پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پرهام مهربونم

خوشگل ناز نازی مامان

1391/9/8 13:02
نویسنده : فریده
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته(91/8/2) خونه خودمون  بودیم  که دیدم پرهام هر چی که روی زمین هست بر می داره سر سطل آشغال رو باز می کنه و میندازه داخل اون . یک روز لباسهای کثیف پرهام رو گذاشته بودم کنار لباسشویی که بشورم دیدم پرهام هر سه تکه لباسشو برداشته و میندازه داخل سطل آشغال .

جالب این جا است  که سطل آشغال ما پدالی هست پرهام سر سطل رو بلند می کرد و همین که می خواست بریزه داخلش ، سر سطل آشغال بر می گشت اونم دومرتبه سر سطل رو بلند می کرد و می خواست ثابت نگهش داره شاید ده دفعه سر سطل آشغال برگشت ولی پرهام ناامید نشد و تمام لباساشو داخل سطل آشغال ریخت . پیش خودم گفتم شاید از این لباسها خوشش نمی آید . 

تا اینکه به خونه آغا که رفتیم و برای مامان تعریف کردم ، مامان گفت به پرهام یاد دادم اگه اشغالی روی زمین باشه برداره و بندازه توی سطل آشغال ولی چون سطل آشغال ما روی کابیت آشپزخانه هست برمی داره و میدازه توی سینگ ظرفشویی.

یه چیز جالب دیگه اینکه شب های آخر هفته که خونه خودمون هستیم به خاطر پرهام روی زمین می خوابیم . صبح که می خواستم پتوها رو جمع کنم به پرهام گفتم مامان بالشت خودتو  بردار بیار داخل اتاق دیدم اونم بالش خودشو برداشت و آورد . خونه آغا هم داشتم آشپزخانه رو مرتب می کردم که دیدم پرهام چهارپایه رو برداشته و داره کمک من می بره کنار لباسشویی. چهار پایه از خودشم بزرگتر بود .

واقعا جای عکسش خالی هست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

manoos
9 آذر 91 5:20
salam farideh jan, che jaleb ke hich kari be parham nadashti vaghti dashteh lebasasho mirikhteh too satle ashghal. afariiinnnnn parham shanse digari ke avordeh in hast ke mamanetoon azash negahdari mikonanad. ishoon ham kheili ba ba-modara hastand ... movazebe khodetoon bashin felan
مامانی کسرا
13 آذر 91 15:49
ممنونم از راهنمایی خوبتون واقعا به یه نفر احتیاج دارم کمکم کنه دکتر هلاکویی پیشنهاد خوبیه حالا قراره اینجا برم با یه روانشناس حرف بزنم بیشتر به خاطر خودم چون کسرا طوریش نیست فقط یه" پسر بچه است" مثل همه اما من بلد نیستم باهاش چطوری رفتار کنم من بلد نیستم مثل یه بزرگتر رفتار کنم!!! ماشالله چه پسر نازی دارید خدا واستون نگهش داره سالم وصالح یه چیز جالب بگم کسرا هم ایران بودیم خیلی مریض میشد(ما چند ماهه اومدیم سوئد)دائم سرما خورده بود حتی اسپری استفاده میکرد اما اینجا حتی تا حالا یه عطسه هم نزده شکر خدا سرمای سوئد بیشتر شایعه است تا واقعیت البته شاید من عادت کردم... تورو خدا نگاه کن چقدر حرف زذم ببخشید شاید از تنهاییه از آشناییتون خیلی خوشحال شدم من پرهام جون لینک میکنم اگه دوس داشتید خوشحال میشم مارو لینک کنید مواظب خودتون باشید بای بای