پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پرهام مهربونم

نزدیک شدن به تولد پرهام

1393/3/28 19:49
نویسنده : فریده
2,254 بازدید
اشتراک گذاری

داریم به تولد سه سالگی پرهام نزدیک می شیم ، یعنی پرهام 3 رو فوت می کنه و وارد چهار سالگی اش می شه . چقدر زود گذشت ، البته این که زود گذشت یا نه باید از مامان و آقا بپرسم .

تولد پرهام سه تیرماهه . 3 تیر سه شنبه است احتمالاً توی این روز یه تولد کوچیک با دوتا از همکارام و توی خونه خودمون می گیریم و تولد اصلی پرهام رو جمعه 6 تیرماه ، باغ عمه طاهره می گیرم ، اگه پنچ شنبه می شد بهتر بود ولی از اونجا که سه تا کنکوری داریم که دوتا شون صبح جمعه کنکور دارند ، بهتر دیدیم که تولد رو عصر جمعه برگزار کنیم .

تمام دوستان وبلاگی تولد دعوتند ، بدون تعارف دعوت می کنم  و دوست دارم که همگی تشریف بیاورید ، می تونید چند روز بمونید و شیراز رو هم حسابی بگردید . ما رو خوشحال می کنید . فقط کافی است بهم خبر بدهید ، از صمیم قلب از دیدنتون خوشحال می شم.

حالا بگم از تولد . از ایده ها و فکرام می نویسم و شما دوستان هم منو راهنمایی کنید که چکار کنم بهتره.

تم تولد :                                                             http://pic.photo-aks.com/photo/images/cartoons/large/bab_esfanji.jpg

تم تولد رو فکر کردم و دیدم بهتره باب اسفنجی باشه ، آخه پارسال ماشین مک کویین بود و پدرم درآمد واسه هماهنگ کردنش. دوست دارم کارای تولد رو خودم انجام بدم ، به خاطر همین کلی از سایت ها رو گشتم و ایده گرفتم .

اول لباس تولد :                                      http://merosi.com/images/products/originals/127_2563_b7.jpg           

تصمیم گرفتم لباس خودم ، پرهام و محمد ست باشه ، یه لباس زرد رنگ که عکس پرهام و باب اسفنجی روش باشه  با شلوار جین مشکی   .

تی شرت زرد رنگ واسه سه نفرمون خریدم  ولی فعلاً  فقط لباس پرهام رو دادم واسه چاپ ببینم خوب می شه یا نه ، اگه خوب شد تی شرت خودم و محمد رو هم می دم واسه چاپ .

روز پنچ شنبه گذشته رفتم آتلیه و سه تا عکس از پرهام گرفتم یکی رو دادم که روی لباسش به اندازه برگه 45 چاپ کنه و پایین اش عکس باب اسفنجی باشه .

شاید رفتم و یه لباس باب اسفنجی هم براش خریدم که اگه احیاناً لباسش کثیف شد لباس داشته باشه .

کیک:                                          http://www.lenzor.com/public/public/user_data/photo/27/26467-a8dedd35b54a6d14f45aebbfefac2f75-m.jpg

کیک رو به شکل باب اسفنجی سفارش دادیم یه کیک تخت .برجسته بهتر بود ولی چون دو سال گذشته کیک برجسته بود تصمیم گرفتیم ایندفعه کیک تخت بگیریم .

میوه :

به نظرم گیلاس ، هلو ، سیب و خیار.

نوشیدنی :

چای و شربت سن اینچ

تنقلات :

پفک و پاپ کورن

شام :                              http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hou5956.jpg

اول تصمیم داشتم چلو جوجه بدهیم و از بیرون تهیه کنیم  ، بعد شد زرشک پلو با مرغ  ولی با توجه به اینکه هیچ کسی همکاری نکرد تصمیمم عوض شد و تبدیل شد به سالاد الویه . که مهناز درست کنه و بیاره .

یه تعداد لیوان ، بشقاب با تم باب اسفنجی خریده ام.

