پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پرهام مهربونم

پرهام مهربونم چهل و دو ماهگی ات مبارک

1393/10/6 9:21
نویسنده : فریده
674 بازدید
اشتراک گذاری

        53.gif55.gif  

 

پرهام مهربونم  42 ماهگی ات مبارک .

 

پسر نازم سه سال و نیمگی ات مبارک .

 

خیلی خیلی خوشحالم ، پسرکم بزرگ شده ، و دیگه واسه خودش داره مردی می شه .

یه زمانی اگه یه بچه سه ساله و نیمه می دیدم کلی ذوق می کردم و الان پسر خودم سه ساله و نیمه است .

 

چند روزه که خیلی خوشحالم ، خوشحالم از اینکه می بینم پسرم بزرگ شده .

پرهام راه می ره ، حرف می زنه ، ابراز علاقه می کنه و خلاصه هر چیزی که هر مادری آرزوشه .

 

خیلی قشنگه که پسرت بهت بگه " مامان دوست دارم " هر چند که چند دقیقه بعد حرفش رو پس بگیره و بگه " دیگه دوستت ندارم " یا بگه " دیگه دوستِ من نیستی ."

 

خیلی خوبه که هر وقت بهش زنگ بزنی واست تعریف کنه که چه اتفاقایی افتاده.

خیلی زیباست پسرت تو بغلت بخوابه و یه لحظه تو رو ببوسه .

همین کارا رو می کنه که دلم نمی آید اونو تو تخت خودش بخوابونم ، یه حس خودخواهی .

 

خیلی خیلی ذوق می کنم وقتی شیطنت هاشو می بینم .

 

چهارشنبه 3 دی ماه پرهام سه سال و شش ماهه شد .

نمی دونم چرا ؟؟ ولی واقعاً ذوقش کردم ، یه حس خوب از اینکه پسرم واسه خودش مردی شده .

 

مرتب بهش نگاه می کنم و خدا رو شکر می کنم که پسرم سالمه و سلامت .

خدا رو شکر می کنم که می خنده و شاده .

 

توی اداره تصمیم گرفتم واسش جشن بگیریم و کاری کنم بهش خوش بگذره .

 

روز جمعه با محمد و پرهام رفتیم باغ وحش و حسابی به پسرم خوش گذشت .

داشتیم به خرس ها نگاه می کردیم و متعجب از اینکه چرا اینقدر سرشون رو تکان میدن که پرهام ازم پرسید : مامان خرسه رژلب زده ؟؟

 

 

شیرهای باغ وحش هم طبق معمول همیشه خوابیده بودند.

پرهام

 

این تفنگه که دستشه از دکه روبروی پارک هزار تومن خریدم ، بچه ام اینقدر خوشحاله و باهاش بازی می کنه که خدا می دونه ، مرتب می گه:مامان چرا واسم تفنگ خریدی؟؟ بهش می گم مامان چون دوست دارم ،بعد می گه : مرسی که برام تفنگ خریدی .

 

هر کی ندونه فکر می کنه پرهام اصلاً اسباب بازی نداره .

 

ولی یه نتیجه که گرفتم اینه که پرهام کلاً با اسباب بازی های سبک و کوچیک بیشتر حال می کنه .

 

با این تفنگه همه حیوانای باغ وحش رو کشت.

پرهام

 

روز شنبه یه کیک کوچولو خریدیم و رفتم خانه آقا و یه جشن پنچ نفری گرفتیم .

آخه دقیقاً سه ساله که پرهام خانه آقا هست و زحمت بزرگ کردنش روی دوش اوناست.

 

پرهام  با پدر بزرگ و مامان بزرگ

 

به مامان می گم  : مامان سه ساله که پرهام پیش شماست و کسی که بچه رو سه سالش کرد ، سی سالش هم می کنه . خندونک

 

دیروز پرهام داشته بازی می کرده مامان بهش می گه پرهام بریم مسجد نماز بخونیم . به مامان گفته : من نمی آیم ، به تو هم اجازه نمی دم بری .

