پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

پرهام مهربونم

دو تا خبر خیلی خوب

1393/3/6 18:19
نویسنده : فریده
591 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز ششم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و سه هست . البته به شمسی .

 و به قمری امروز عید مبعثه .

خیلی خوشحالم ، دیروز و امروز خداوند بهم دوتا عیدی خوب داده. خدایا شکرت ، تو خیلی خوبی .

اولین عیدی که گرفتم این بود که دختر یکی از همکارام (آقای کمالیان ) موفق شد به المپیاد جهانی زیست شناسی دانش آموزی راه پیدا کنه .

آیدا دختر خاصی هست ، از اون مدل دخترهایی که باید بگردی تا بتونی یه صفت منفی داخلش پیدا کنی هر چند که من همون یه دونه هم نتونستم پیدا کنم . نقاشی های زیبایی می کشه ، خیلی خوب گیتار می زنه و صدای بسیار زیبایی داره در کنار اینکه فوق العاده دختر مودب و خوش برخوردیه. 

زمانی که شنیدم خیلی خوشحال شدم به آقای کمالیان تلفن کردم و بهش تبریک گفتم ، بهم می گه امیدوارم پرهام هم وقتی بزرگ شد به المپیاد جهانی راه پیدا کنه ، خندیدم و گفتم پس باید بفرستمش خانه شما  تا شما بزرگش کنید  .

و حالا دومین خبر خوب :

دیشب خیلی خیلی خسته بودم ولی تصمیم گرفتم به وبلاگ دوستان سر بزنم ، ساعت حدود یک نصف شب بود،  وارد وبلاگ کیان شدم با این تصور که هنوز آپ دیت نشده ،  ولی دیدم برعکس پریسا جون پست جدید گذاشته شروع به خواندن کردم ، اولش ناراحت شدم که پریسا با آب جوش پاشو سوزنده و بعدش عصبانی که حالا چه وقت دندون درد گرفتن بود و این درد لعنتی از کجا پیداش شد .

تا اینکه به اینجا رسیدم  که پریسا امتحان جامع رو داده ولی با این تصور بودم  که حالا حالا ها مانده تا جواب امتحان اعلام بشه  تا اینکه این جمله رو خوندم "...مدیر گروهم رو یادم می آید که گفت خسته نباشی برو جشن بگیر . این جمل یه جورایی یعنی دکتر شدی . "

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من شکرت ، چقدر از خوندن این جمله خوشحال شدم ، چند بار خوندمش و بعد گفتم محمد پریسا امتحانش رو قبول شده. 

خیلی خیلی خوشحال شدم نمی دونستم  گریه کنم یا بخندم . بالاخره پریسا جون جواب زحمتها و تلاشت رو گرفته بود . 

خدایا هزاران بار ممنونت ، خدایا خیلی خوبی .totalgifs.com rosas gif gif 116.gif

 

پریسا جون هزاران بار بهت تبریک می گم

آقا رضا ، کیان جون ، بابا رسول ، مامان پریبا ، خاله زهرا به شما هم تبریک میگم هر چند که می دونم شما هم مثل من مطمئن بودید که پریسا جون موفق می شه .

 

 

 

 

بعد که کلی خوشحالی کردم ادامه مطلب رو خوندم ، با توجه به شناختی که از روحیه پریسا داشتم دیدم از خدای خودش ، آقا رضا ، مامان پریبا و همه اطرافیانش تشکر کرده ، با اینکه همه سختی ها رو خودش کشیده ، همه تلاشها رو   و تمام دغدغه ها رو متحمل شده بازم توی این لحظه دیگران رو فراموش نکرده  . 

ولی یه باره اسم خودم رو اونجا دیدم . فَک ام افتاد ، این فریده منم یا کسی دیگه ولی نع خودم بودم . پریسا جون اسم منم کنار عزیزانش نوشته بود . 

دیگه طاقت نیاوردم محمد رو صدا کردم و براش خوندم و به خودم افتخار کردم که چنین دوست بامعرفتی دارم . محمد هم اذعان کرد که خیلی دوست بامعرفتی داری .

اصلاً نمی تونم احساسم رو بنویسم جز اینکه پریسا جون منو شرمنده اخلاق زیباش کرد. 

امروز داشتم فکر می کردم که چقدر من آدم خوشبختی هستم . پرهام سالم و سلامته ، شوهرم خوبه ، خانواده و اطرافیانم همگی سلامتند و دوستان مجازی منم الان همگی تا جایی که من می دونم شادند. 

خیلی نگران پریسا جون بودم که خدا رو شکر اونم الان داره بال در میآره.