یه مقدار هم وسایل تزئینی گرفتم که شامل بادکنک آبی و زرد ، پرچم Happy Birthday  که شکل باب اسفنجی روش هست و یه تعداد وسایل آتیش بازی .

برگه یادگاری رو هم قراره خودم با فتوشاپ درست کنم .

راستی به تمام اقوام و آشنایان گفتم که واسه تولد هدیه نیارند ، اینجوری راحت تر هستم ، به هر حال می خوام هر سال تولد بگیرم چرا دیگران رو توی زحمت بیدازم . (در گوشی می گم حالا ما یه شوخی کردیم ولی همه جدی گرفتند.)

دیگه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نظر بدهید.

تعریف الکی هم نکنید .

 

پسندها (11)

نظرات (17)

مهسا
28 خرداد 93 20:50
به به به سلامتی.. پس ما هم دعوتیم. فردا هم با همکلاسی بریم لباس بخریم و بدو بیاییم. کادو هم که گفتی نخریم..پس راحت می شه اومد مبارکه ه ه ه ه آفرین خلاقیت... منم می خوام باشم . . .
فریده
پاسخ
منم می خوام شما هم باشید ، کاش می تونستی بیایی ، اونوقت چی می شد !!!!!!! توی تولدت خیلی به یادت هستم . دوستت دارم یه عالمه
مامان مهدی کوچولو
28 خرداد 93 22:57
پیشا پیش تولدت مبارک عزیزم فریده جون همه اینهایی که گفتی ایده های قشنگین عزیزم خودت باسلیقه ای و بهتر میدونی چیکار کنی ولی یه پیشنهاد میدم ریسه عکس هم میتونه جالب باشه حتی میتونی خودت درست کنی با فتو شاپ درست کنی بیرون چاپ کنی یا اینکه ریسه درست کنی تعدادی از عکساشو بزنی روش گفتی بادکنک ابی و زرد گرفتی اگر اشتباه نکنم میتونی ربان زرد و ابی هم بگیری به صورت هلال بزنی رو دیوار یا سقف امیدوارم که جشن خوبی بشه
فریده
پاسخ
راست می گی ، ریسه عکس هم خیلی قشنگه ، همین الان می رم تو کارش . ربان هم خوب آمدی اونم تهیه می کنم ، بازم اگه ایده ای داشتی بهم بگو . تولد نمی آیی ؟؟؟؟؟؟
عشق یعنی
29 خرداد 93 8:58
پرهاااااااااااااااااااااااااااام عااااااااااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتم بیااااااااااااااااااااا بغغلللللللللللللللللللللللم دامااااااااااااااااااادم وای رنگ زرد به پرهام خیلیییییییییییییی میاااااااااد قبلا هم تو یکی از عکس هاش زرد پوشیده بود.
فریده
پاسخ
ما هم عااااااااااااااااااااااااااااااااقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتیییییییییم. بلند شو واسه تولد با آقای کلید بیا اینجا .
عشق یعنی
29 خرداد 93 9:02
تم خیلی خوشرنگی انتخاب کردی ماشاله این قدر برنامه هات و کامل چیندی که دیگه حرفی نمی مونه. فقط به نظرم می تونی طرح سالاد اولویه شو هم با رنگ زرد درست کنی. تو سس مایونز یه کم رنگ خوراکی زرد بریز و روش و تزیین کن. عکس های تولد خواهرزادم تو بهمن ماه 92 تو وبلاگم هست اگه کمک ات می کنه برای تزیین سالاد اولویه راحت هم هست البته خودت ماشاله کد بانوووووووووووووووو هستیییییییییییی
فریده
پاسخ
وااااای مرسی دوست خوبم ، الان می آم وبت و اون مطلب رو پیدا می کنم . نمی خوایی بیای تولد پرهام ، چه مادر زنی شدی که تولد دامادت نمی آیی . اونجا دختر زیاده یکی دیگه می آید و پرهام و می دزده هاااا
پریسا مامان کیان
29 خرداد 93 13:16
