پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پرهام مهربونم

لیانا جون تولدت مبارک

1393/11/13 12:34
نویسنده : فریده
3,256 بازدید
اشتراک گذاری

happybday

 

دست بزنید و شادی کنید
امشب شب تولده
تو باغ سبز زندگی
یه غنچه گل وا شده

 

امروز (93/11/15) تولد دو سالگی لیانا جون هست .

لیانا جون تولد دو سالگی ات مبارک .

 

 

امیدوارم همیشه شاد زندگی کنی . و باعث خوشحالی و سربلندی خانواده ات بشی .

فرشته زیبا بهترین ها رو از خدای بزرگ واست آرزو می کنم .

 

لیانا جون چه خوب که به دنیا آمدی ، آخه به دنیا آمدن تو باعث دوستی من و مامانت شد. هوای مامان مرجان مهربون رو داشته باش که خیلی خیلی واسه من عزیزه.

 

مرجان جون مبارک باشه سالگرد مامان شدنت ،

امیدوارم سایه شما و بابایی همیشه بالای سر لیانا جون باشه .

 

bday31

 

پسندها (4)

نظرات (7)

عشق یعنی
15 بهمن 93 9:44
عزیییییییییییزمم تولدت مبارک
فریده
پاسخ
فدای تو
عشق یعنی
15 بهمن 93 9:45
فریده بلاگفا هنوز قطعه اعصابم خورده
فریده
پاسخ
آخه چرا این مسخره بازی ها چیه در می آره نمی گه ما دلمون واسه شما تنگ می شه من که راحت می تونم وارد وبلاگت بشم ادرس وبلاگت رو درست می زنی ببین نمی تونی شماره ای ازشون پیدا کنی تماس بگیر ببین مشکل کجاست
مهسا
15 بهمن 93 12:19
تولد تولد...مبارک ک ک
فریده
پاسخ
متشکرم
مامان مهدی کوچولو
15 بهمن 93 13:40
لیانای گلم تولدت مبارک
فریده
پاسخ
ممنون
مامان فهیمه
15 بهمن 93 15:10
تولدت این گل دختر مبارک باشه.آفرین به تو فریده جون که انقدر خوب و مهربونی و حواست به همه چیز هست
فریده
پاسخ
مرسی فهیمه جون ، تو خودت خوبی که همه رو خوب می بینی.
مامانی غزل جون
22 بهمن 93 0:07
ای جاااااااااانم تولدت مبارک لی لی جونم مرجان جونم بهت تبریک میگم از ته ته دلم ایشالله همیشه شاد باشید
مامان لیانا
26 بهمن 93 0:49
فداتتتتتتتتتتتتتت یشم فریده وقتی دیدم اشکام سرازیر شد نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم باورم نمیشهههههههههه ممنونم دوست و خواهر مهربونم لیاناهم تشکر میکنه خاله فریده عزیز...خیلی خوشحال شدم
فریده
پاسخ
خواهش می کنم ، این کمترین کاری بود که می تونستم واسه دوست خوبم انجام بدم.