پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پرهام مهربونم

همه چیز درهمه

1393/5/15 8:44
نویسنده : فریده
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

تازه که نامزد کرده بودیم تصمیم گرفتیم تمام لحظات با هم بودنمون رو ثبت کنیم ،  ما هم رفتیم یه دوربین دیجیتال گرفتیم این اولین دوربین ما بود   Powershot A550 .

همه جا همراهمون بود و کلی عکس گرفتیم ، فقط بدی این دوربین ها اینه که هیچ وقت عکسش رو چاپ نمی کنی و همیشه روی کامپیوتر نگاه می کنی .

چند مدت پیش تصمیم گرفتیم یه دوربین نیمه حرفه ای یا حرفه ای بگیریم ، یه مدت واسه خرید هم رفتیم ولی  مشکلی که این دوربین ها داشتند به جز قیمت بالاش ، این بود که مرتب باید لنز رو عوض می کردی و نمی شد با یه لنز کار کرد ، قیمت هر لنز هم زیاد بود . (یعنی یه دوربین در حد متوسط 4 میلیون در می آمد )

دیگه اینکه بزرگ بود و حجم زیادی رو می گیره و واسه من که مرتب می خواستم از پرهام عکس بگیرم دردسر ساز می شد . در کنار اینکه به هر حال من هر سال پرهام رو آتلیه می برم و دلیلی نداره که این همه هزینه کنیم .

پس تصمیم گرفتیم دومرتبه یه دوربین مسافرتی بخریم .

محمد طی یک سرج اساسی Powershot SX280 و دوربین powershot G16 رو انتخاب کرد . که در نهایت ما این دوربین SX280 رو انتخاب کردیم

 

امیدوارم بتونیم عکسای خوشکل زیادی رو باهاش بگیرم .

حالا برسیم به پرهام پسر مهرونم

چند هفته پیش به پیشنهاد دوستان مهربونم پریسا جون ، مرجان خانم و مینا جون تصمیم گرفتم بسته صد آفرین رو سفارش بدم  . این بسته چند روز پیش به دستم رسید .

http://www.niniweblog.com/upl/mahdi-noori/14065756172.jpg

حالا هر وقت می خوام با پرهام کار کن ، پرهام می گه بریم درس بخونیم ، کتابه رو دست می گیره و می گه دارم درس می خونم ، هر چیزی ازش می خواهیم ، میگه دارم درس می خونم !!!!

حالا این واژه رو از کجا یاد گرفته الله اعلم

حالا درس خوندنش چجوری هست

عکس انگشت رو بهش نشون می دم می گم این انگشته ، می گه نعععع این دسته .

عکس بینی رو نشون می دم می گم بینی می گه نعععععععع  دماغه.

عکس ابرو نشان می دم میگه این لبه .

خلاصه اگه بچه ما بزرگ شد و این مشکلات رو توی خوندن داشت بدونید از کجا نشات گرفته .

http://namayeshgah.com/files/8411/Products/59981-BigPic.jpg

یه فوتبال دستی همکارمون واسه تولد پرهام آورده بود دیشب محمد به پرهام می گه فردا فوتبال دستی رو می برم خانه آقا تا اونجا بازی کنی برگشته می گه نعععععع نبریم ، آقا برمی داره .

خدا آخر و عاقبت ما رو با این داماد قفل و کلیدختم به خیر کنه .angels (31).gif

 

پسندها (6)

نظرات (18)