خدایا خیلی مخلصیم . تو بهترین عیدی رو بهم دادی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهدی کوچولو
6 خرداد 93 18:50
فریده جون خبرهای خوبی بودند و مارو هم شاد کردی من هم به هردوی این عزیزان تبریک میگم و خوشحالم از شادی شما
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، شما همیشه به ما لطف داشتی ، امیدوارم این خبرهای خوب رو در آینده واسه مهدی جان بشنویم و شادی کنیم
عشق یعنی
7 خرداد 93 10:26
وای فریده جون نمیدونییییییییییی منم چه قدر خوشحال شدم . هر چی بگم کم گفتم . تازه منم به خودم افتخار می کنم. اگه گفتی چرا؟ چون اسم مادر شوهر دخترم اونجا بود. از شوخی گذشته واقعا خوشحالم که چه دوستای مجازی خوبیییییییییی دارم . کاش منم بتونم به اندازه شما ها خوب باشم . پریسا جون این جا هم بهت تبریک می گم عزیزم
فریده
پاسخ
شما خیلی خوبی ، شما بهترینی . شما عزیز دلی . من که از موقعی که دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم همیشه و همه حال خوشحالم .
عشق یعنی
7 خرداد 93 11:32
به به پربسا خانم با کلید می خواد بره استخر چشم ما روشن . بابا مــــــــــــــــــــــــــــــن قفــــــــــــــــــــــل هستم . یه مقدار به کاربرد قفل و کلید فکر کنین متوجه میشین چرا من که خانم هستم قفلم و آقا کلیدن می گم حالا که اینطوری شد مجبوریم یه قرار وبلاگی تو استخر موج های آبی بزاریم . نظرتون چیه . به شرط اینکه من با لباس مجلسی بیام و تو آب هم نرم
فریده
پاسخ
شما بیا ، با لباس مجلسی بیا ، بعد ببین با چه لباسی می فرستیمت بری خانه فقط به آقای کلید بگو جلوی در منتظرت بمونه . راستی یه جوک با حال راجع به قفل و کلید شنیدم که توی نظرات خصوصی ات واسه ات می ذارم .
پریسا مامان کیان
7 خرداد 93 18:28
سلاااااام فریده جون. نمیدونم چی بگم.چشام پره اشک شوق این مطلب بیشتر از قبولیم بهم حال داد. تا چند ساعت دیگه داریم به سمت کرمان راه میفتیم. انشالله همیشه سرزنده و شاد باشی و وجودت مثل الان به همه انرژی مثبت ببخشه. دارم با گوشی نظر میذارم غلطامو درست کن بازم ممنون از اینهمه محبت و مهربونیت. انشالله بتونم جبران کنم
فریده
پاسخ
سلام پریسا گلی ، امیدوارم کرمان اینترنت داشته باشی و ما رو چشم انتظار نذاری ، حسابی بهت خوش بگذره ، دیگه دغدغه درس و امتحان هم نداری می تونی راحت به آقا رضا و کیان کوچولو برسی ، زود زود مطلب بذار
مهسا
10 خرداد 93 23:07
چقدر خبرهای خوب.... وا و و و و همشون مبارکه..فریده جون واقعا خانمی و حرف نداری... من نمی دونم..یادم نیست..چی شد ما با هم دوست شدیم.... اما مهم اینه دوست شدیم و نطراتت همیشه عالی و پر بار بوده و لذت بردیم. یادته یه بار پریسا جون آخرین دیدارمون رو یه پست راجبش نوشته بود... اون روز کلی راجبت صحبت کردیم و از خوبیهات گفتیم.. یادش بخیر... حلالمون کن غیبتت رو کردیم. پریسا جون واقعا خانمه... من که خیلی وقته می شناسمش (از دبیرستان).. واقعا قلبش خیلی صاف و قشنگه و با استعداد هست... خوشحالم که خوشحالی
فریده
پاسخ
واااااااای خدای من چقدر ازم تعریف کردی ، کیف کردم ، لذت بردم . ولی خدایی اگه از خوبیهام گفتید که تعریف بوده ولی احتمالاً از بدی هام گفتید که غیبت شده و حالا می خوای که حلالت کنم ، منم شرمنده؛ نمی تونم حلال کنم ....حالا با یه شرط حلال می کنم که همیشه دوستم بمونی من اگه شما رو نداشته باشم دیگه نمی آم و مطلب نمی ذارم من به عشق شما وارد وبلاگا می شم . خدایی ببین یه بچه فسقلی چطور باعث شد که من دوستایی به خوبی شما داشته باشم. خدا این همه خوشبختی رو از من نگیره .
مهسا
11 خرداد 93 12:18
حالا که اینطور شد..بیا بغلم م م
فریده
پاسخ
آخ جون بازم بغل منو این همه خوشبختی محاله محاله