سلااااااااام فریده جونی؟ خوبی؟ پیشاپیش تولد گل پسری مبارک. خدا برات نگهش داره. همه چیزایی که گفتی عالیه. فقط من همیشه وقتی سالاد الویه درست میکنم یه کم از همون وسایل توش (نخود فرنگی و هویج و ژامبون و سس با یه کم شوید تازه) رو هم با ماکارونی قاطی میکنم و یه سالاد ماکارونی هم میزنم تنگش. دسر نیمیخوای بدی؟ دسر کاستر چون رنگش زرده هم به تمت میخوره هم خیلی درست کردنش راحته. یا بستنی انبه و موز که رنگش زرده. ایده لباساتون خیلی خوب بود. منم واسه سال بعد همین کارو میکنم. به نظر من اینا اومد حالا دیگه . انشالله در آینده روشن یه سال تولد پرهام جون رو مفصلا تو ویلای ما جشن بگیریم و همه نی نی وبلاگیا رو دعوت کنیم.
فریده
پاسخ
سلام پریسا جونی ، ننوشته بودی که می آیی !!! شما مهمان اختصاصی ما هستید ، سعی کن بیایی ، خیلی خوشحال می شم که ببینمت . سالاد ماکارونی و کاستر هم به برنامه ام اضافه شد ولی دستور درست کردن کاستر با بستنی و موز رو برام بذار . من که مثل شما خانم نیستم . ماهی، سالی یکبار آشپزی کنم .
بابا و مامان
31 خرداد 93 1:57
عزیز دلم تولدت مبارک باشه ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشی من روز سه شنبه نیستم از حالا اون روز قشنگ و بهت تبریک می گم عزیزم http://tafrihy.persiangig.com/Index/91/8/tavaloadet-Mobarak.jpg دوستت دارم و ارزوی بهترینها را برات دارم عزیزم مامان خیلی ایده های قشنگی دارید ایشالاه به خوبی همش و اجرا کنی دوستت دارم
فریده
پاسخ
وااای چقدر کارت تبریکت خوشکل بود ، ممنونم خاله جون . بازم اگه ایده و فکری به ذهنت رسید خوشحال می شم راهنمایی ایم کنی .
عشق یعنی
31 خرداد 93 10:29
فریده جون از اون جایی که دخترهای من خاطر خواه زیاد دارن و سرشون دعوا نشه قرار شده دختر بزرگم که اسم اش تبسم هست عروس شما باشه و دختر کوچیکم ترنم عروس پریسا جون باشه یعنی پرهام و کیان میشن باجناق همدیگه در ضمن پرهام دلش پیش تبسم گیره و براش دخترها ی دیگه به چشم نمیان .
فریده
پاسخ
اول اینکه چشم طمع از رو کیان بردار که کیان داماد خودمه ، خوشمم نمی آید کسی براش نقشه بکشه . دوم اینکه شاید تبسم ، یه دختر اخمو باشه که اصلاً لبخند رو لبش نباشه اونوقت ما باید چیکار کنیم . سوم اینکه من به عنوان یه مادر شوهر خوب بهت هشدار دادم دیگه اگه دیدی پرهام دستش تو دست یه دختر دیگه است ناراحت نشی .
مامان مهدی کوچولو
31 خرداد 93 12:42
ممنون فریده جون بابت دعوتت وای که چقدر دلم میخواست میشد میومدم و دوست خوب و مهربونمو و پسر گلشو از نزدیک میدیدم به هرحال امیدوارم بهتون خوش بگذره و تولد به خوبی برگذار بشه
فریده
پاسخ
ما هم مشتاق دیدارتون هستیم . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی .
مامان اعظم
31 خرداد 93 23:34
سلام...تمام هیجان تولد به کادوهاشه بابا... عدد تولد و لیبل واسه غذا خودتون درست کنید...از نت بگیر بده بیرون پرینت واست بگیرن روز بادکنک های زرد چشم و ابرو بکش مثل باب اسفنجی شن عکس هاشو رو هم از تولد تا الان بذار رو دیوار برا مهمونا جالبه