عشق یعنی
19 مرداد 93 9:11
الهییییییییییییییییی من فدای داماد درس خونم بشم . اصلا هر چی میگه درست میگه و شما دارین اشتباه می گین پرهام جونم اون بینی نیست دماغه اونم ابرو نیست لب هست عزیزم آفرین داماد گل و مهربونم تازه کاره خوبی هم می کنی که فوتبال دستی تو نمیبری. یعنی من عاااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتم داماد که نیست تاج سرمونه
فریده
پاسخ
یه داماد بی سواد گیرت آمده و اینقدر پز می دی . تازه خسیس هم هست . خدا به دادتون برسه . پدر زن و مادر زن باید کار کنن بدن به داماد بخوره .
عشق یعنی
19 مرداد 93 9:12
کلااااا یادم شد بگم دوربین نو مبارک . این شاله به شادی استفاده کنید . این شاله توش پر از عکس های خاطره انگیز باشه منم یه بار فریده جون دلم و به دریا زدم کلیییییییییی فایل عکس داشتم و گلچین کردم و رفتم همه شو چاپ کردم . از این بابت هم کلی خوشحالم.
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ممنونم . ان شاالله جور بشه باهم عکس دونفری بگیریم. منم باید یه حمله انتحاری انجام بدم ولی حالا کی ؟؟ نمی دونم.
عشق یعنی
19 مرداد 93 9:15
گفته باشم تو این پست یادت رفت عکس از دامادم بزاری هااااااااا پستی که توش عکس پرهام نباشه اصلا پست نمیشه بی فایده است ببین مادر شوهر دختر دومی ام . ( پریسا جون ) چه همه عکس از دامادم میزاره . کلیییییییییییییییی لذت می برم تازه مادر شوهر دختر سومی ام هم ( مهسا جون ) و می گم همش از اون ور آب برای دخترم کلی سلام و چاق سلامتی می فرسته و کلی قربون و صدقه اش میشه
فریده
پاسخ
وااااااااا مگه پسر من از اون پسراست که مرتب عکس بفرسته ، پسرم قربونش برم هزار تا خواستگار داره، هزار تا گشته و مرده داره ، حالا عکس بذارم که دیگه دیونه مون می کنن ، پاشنه در خونه رو درمی آرن. گفته باشیم ما کلی شرط و شروط هم داریم که تو جلسه خواستگاری می گیم.
مامان سوده و بابا امین
19 مرداد 93 11:02
عهههههههه دوربین منم این دومیه است خیلی راضی ام ازش کیفیت عکسش هم خوبه ایشالله مبارکتون باشه فریده جون من خیلی وقته قصد دارم برای مهیار از این بسته های آموزشی بگیرم قصدم بی بی انیشتن فارسی بود چون انگلیسیشو واسه مهیار میزاشتم و خیلی ترانه هاشو دوست داشت اما تعریف پکیج صد آفرین و هم شنیدم میشه یه کم در مورد محتوای این بسته ای که گرفتی مثلا چی داره توش و نظرتو هم بگی که به نظرت کدوم بهتره ممنون میشم
فریده
پاسخ
پس نقطه مشترک پیدا کردیم ، خدا رو شکر که از دوربینه راضی هستی ، امیدوار شدم من بی بی انیشتن رو ندیده ام ولی شنیدم سی دی هاش با آهنگه و خیلی شاده ولی صد آفرین که واسه من ارسال شد ، یه کتابه که باید خودت عکسا رو ازش جدا کنی و به کودک نشون بدی و شش تا هم سی دی داره که آهنگین نیست ، فقط شکلها رو نشون می ده و کلمه رو ادا می کنه ، اصلاً سی دی شادی نیست ولی وقتی واسه پرهام می زام می شینه و باهاش تکرار می کنه . شاید خوبی اش هم همین باشه که آهنگین نیست چون توجه کامل بچه به کلمه و شکل تصویر معطوف می شه . قابلی نداره ، آدرس رو بذارید واستون ارسال کنم
بابا و مامان
19 مرداد 93 15:36
مبارکه مامان دوربین ما هم از خانواده این دوربین هست اولمپیوس کنون خدای ازش خیلی راضیم عکسها را عالی می گیره فدای پسری درس خونم خوب مامان درس داره خوب فدای خودت و اون اصطالحات بامزت
فریده
پاسخ
ممنون ، خدا کنه همیشه بگه درس دارم ، می ترسم فرداها که باید درس بخونه ، بی خیال باشه .
مامان مهدی کوچولو
19 مرداد 93 17:17
فریده جون دوربین جدید مبارکه انشااله باهاش عکسهای خوشگل خوشگل بگیرید منم این بسته اموزشیو برای مهدی گرفتم سیدیشو که براش میزارم فقط خودم میبینمو. میشنوم چون اقا مهدی حتی یه بارم نمیشینه ببینه چی هست مهدیه دیگه کاریش نمیشه کردفکر کنم برای سن پرهام مناسبتره پرهام جونمو ببوسید
فریده
پاسخ
آره تو وبلاگ مهدی جان خونده بودم که خریدی ، حتی عکس بسته آموزشیه ، از وبلاگ شما بهم داده (من توی گوگل سرچ کردم ). سی دی اش خیلی بی حاله ولی پرهام بهش توجه می کنه . شما هم پسر ناز ما رو ببوس
مامانِ یسنا
20 مرداد 93 0:00
دوربین نو مبارک ایشالا باهاش بتونی کلی خاطره های خوش ثبت کنی و بزاری اینجا ماهم ببینیم این کارتارو یسناهم داره البته اصلا کار نمیشه و فقط در حد خرید بود کی حال داره باهاش کار کنه
فریده
پاسخ