 

پسرم دیگه حسابی احساس بزرگ بودن کرده .

پرهام و آقا جون

 

مامان و آقای مهربونم ممنون که توی این سالها من و خانواده ام رو حمایت کردید و باعث شدید خیالم از بابت پرهام راحت باشه.

مامان و بابای عزیزم

الهی لبتون همیشه پر از خنده باشه که من با وجود شما جون می گیرم و به زندگی ادامه می دم .

دوستون دارم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار تا

پسندها (5)

نظرات (20)

مامان فهیمه
8 دی 93 15:39
عزیزم ایشالا خدا پدر و مادرتون و حفظ کنه که انقدر کمک حالت هستن . پرهام جونم سه سال و نیمگیتم مبارک از حرفات معلومه که حسااابی آقایی شدی واسه خودت.حالا دیگه به مامان بزرگ اجازه نمیدی بره مسجد آره فریده جون همه ی بچه ها همینجورین همیشه یه سری اسباب بازیهای فوق العاده زشت و بی کلاس و میپسندن حالا هر چی میخوای بهشون بگو نه مامان ببین این چه خوشکله چه رنگی داره .اونا کاری به نظره ما ندارن تو دنیای ساده ی کودکیشون سیر میکنن واسه همینم هست که انقدر معصوم و دوست داشتنی ان
فریده
پاسخ
دقیقاً فهمیه جون ، پرهام خیلی اسباب بازی های گرون قیمت داره ولی همشون شکسته ، بعضی مواقع اینقدر حرص می خورم که چرا مواظب وسایلاش نیست ، ولی به این نتیجه رسیدم که واسش اسباب بازهای کوچیک مناسب سنش بگیرم ، هر کاری هم دوست داشت باهاشون بکنه . هم او خوشحاله ، هم من ممنون از دعای خوبت
مامان مهدی کوچولو
8 دی 93 18:52
پرهام جون 42 ماهگیت مبارک فریده جون راست میگی حس خیلی خوبیه که پسرت جلوی چشمت قد میکشه بزرگ میشه بهت میگه دوست دارم یهویی بوست میکنه وای که چقدر خوبه خدا پدر و مادرتونو هم حفظ،کنه که هیچ کس نمیتونه جاشونو برای ادم پر کنه انشااله که همیشه لبشون خندون باشه
فریده
پاسخ
ممنون عزیزم ، وقتی این چیزا رو می بینم و احساس می کنم واسه همه کسانی که بچه دار نمی شن دعا می کنم . خدا پدر و مادر شما هم حفظ کنه
ماه پیشونی
8 دی 93 19:38
هوراااااااااااا مبارک باشه 3.5 سالگیه پرهام مهربون ایشا الله 30 سالگیشو جشن بگیری فریده جون
فریده
پاسخ
ممنون عزیزم، انشاالله یعنی می شه ؟؟ این نهایت آرزوی منه که تا سی سالگی پرهام زنده باشم .
مامان نی نی
9 دی 93 9:10
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا درصورت امکان عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
فریده
پاسخ
انشاالله که موفق می شید .
مامانی ِ یسناجون
9 دی 93 10:37
42 ماهگیت مبارک باشه پرهام جونم و همیشه بخندی و شاد باشی عززززیزم. چه مامان و بابای مهربونی داری. خدا حفظشون کنه . واقعا دستشون درد نکنه. نگهداری از بچه اونم بچه کس دیگه واقعا مسئولیت سنگینیه. خدا خیرشون بده خوش و خرم باشین دوست گلم خصوصی رو چک کن
فریده
پاسخ
مرسی گلم . واقعاً مسئولیت سنگینی هست . اونم توی این سن و سال که مامان وبابای من دارن. من و شما واقعاً باید قدردان زحمتای اونا باشیم
مامان پارسا
9 دی 93 12:33
سلام دوست عزیز، ماشالله چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
فریده
پاسخ
انشاالله که آقا پارسا برنده می شه
بابا و مامان
