پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پرهام مهربونم

نزدیک شدن به سفر

1393/5/25 11:02
نویسنده : فریده
579 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان شماره معکوس داره به آخر می رسه و من و پرهام فردا (دوشنبه 27/5/93) ساعت 8 شب به سمت کوهرنگ حرکت می کنیم ، بسیار برامون دعا کنید که خیلی محتاجیم .

مخصوصاً که به هر کی می گم با تعجب می گه یعنی محمد نمی خواد بیاد ؟؟؟

خودت تنهایی از عهده پرهام برنمی آیی .

آقا که کلاً مخالفه و دیروز کلی باهام بحث کرده که خودت تنهایی برو و پرهام رو بذار پیش ما .

آخه بدبختی اینجاست که من تا حالا با پرهام تا یه محله بالاتر هم نرفتم ،

تنها جایی که با پرهام رفتیم و برگشتیم پارک روبروی خونمون بوده .

خیلی دلهره دارم و می ترسم که خدای ناکرده اتفاقی برای پرهام بیافته

ولی با خودم عهد کردم که اگه دیدم سختمه از هتل زیاد بیرون نرم .

خوبی اش اینه که چند روز مادر و پسر با هم تنهایی عشق و حال می کنن .

تصمیم دارم کاری کنم که حسابی بهمون خوش بگذره ، با پرهام بلند شم ، با هم بازی کنیم ، با هم جیغ بزنیم،  با هم بگردیم و با هم بخوابیم .

کاری کنم که پسرم بفهمه مامان داشتن چطوریه .

به قول سودابه جون  مامان کسرا نباید بهش سخت بگیرم ، زیاد بهش بکن و نکن نگم .

زیاد هم خسته اش نمی کنم که کلافه بشه .

به امید اینکه برگردم و ازخاطرات خوب سفر و اینکه پرهام چقدر پسرخوبی بوده بنویسم .

پسندها (3)

نظرات (22)

