پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پرهام مهربونم

یکسال و چهل و پنچ روزگی پرهام

1391/5/17 9:20
نویسنده : فریده
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

 بالاخره فرصتی پیدا شد که بتونم وبلاگ پرهام رو به روز کنم . توی این مدت در حال جابه جایی کتابخانه آموزش به کتابخانه دیجیتال ولیعصر بودم و اصلا وقت نشد که سری به وبلاگ پرهام بزنم .

پرهام راه رفتن رو به طور کامل یاد گرفته و خودش به راحتی بلند می شه و راه می ره و ذوق خودشو می خوره . ولی فوق العاده خطرناک شده  وقتی راه می ره باید پشت سرش راه بری که به جایی برخورد نکنه  و گریه اش بلند نشه . حسابی آدمو خسته میکنه  مخصوصا توی این هفته که هم  کار من  زیاد شده بود و هم روزه بودم .

یه روز از روی مبل خونه آغا بالا آمد و شروع کرد روی مبل ها  به راه رفتن من و آغا هم دو طرف نشسته بودیم و مواظبش بودیم  ولی یک لحظه پاش رو کنار مبل گذاشت و با سر برگشت و سرش به لبه میز خورد و چنان صدایی داد  که من گفتم حتما سرش شکشت وقتی بلندش کردم فوری دست گذاشتم پشت سرش که اگه خون بیاد جلوش رو بگیرم که خوشبختانه طوریش نشده بود .ولی آغا عصبانی که چرا مواظب نبودم .

خونه آغا می ره روی میز وسط مبل می نشینه  و برای خودش دست می زنه . از روی مبل بالا می ره و می خواد روی اپن بره .

آمدیم خونه خودمون و هر کاری کرد دید نمی تونه روی میز وسط مبل ها بره  . آخه میز ما بلند تر از میز خونه آغا هست .  موتور شو آورد رفت بالای اون  و از روی موتورش رفت روی میز . و شروع کرد به دست زدن .که همون جا هم سرش به میوه خوری خورد.

خیلی بچه باهوش و شیطون بلایی هست .

وقتی راه می ره دو تا دستاشو مشت می کنه و می گیره جلوی خودش . و هر وقت دستاش بیافته خودشم می افته . آغا می گه دستاش مثل فرمون عمل می کنه .

بستنی خیلی دوست داره . به مامان می چسبه  و می بردش کنار یخچال  که بهم بستنی بده  . مامان بستنی که براش می آره همون جا می نشینه  و گریه می کنه که همین جا  بستنی می خورم .

خیلی خوشمزه شده من که وقتی اداره هستم  خیلی دلم براش تنگ می شه .

امروز روز تولد پسر عموی پرهام ، امیر حسین هم هست که 45 روز کوچکتر از پرهامه . تولدش مبارک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:11
درود عزیزم سپاس از مهرت شما میتویند اینجا رای بدید http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/
manoos
21 مرداد 91 19:23
Salam azizam, Kheili khoob minevisi, dastan-haye parham ghashang hast amma to ham khoob bayan mikoni. az inke motoresho avordeh ta bereh roo miz, kolli khosham oomad. man ba ye search koochik ino peida kardam http://www.aftabir.com/articles/view/health_therapy/nutrition_health/c13c1242642282_learning_music_p1.php/۶-توصیه-برای-تربیت-بچه-های-باهوش mikhastam ke CD haye Dr Holakouee ro peida konam, amma nashod. mitoonid addresse foroshe mahsoolatesho ke too tehran hast ro peida konid, v sefaresh bedin. kollan zendegi ba adam-haye ba-hoosh kheili zendegi ro ghashang-tar mikoneh movazebe khodetoon bashin felan
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:53
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
manoos
8 شهریور 91 7:31
khanooooom chera up nemikoniiiii valla be khoda,ya'ni akhiran hich etefaghe jalebi dar morede parham nayoftadeeee ghorbant
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 11:16
سلام خاله جونی میاین به وب ما یه رای طلایی به پسری بدین اولین مسابقه ای که شرکت کرده به رای شما نیاز داره لینک مسابقه توی وبم هست شماره 42 زود بیاین تا دیر نشه ممنون میشیم