پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پرهام مهربونم

عکسای آتلیه پرهام در سه سالگی

1393/4/11 8:47
نویسنده : فریده
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از تولد پرهام ، احتیاج مبرم به چند تا عکس خوب از پرهام داشتم که بتونم روش کار کنم ، 

صبح پنچ شنبه  پرهام رو بردم پارک تا چند تا عکس ازش بگیرم ، ولی مگه این بچه به حرف من گوش می داد ، هرچی بهش می گفتم به دوربین نگاه کن انگار نه انگار  ، ما هم بی خیال شدیم .

کنار خونمون یه آتلیه خیلی کوچیک  هست ، یه لحظه تصمیم گرفتم که بروم داخل و ببینم چطوری هست، دیدم قیمت هاش خیلی خوبه ،

وقتی که رفتم داخل محل عکاسی ، اوووووووووو دیدم واسه خودشون چقدر دم و دستگاه دارن . همون موقع عکسا رو گرفتم .

تصمیم داشتم یه دونه عکس بیشتر انتخاب نکنم،  ولی تبدیل شد به این سه تا عکس.

این عکس رو روی شاسی زدم:

این عکس رو روی پیراهن هامون زدیم .


از قیافه متعجب اش توی این عکس خوشم می آید .

بازم خدا رو شکر که این عکسا رو گرفتم و گرنه از تولدش که عکس ندارم .

پسندها (9)

نظرات (14)