عشق یعنی
26 مرداد 93 11:07
آفررررررییییییین فریده جووووووووون این شاله که حساااااااااااابییییییییییی بهتوووووون خوش می گذره مطمئ باش بدون پرهام بهت خوش نمی گذشت کار خوبی کردی عزیزم ما منتظرتیم
فریده
پاسخ
بهم گفتی آفرین ولی واسم دست نزدی اینجوری حالا خودم واسه خودم دست می زنم اینجوری در ضمن هر چه قدر هزینه کردم صورتحساب می فرستم خدمتتان . نصف شما ، نفصف ما . هر چی باشه داریم واسه افزایش روحیه دامادتون تلاش می کنیم .
مامان مهدی کوچولو
26 مرداد 93 12:06
فریده جون نگران نباش انشااله به سلامتی برید سفر و برگردید سعی کنید حسابی بهتون خوش بگذره
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، نهایت سعی خودم رو می کنم شما هم واسمون دعا کنید
مامانی کسرا
26 مرداد 93 14:16
انشالله که به خوبی و خوشی میرید و برمیگردید! یکم استرس خوبه قبل از سفر حالا ببین من این استرسا رو که داشم یه طرف، اون استرس پروازم یه طرف اوه اوه اوه خوراکی یادت نره، حامد نشسته کنارم میگه کتاب داستان بگو خیلی بدرد میخوره هر آنچه تجربه داریم خانوادگی داریم واست رو میکنیم فک کنم اینا رو قبلا بهت گفته بودم اما عب نداره تکرار شه یادت بمونه برو خدا پشت و پناهت بیا از زیر قران هم رد شو و برو به سلامت. http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2011/02/Ghoran1.jpg
فریده
پاسخ
باور کن هواپیمایی که توی ایران سقوط کرد به فکر اولین کسی که افتادم شما بودید ، پیش خودم گفتم بنده خدا دیگه جرات نمی کنه سوار هواپیما بشه ، مخصوصاً اگه بخواد بیاد ایران . اگه تصمیم گرفتم با پرهام تنهایی بریم سفر مهمترین محرک اش شما بودید که با این بعد مسافت و شیطنت های کسرا این کار رو می کردید. ممنون از راهنمایی ات ، از آقا حامدهم تشکر کن ، اتفاقا بردن کتاب داستان اصلاً توی برنامه ام نبود که حالا اضافه کردم . ممنون که از قرانی که بالای سرم گرفتی ، دیگه دلم قرصه که خدا هوامو داره .
پریسا مامان کیان
26 مرداد 93 14:57
سلااااااااااااااااااام به به چه سفری بشه انشالله حتما همه چی عالی پیش میره برو و پرهام رو از حسِ مادر نمونه داشتن سیراب کن. به هردوتون خوش میگذره. یه خاطره عالی میشه واسه جفتتون. یه مسافرت مادر و پسری دِبشششششششش سفر بی خطر منتظرتونیم حسابی
فریده
پاسخ
سلااااااااااااام دوست خوبم ممنونم شما همین جور دعا کنید ، دستاتون رو نیارید پایین هااااااااا، همین جور به دعا کردن ادامه بدهید می خواهیم حسابی به خودمون خوش بگذرونیم.
مامان مینا
26 مرداد 93 22:05
به سلامتی فریده جون اصلا سخت نگیر و فکرایه خوب کن که بهتون حسابی خوش میگذره پرهام جونم ماشالا اقاس دیگه اصلا نگران نباش. خدا پشت و پناهتون باشه
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ممنون از دلگرمی ات . راست می گی پسرم دیگه واسه خودش مردی شده ،می شه روش حساب کرد
شهاب کوچولو
27 مرداد 93 9:39
وبلاگ زیبایی داری. به ما هم سربزن. اگه دوست داشتی منو لینک کن تا با هم دوست بشیم.
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، حتماً سر می زنم
بابا و مامان
27 مرداد 93 12:27
عزیزم انشالاه به سلامتی برید و برگردید و بهتون خیلی خیلی خوش بگذره به سلامتی و خوشی بر گردید
فریده
پاسخ
ممنون دوست خوبم . از دعای شما دوستان خیلی خوب بود.
مامان فهیمه
27 مرداد 93 16:40
امیدوارم عزیزم تو میتونی فریده جون برو خوش باش
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ما می توانیم.
مامانِ یسنا
28 مرداد 93 14:01
درست مثل خودمی. همه جا یسنا بامنه... چه سفری شود...مامی با پرهامی.... منتظرتم با دست پر و با عکسای خوشگل برگردی... امیدوارم سفر خوبی داشته باشی و دوتایی حسابی خوش بگذرونین...
فریده
پاسخ
ممنونم ، سفر حسابی بهمون خوش گذشت ، که از دعای خیر دوستان بود
مامان اعظم
29 مرداد 93 13:54
خوش بگذره مامانی...نگران نباش...تو می تونی
فریده
پاسخ
مرسی از دلگرمی ات
مامان
31 مرداد 93 3:15