فریده
پاسخ
آخه دوست ندارم کسی توی زحمت بیافته . ممنون از راهنمایی ات .دارم روی عکسای از تولد تا سه سالگی اش هم کار می کنم .
مامانی کسرا
1 تیر 93 23:57
به به انشالله به سلامتی و خوبی و خوشی همیشه جشن و شادی! امان از این تعارفایی که اومد نیومد دارن حیف ما نیستیم وگرنه نامرد بودم اگه نمی اومدم از طرف ما محکم بغلش کن گل پسرو
فریده
پاسخ
به به ، سودابه خانم گل ، کجایی خانم ، فکر دلتنگی های ما نیستی ، دلمون واسه کسرا جون یه ذره شده ، شما هم پسر گلمون رو ببوس . باور کن تعارف نیست ، هر کی بیاد خوشحال تر از خوشحال می شم .
مامان هستی
2 تیر 93 10:42
باباایول خیلی خوشم اومد عالیه مامان جون تولد پرهام جون هم پیشاپیش مبارک خیلی دوست داشتم که بیام شیراز چون خاله من هم شیرازه ولی چون گفتید کادو نیاریم روم نمیشه بیام شوخی کردم ما از اونجایی که چند روز مشهد بودیم و بعد هستی مریض شد حالا کم کم داره بهتر میشه دیه مامانم گفته حق ندارید تا بچه چندسالش بشه دیه جایی برید کاری کمکی خواستی در خدمتیم
فریده
پاسخ
پاشو بیا ، مواظب هستی جون هم هستیم که مریض نشه . بیا دیگه ....
مامانِ یسنا
3 تیر 93 8:03
تولد تولد تولدت مبارک... پرهام جیگری تولدت مبارک باشه. ایشالا همیشه سالم و پاینده باشی و زیر سایه مامان و بابای مهربونت تولد 130 سالگیتو جشن بگیری تولد تولد تولدت مبارک....
فریده
پاسخ
مرسی ، چه قری آمد تو کمرم ، یکی منو نگه داره . این هفته واسه من و شما هفته پرکاری هست.
مامان مهدی کوچولو
3 تیر 93 10:56
پرهام جونم تولدت مبارک عزیز خاله انشااله 120ساله بشی
فریده
پاسخ
وای دوست من ممنونم ، ببین چیکار کردی ، حسابی منو سوپرایز کردی ، امیدوارم خانواده سه نفری تون همیشه شاد و سلامت باشید .
عشق یعنی
3 تیر 93 18:06
تولدم دامادم مباااااااااارک زودی بیا بگو ببینم چه کردیییییییییی خوش گذشت. پرهام چی ها کادو گرفتی عزیزم؟ حواست باشه که باید با تبسم ام تقسیم کنی. البته تقسیم همه نه باید همش و بدی به تبسم.
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، فعلاً که هنوز تولدی نگرفتیم تا کادو گیرش بیاد . عجب مادر زنی هستی فقط فکر دختر خودتی . زودی کادو تولد دامادت رو بفرست . ما رسم داریم سال اول واسه مادر شوهر هم هدیه می دن اونم فقط جواهرات . گفته باشیم !!!
مامان هستی
3 تیر 93 18:19
برهام جان خاله تولدت مبارك عزيزم
فریده
پاسخ
ممنونم خاله جون
عشق یعنی
4 تیر 93 8:48
واقعااااااااااااااااا اونجا هم رسمه که عروس برای خانواده داماد چیزی بخره؟؟؟؟؟؟؟// من فکر کردم فقط خانواده شوهر خودم این رسم و دارن
فریده
پاسخ
آره دختر باید بدی ، یه عالمه جهزیه و طلا ونمی دونم چی و چی هم باید بهشون بدی ، البته پرهام یه چیز دیگه است هر چی بدی بازم ارزشش رو داره .
پرهام 1377
20 آبان 94 0:13
اقا اسم منم پرهامه یه چیزی هم برای من بنویسید کسی نیست قربون صدقم بره
فریده
پاسخ
همه پرهام ها ناز و مهربون هستن ، شما هم همینطور. از قرار معلوم وبلاگ ندارید ، یه وبلاگ درست کنید تا بتونم بهتون سر بزنم