عشق یعنی
11 تیر 93 9:16
عکس ها خیلی خوشگل شدن . کاش عکس پیراهن هاتونم می زاشتی . می خواستم ببینم با چه کیفیتی عکس و رو لباس میزنن. یا اصلا چه طوری میشه . من که از هر سه تا عکس اش خوشم اومد. پرهام دلش نمی خواسته تو پارک ازش عکس بگیرین با خودش می گفته آخه وقتی آتلیه هست چرا بیام تو پارک
فریده
پاسخ
عکس پیراهن ها رو هم می زارم ، کیفیتش خیلی خوب نمی شه . با اینکه من فایل اصلی عکس رو از آتلیه گرفتم و فرستادم ولی کیفیتش چندان تعریفی نیست. یعنی توی پارک همش پشتش به دوربین بود ولی ببین توی آتلیه چطوری ژست گرفته .
عشق یعنی
11 تیر 93 9:17
فریده جون میشه دوباره بیای تو وبلاگم . و قسمت پایین آخرین پست ام یه متن گذاشتم برای شما خونده میشه . ؟ اخه یکی از دوستام میگه نمی تونم بخونم
فریده
پاسخ
من که مشکلی نداشتم.
عشق یعنی
11 تیر 93 9:19
به مهسا جون بگو اگه شما هم دنبال عروس می گردی من به فکر باشم یه دختر دیگه هم بیارم . نه تو رو خدا خجالت نکشین ها . من کارخونه جوجه کشی دارم
فریده
پاسخ
بابا بی خیال ، تبسم که واسه پرهامه ، ترنم که واسه کیانه ، یه دختر دیگه هم واسه مهسا جون ،(هر چی فکر می کنم نمی دونم اسم این یکی رو می خوای چی بذاری) ماشاءا... دختر زا هم هستی ، بیچاره آقای کلید چقدر باید جهزیه بده .
مهسا
11 تیر 93 11:54
این عکس سومی.. منو کشته.. عجب ژستی داره وای ی ی واسه منم عروس پیدا شد.. چقدر خوشحالم قفل جان دختر زا در پوست خودم نمی گنجم تبسم واسه پرهام.. ترنم واسه کیان... کدوم کیان؟؟ کیان پریسا جون؟؟؟؟ سومی اسمش چیه از بچگی به پسرم یاد بدم اسم خانمش رو وای خیلی خوشحالم که با شماها فامیل شدم
فریده
پاسخ
آره همون کیان معروف ، کیان پریسا جون . اسم عروس شما ترانه خانمه ، نگران هم نباش اگه دختر هم گیرت بیاد بازم می تونی همین جا آبش کنی قفل قول داده پسر هم بیاره ،
عشق یعنی
11 تیر 93 15:21
عزیزم من قراره یه جا ده قلو به دنیا بیارم 5 تا پسر و5 تا دختر. تا الان دو تا از دخترهام وو عروس کردم خدارو شکر اگه مهسا جونم بخواد برای اونم دارم. ترانه رو می زارم برای مهسا جووووووون فعلا پسرام رو دستم باد کردن
فریده
پاسخ
پس سومی شد ترانه ، وای بیچاره پسرم چند تا باجناق داره وااااااااای چند تا برادر زن داره ، بیچاره عروسا چند تا هم عروس دارند ، خدا به دادشون برسه ، به نظرم یه تجدید نظر بکنید ، توی این گرونی ، حالا یه خورده مراعات کنید
مامان مهدی کوچولو
11 تیر 93 16:43
خیلی قشنگ شدن وروجک چه ژستی هم گرفته ادم دلش میخواد بخوردش اخه چرا از تولد عکس،نداری منو بگو همینجوری منتظر بودمانشااله عکسهای جشن دامادیش
فریده
پاسخ
ممنونم ، حالا سعی می کنم چند تا عکس از تولدش هم بذارم . باید ببینم بقیه عکسی گرفتند.
مامان مینا
13 تیر 93 9:19
به به چه عکسایه خوشگلی
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان
13 تیر 93 15:41
عزیز دلم عکسهات بی نظیر و زیبا هستن... انشاالله عکسهای دامادیتو ببینیم. بوووووس
فریده
پاسخ
ممنونم ، شما به ما خیلی لطف دارید ، امیدوارم هرجا هستید شاد و تندرست باشید.
مامان اعظم
14 تیر 93 0:28
ماه شدی عزیزم
فریده
پاسخ
مرسی
mahasa
14 تیر 93 9:55
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش
فریده
پاسخ
الان می آم
مامان هستی
14 تیر 93 15:03
ای جونم خاله قربون اونگاهت خاله جون ماه شدی
فریده
پاسخ
مرسی خاله جون
پریسا مامان کیان
16 تیر 93 1:04
بدون اغراق عکسا واقعا قشنگن. خیلیییی عالین. مخصوصا دومی. از بس رفقای اینترنتیمون باحالن خوندن مطلب یه طرف خوندن نظرات مطلب هم یه طرف. باید برای نظرا هم نظر بذاری. آقا تا حالا پسر ما دو تا باجناق داره دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟/ منم با نظر فریده موافقم که قفل باید یه کم تنظیم خانواده رو رعایت کنه. مهسا دوست داره بچه بیشتری داشته باشه ولی طفلی پرهام و کیان که با کلی نذر و نیاز به دنیا اومدن و به نظر من یکی یه دونه میمونن گناه دارن یهووووو بیفتن تو یه جمع 20-د 30 نفری. این بچه های ما از تربیت فقط کتک زدن یاد گرفتن یهو دیدین تحمل شلوغی نداشتنُ و زدنُ و کشتنُ و بردنُ و خوردنُ و...... حالا از ما گفتن بود. اگر نمیتونید پیشگیری کنید یه خبری به ما بدین در تربیت فرزندانمون تجدید نظر کنیم. و بچه هامون رو اجتماعی بار بیاریم.دخترم ترنم رو از راه دور در آینده ای نزدیک میبوسم. منتظر جوابیه از طرف هیات وبلاگ نویسان هستم. امضا:سرخوشترین و اوشگوولترین پریسای دنیا
فریده
پاسخ
واااااااااای که از دیدن نظراتت چقدر به وجد می آم . نگران نباش پریسا جون ، من و تو که با هم دوست جون جونی هستیم ، پدری از از تبسم و ترنم در بیاریم که نوشتنی باشه ، من که دارم از حالا لیست جهزیه تهیه می کنم بدم دست قفل و کلید تهیه کنن ، تازه کلی رسم و رسوم و از خودم ابداع می کنم که همش مجبور باشن واسه خانواده داماد طلا و جواهر بیارن ،هر چی باشه ما خانواده دامادیم . بعد با این همه برادر شوهر همون بهتر که بچه هامون قلدر باشن که کسی نتونه بهشون بگه بالای چشمتون ابروست . تازه ما رسم داریم مادر شوهر چند سال اول زندگی خونه پسرش زندگی کنن ، حالا باید ببینم دسپخت عروسم چطوریه ؟؟ اخهههههههههههه بیچاره پسرم
مهسا
18 تیر 93 14:33
دست گل قفل جون درد نکنه.. خدا رو شکر دغدغه مهم زندگیم رفع شد.
فریده
پاسخ
دیگه اصلاً نگران نباش ، اگه می دونستم خودم واسه یه دختر می آوردم .
زهرا مامان ایلیا جون
17 مرداد 93 5:39
تولود پسری مبارک خیلی از لباسش خوشم امد عکسهای اتلیه اش هم عالی بود بهمون سر بزن
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم الان می آم