عزیز دلم انشاالله که به سلامتی برید و با لب خندون برگردید. گلم اصلا نترس اگه ما مامان ها از پس شیطنت این فسقلی ها توی این سنشون بر نیایم وای به حال چند سال دیگه مون که بزرگ میشنو هزارتا دردسر تازه تر دارن. قوی باش گلم.مطمعن باش از پسش برمیای. منتظرم تا بیایی و اتفاقات خوب سفرت رو برامون بنویسی. دوستون دارم زیااااااد
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ممنون از دلگرمی ات ، سریع پست سفر رو می زام ، خدا رو شکر فراتر از تصور من بود .
مامان لیانا
3 شهریور 93 8:36
فریده جون انشالا به شما و پرهام خوش گذشته باشه دلم براتون خیلی تنگ شده منتظر عکسای قشنگ سفر هستم
فریده
پاسخ
سلام مرجان جون مهربون ، منم دلم براتون خیلی تنگ شده ، حتماً پست جدید می زارم ، منتظر عکس های پرهام هستم.
عشق يعني ...
3 شهریور 93 9:35
سلااااااااااام فريده جون. خوبي؟ دامادم چه طوره ؟ بهش خوش گذشته؟ اذيتش كه نكردي؟ زودي بيا بگو ببينم چه طور بود. ميگم تو چرا اين قدر از مردها حمايت ميكني؟ واقعا هدف ات چيه آخه
فریده
پاسخ
سلام دوست خوبم ، دامادت خوبه ، مادر شوهر دخترت هم خوبه .خییییییییییییلی بهمون خوش گذشت ، دیگه همیشه دو نفری می ریم سفر ، محمد هم می زایم اینجا تا حسابی کار کنه پول در بیاره. امروز می خواستم پست جدید بزارم ، همه متن ام هم آماده بود ولی عکس نداشتم ، گذاشتم تا کامل توضیح بدم
مامان هستی
3 شهریور 93 11:26
آفرین چه مامان شجاعی خوش به حال پرهام و شوهرگرامی که این طورمادر و زنی دارند خوش گذشته حالا؟ پرهام جون کجاهه ؟
فریده
پاسخ
مرسی خاله ، عالی بود ، واقعاً بهمون خوش گذشت ، یه سفر دونفره باحال.
مهسا
4 شهریور 93 17:28
تصمیم خوبیه. ایشالا که برید و حسابی بهتون خوش بگذره. پسر و مادر خوش بگذرونید.
فریده
پاسخ
مشخصه که هنوز در غم جدایی از مامان و بابا هستید و گرنه ما رفتیم و برگشتیم و کلی هم خوش گذروندیم . متاسفانه واسه عکسا اتفاقی افتاد که محمد باید با ریکاوری برگردونه و گرنه تا الان پستش تکمیل شده بود
مامان
5 شهریور 93 3:34
هنوز برنگشتی دوست جونی؟منتظر خبرها و عکسهای سفریم هاااا
فریده
پاسخ
ما برگشتیم ، پست رو هم کامل نوشته ام ولی عکسا ویروسی شده نمی تونم بزارم ، محمد باید وقت کنه عکسا رو برگردونه تا منم داخل پست بذارم
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:47
سلام تو کامنت قبلی دیدم نوشتید برگشتید من می دونید فکر می کردم هنوز نرفتید اینقد غصتون و می خوردم که اینقده استرس داشتید نگو اومدید من الکی در حال حرص خوردنم ایشالاه که بهتون خوش گذشته باشه
فریده
پاسخ
عزیزم شما چقدر مهربونید فدای اون هم مهربونی ات برم من . ما برگشتیم ، به لطف دعای شما خیلی هم خوب بود ، به زودی پست سفر رو می ذارم
عشق يعني ...
5 شهریور 93 9:17
واااااااااااای فرییییییییده عکس هات در جواب مهسا جون خوندم . خدا کنه با ریکاوری برگرده حالم گرفته شد
فریده
پاسخ
حالا عکس های من به کنار ، محمد یه روز ماموریت رفته یکی از شهرستانهای اطراف و عکس گرفته واسه کار ادارش . اگه اونا بپره سر من رو می کنه . محمد می گه می تونم برگردونم ، شما هم دعا کن . کلاً کار من خرابکاریه . آخه یکی از کامپیوترهای اداره ویروسی هست ، دیروز که امدم عکسا رو انتقال بدم با همون کامپیوتر کار کردم که کلاً عکسا پرید
مامانِ یسنا
5 شهریور 93 16:49
نههههههههههههههههه عکساااات حالا خدا کنه برگرده...
فریده
پاسخ
خدا رو شکر برگشت ، با کلی دردسر
عشق يعني ...
8 شهریور 93 8:38
سلام فریده جون عکس ها چی شد؟> برگشت؟
فریده
پاسخ
آره برگشت ، با کلی دردسر. امروز یا فردا آپ می کنم
دکتر ناصری مشاور خانواده
23 شهریور 93 18:31
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادان ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنندبنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
فریده
پاسخ
]چقدر عالی ، حتماً می آم .
مامان انیسا
22 مهر 93 14:50
سلام چه وبی چه پسری ماشالله درخواستموتایید کن
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، من شما رو لینک می کنم