پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پرهام مهربونم

11 ماهگی پرهام

1391/3/3 13:33
نویسنده : فریده
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من امروز 11 ماهش تمام شد .

چقدر دوسش دارم . اصلا باورم نمی شه کسی رو اینقدر دوست داشته باشم .

توی اداره که هستم دلم واسش پر می زنه دائم به عکسش نگاه می کنم و قربون صدقش می روم .

 وقتی نزدیک خونه آغا می رسم دعا می کنم بیدار باشه و ببوسمش . وای که چقدر مزه می ده .

وقتی مریض می شه به اندازه مرگ ناراحت می شم و غصه می خورم .

وقتی غذا نمی خوره دیونه می شم و نمی دونم چکار کنم .

 بیرون که می روم فقط دوست دارم واسه اون خرید کنم .

عاشق اینم که توی بغل من خوابش ببره .

عاشقانه  دوستت دارم .

خدایا پسرم رو حفظ کن و توانایی اینو بهم بده که بتونم خوب تربیتش کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ویدئوپائیز
3 خرداد 91 10:26
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد. اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست. خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند. آخ که چه میکند این تکنولوژی. با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت. البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است. ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا. برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید. fallvideo.viablog.ir
manoos
14 خرداد 91 6:37
midooni, eshgh dar har shekli ke bashe, kheili ghashange. ehsase ye adame ashegh: ooni ke be pesaresh eshgh dare, ya ooni ke be ye fardi, ya ye hadaf, ya har chize dige. ye hesse moshtarak ke delet vase oon par mizaneh. albate fek konam rahat-tarin ehsase esh-gh vaghti hast ke adam be farzand ya hamsare ya ye adame zamini dareh. v sakht-tarin mishe hadaf v az oon sakht-tar chiz-haye ma'navi. be har jahat inshalla ke in ehsas baese bozorg shodane donyamoon beshe v betoone ma ro be samte roshanaeye bishtar bebareh. felan