ممنونم عزیزم . ای بابا ، این که کی حال داره !!! واسه ما شیرازی هاست ، شما چرا؟؟؟ من روزی چهار تا دونه عکس بهش یاد می دم. روزهایی هم که خودش توجه نمی کنه بی خیال می شم .
مامان سوده و بابا امین
20 مرداد 93 3:27
مرسی عزیییییییزم ممنون از راهنماییت
فریده
پاسخ
خواهش می کنم ،
مامان
20 مرداد 93 13:37
تولدت مبارک عزیزم.. کیکت عالی بود خودتم که ماااااه... پرهام جونم قربون برعکس حرف زدنت... دوربینتون هم مبارک عزیزم.
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ان شاءا... که دیگه نقل مکان کردید و همه چیز به روال عادی خودش برگشته . دلمون براتون تنگ شده ، زودتر پست جدید بذار
مامان مینا
20 مرداد 93 15:29
مبارکتون باشه فریده جووننن . چقد دوتا دوربین شبیه دوربینایه مرجانن عزیزم پرهام باهوشمکلی خندیدم برا آموزش صدآفرین اگه خدا بخواد منم امشب برا کارن سفارش میدم
فریده
پاسخ
مرسی مینای عزیز دوربین هامون دقیقاًٌ یکی هست ، برام خیلی جالب بود. سلیقه های خودمون و شوهرهامون مثل همه. اتفاقاً الان رفتم و با دقت بیشتری عکسای لیانا رو نگاه کردم ، کیفتیش خوبه ، خوشم آمد.
مامانی کسرا
20 مرداد 93 21:15
دوربین نو مبارک انشالله که همه لحظه هاتون پر باشه از عشق و شادی
فریده
پاسخ
ممنونم
پریسا مامان کیان
21 مرداد 93 0:03
سلااااااااااااااااااااااام فریده بالام مبارکه عزیزمممممممم انشالله کلی عکس از شادیاتون و گردشاتون بگیری و برامون بذاری منم خیلی دلم میخوالد یه دوربین خوب بخرم باشه واسه فرداهای روشن... خدا رو شکر پرهام و کیان اینقدر بسته صدآفرین رو دوست دارن. من که راضیم از خریدنش
فریده
پاسخ
پس بسته صدآفرین شما هم رسید ، خدا رو شکر پسرهای درسخونی داریم ، البته امیدوارم همیشه همین جور بمونن. دوربین هم خیلی خیلی ناقابله . اصلاً چه فرقی می کنه مال من و شما نداره . هرچند که فرداهای روشن ، دور نیستند و همین گوشه کنارها هستند
مامان لیانا
22 مرداد 93 1:11
سلام فریده جون دوربین جدید مبارککککک..یه چیز جالب بگم من و یاسر نامزد کردیم روز نامزدی همون دوربین اول شمارو بهم هدیه داد تا عکسای باهم بودنو ثبت کنیم قبل از دنیا اومدنن لیانا همین دوربین جدیدتونو خریدیم چه تفاهمی داریم تو خرید دوربین نه???
فریده
پاسخ
جالب نیست !!! حیرت انگیزه خیلی برام جالب بود ، دقیقاً همون دوربین ها ، دقیقا توی همون بازه زمانی که ما هم خریده بودیم، چقدر تفاهم . الکی که نیست که اینقدر از نظر عاطفی به هم نزدیک شدیم .
مامانی آواخانوم
22 مرداد 93 1:32
سلام عزیزم مث همیشه نوشته هات به دلم نشسته با اون زبان طنز آلود دوربین جدید هم مبارک انشالله همیشه شکارچی بهترین لحظه های زندگیتون باشین
فریده
پاسخ
سلام مامان آوایی، چقدر از دیدن نظرات خوشحال می شم ، آوا جون خوبه ؟؟ فندق کوچولوی ما چطوره ؟؟؟ ممنونم از لطف شما ، شما همیشه به من لطف دارید.
مامان هستی
22 مرداد 93 12:08
دوربین جدید مبارک به پرهام هم باید بگن مجید دلبندم این بینی هست نه دماغ ما هم می خواد هیس کنه به جای اینکه دستش بزاره رو دماغش انگشتش فرو میکنه تو چشمش
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، چقدر باحال ، خودم بهش فکر نکرده بودم ، مجید دلبندم واااااااااااای که چقدر از هستی جون خندیدم.
مامان لیانا
22 مرداد 93 14:03
فریده جون دوربین خیلی خوبی خریدید کیفیتش عالیه ما که خیلی راضی هستیم..فدای پرهام درس خونم بشم من..همتون سفارش دادین من هنوز سفارش ندادم منم برای لیانا سفارش بدم
فریده
پاسخ
منم تا الان هرچی عکس باهاش گرفتم خوشم آمده ، حالا برم کوهرنگ کلی عکس می گیرم می زارم اینجا. حتماً سفارش بده ، البته قبل از سفارش حتماً با خودت عهد کن که هر روز باهاش کار کنی.
مهسا
22 مرداد 93 16:33
به به مبارکه ه ه ه به سلامتی عزیزم. به این حرفای پرهام جان کلی خندیدم.. دلت شاد باشه فریده جون.. خستگیم رو به در کردی مخصوصا این تیکه آخرش... آقا برمی دراه... دیگه محشر بود. به به قفل عزیز اینجا غوغا کرده... قفل جان مراقب عروسم باش که دلم واسش یه ذره هست
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، بازم خدا رو شکر که تونستم لبخند روی لبات بیارم . می بینی چه پسر خسیسی دارم ، خدا رو شکر که تونستم به قفل و کلید قالبش کنم
مامان اعظم
29 مرداد 93 13:56
مامانی من هم دوربینم شکسته دنبال یه دوربین خوب می گردم...اگر از کیفیتش راضی بودین خبری بدین...ممنون
فریده
پاسخ
کیفیتش عالییییییییه ، حالا عکس ها رو می زارم خودتون ببینید .