کاشته.چرا موی سفید فرفری کاشته خب؟؟؟؟ ( ولی طوری نیس خیلی بهشون میاد.مبارمه.این خط آخر رو پاک کن تا آقا محمد منو نکشته
فریده
پاسخ
دیگه مشهد فقط زیارتی نیست ، سیاحتی شده بیشتر . این همه پول دادیم ببین چی رو سر شوهر ما کاشته ، حالا قراره دومرتبه بکاره . این جوری باشه مجبورم بفرستمش خانه باباش .
مامان مینا
7 خرداد 93 20:24
عزیزم اول از همه اینکه زیارتتون قبول باشه.خیلی قشنگن مبارکتون باشه ..و قشنگتر از همه عکس سه نفرتون مخصوصا پرهام گلیوای ااره چه مامان نازیایشالا همیشه دلتون خوش و لبتون خندون باشه عزیزم منم خوشحالم گل پسرم 1 ساله شد
فریده
پاسخ
وااااااااااای چه خبر خوبی ، تولد کارن جون مبارک . ممنونم عزیزم شما همیشه به ما لطف دارید .
عشق یعنی
10 خرداد 93 11:52
پریسا جون بیاااااااااااا مشهد خودم یه عکس هاییییییییی ازت می گیرم . آره عزیزم تو مشهد عکس های سنتی رو خیلی جاها می گیرن. حتی بعضی جاها به تناسب مناسبت ها عکس می گرن . مثلا عید نوروز ، شب یلدا و ...
فریده
پاسخ
تو رو خدا نگاه ، چقدر تعریف شهرشون می کنه ، هر چیزی داشته باشید حافظ و سعدی که ندارید .
بابا و مامان
10 خرداد 93 12:22
خیلی نازه مامان مبارکه ماشالاه چه مامان نازی جمع خانوادگیتون همیشه سالم و سلامت و شاد باشه عزیزم
فریده
پاسخ
ممنونم ، توی عکس خوب شدم . از اون مدلهایی هستم که از دور دل می برم از نزدیک زهره.
بابا و مامان
10 خرداد 93 12:23
زیارت قبول مامان جون
فریده
پاسخ
مرسی گلم
بابا و مامان
10 خرداد 93 12:27
افرین به مامانی مقتدر
فریده
پاسخ
مقتدر از کدام قسمت مطالب من فهمیدی که مقتدرم ؟ بهم بگو . برام جالبه .
مهسا
10 خرداد 93 23:09
نقره ه ه من خیلی دوس دارم.. قشنگن..مبارکه عزیزم.وای ی ی فریده جون ماه شدی ی ی ی ماه بودی.. ماهتر شدی ی ی ی بیا بغلم م م
فریده
پاسخ
آمدم تو بغلت . چه حس خوبی داشت ، ممنونم . چشمات زیباست که همه چیز رو زیبا می بینی
بابا و مامان
11 خرداد 93 7:46
سلام صبح بخیر الان می گم چرا مقتدرانه اخه مامان جون خوب جو اروم کردید اگه من بودم خودم زودتر اضطراب می گرفتم بعدم اگه همسری عصبانی میشد جای اینکه فکرم کار کنه چی بگم اوضاع اروم شه می زدم زیر گریهخوب عایا این کار شما مقتدرانه و زیرکانه نبوده خیلی خوشم اومد حواسم باشه که جای گریه چکار باید کرد
فریده
پاسخ
|متشکرم ، باعث خوشحالیم شدی ، ولی همیشه توی شرایط سخت اصلاً خودت رو نباز ، سریع فکر کن که باید چیکار کنی و اگر راه چاره ای وجود نداره اگه مقصر صد در صد خودتی مسئولیت کارت رو به عهده بگیر ولی گریه نکن ، اینجوری به نظر یه زن ضعیف می آیی و اگر مقصر نیستی یا اینکه طرف مقابلت هم بی تقصیر نیست خیلی واضح و شفاف بیان کن بدون اینکه خودت رو ببازی . تمرین کن .
مامان هستی
12 خرداد 93 9:35
ما که نفهمیدیم چی شد ... دلیل خوشحالی ؟ خیلی عکساتون ماه شدین
فریده
پاسخ
پست بعدی رو بخونید متوجه می شید. ممنون چشماتون قشنگ می بینه
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 93 18:01
سلام عزیزم ممنونم از مهربونیتون محبت کردید شرمنده مهربونیتونم که جویای حالمون بودید پارسا خوبه خدا را شکر
فریده
پاسخ
خواهش می کنم ، خدا رو شکر که پارسا جون خوبه.
مامان مهدی کوچولو
12 خرداد 93 20:19
عزیزم خصوصی داری
فریده
پاسخ
مرسی
مامان مهدی کوچولو
13 خرداد 93 11:53
عزیزم خصوصی داری
فریده
پاسخ
ممنون
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 5:32
فریده جوووووووووووووووووووووووووووووون عکستون عالیه اپم
فریده
پاسخ
مرسی ، آمدم
بابا و مامان
17 خرداد 93 13:53
فریده
پاسخ
زهرا مامان ایلیا جون
17 خرداد 93 16:25
سلاممم گلم خووبی برات خصوصی رمز و گذاشتم
فریده
پاسخ
مرسی
مامان
20 خرداد 93 14:19
وای عکسها خیلی عالی هستن.... شما هم که زیبااااااااا به به.... خریدهاتون مبارک باشه
فریده
پاسخ
ممنون چشماتون زیبا می بینه