9 دی 93 12:37
عزیزم سه سال و نیمه گیت مبارک
فریده
پاسخ
ممنونم
بابا و مامان
9 دی 93 12:38
خدا نگهدار بابابزرگ و مامان بزرگ مهربون باشه
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم
بابا و مامان
9 دی 93 12:42
خرسه بله روژه
فریده
پاسخ
بچه های این دوره رو می بینی
مامانی غزل جون
10 دی 93 8:49
واااااااااای خدای من این عکس اخری چه ناز شده ایشالله سایه شون همیشه بالای سرتون باشه پرهام جونم مبارکت باشه عزیزم ایشالله عمر با عزت داشته باشی
فریده
پاسخ
مامانم تمام عکساش بدون روسری بود و می دونستم دوست نداره اینجوری عکسش توی وبلاگ باشه ، دیگه بهش روسری دادم و چند تا عکس باحال گرفتم که از همشون بهتر همین بود .
عشق یعنی
10 دی 93 10:37
اوه اوه چه همه نظر این جاست و من عقب موندم البته گفته باشم یه بار اومدم کلی تایپ کردم یه دفعه به جای تایید زدم از نو ... همش پاک شد . بعد برام کار پیش اومد مجبور شدم خارج شم
فریده
پاسخ
اتفاقاً واسه همین نگرانت شدم ، معمولاً اولین نظر رو شما می زاری .
عشق یعنی
10 دی 93 10:39
من فداااااااااااااااااااااااااای شما خانواده خوشگل و خوش تیپ مهربون و دوست داشتنی بشم من فدااااااااااااااااای داماد فهمیده و بزرگم بشم که این قدر آقایست ماشاله ماشاله بزنم به تخته . این شاله که همیشه صحیح و سالم باشه فداش بشم که وجودش این قدر به مامانش آرامش میده دست و پدر و مادر ناز و مهربون و خوشگل تو از همین جا می بوسم . واقعا بهشت برای این ها کمه.
فریده
پاسخ
خدا نکنه ،انشاالله سالم و سلامت باشی . مرسی ، چقدر مودب شدی ، عجیبه ، خودتی؟؟
عشق یعنی
10 دی 93 10:40
عزیزم این شاله همین روزها با خبرهای خوب میام فقط و فقط برام دعا کن . دیشب خواب پریسا جون و کیان و میدیدم . دلم براشون یه ذره شده سلام منو مخصوص مخصو ص بهشون برسون
فریده
پاسخ
این روزا کار من شده دعا کردن واسه دوستان وبلاگی انشاالله همه جیز عالی پیش بره . پریسا و کیان هم خوبند ، سلام بهت رسوند . زود زود بیا با خبرهای خوب . امیدوارم هر چیزی توی دلت هست بخیر و خوشی انجام بشه .
مامان لیانا
10 دی 93 16:15
عزیزم خدا نگهدارشون باشه معلومه خیلی مهربون و ماه هستن انشالا لبشون خندون و سلامت باشن سایه اشون بالای سر شما...قربون این جیگر بشم با این تفنگ خوشگلش..
فریده
پاسخ
مرسی مرجان جون ، ممنون از دعای خیرت . انشاالله همیشه سالم باشی و سایه ات بالای سر لیانا جون باشه.
کوثر
10 دی 93 17:47
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، با تبادل لینکم موافقم
♥ایدا♥
15 دی 93 10:32
واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، چرا که نع
مامان
16 دی 93 15:16
۴۲ ماهگیت مبارک عزیز دلم.ان شاالله جشن.۴۲ سالگیت. فریده جون الهی پدر و مادرت سالیان سال سا یه شون بالای سرتون باشه و ان شاالله پرهام رو سی ساله هم کنن. خیلی زیاد مهربونی توی صورتشون موج میزن. عکس اخری هم عالی و عاشقونه بود. خدا حفظشون کنه.
فریده
پاسخ
مرسی راحیل جون ، انشاالله شما هم شاهد بزرگ شدن روز به روز امیرحسین جان باشی و نوه هاتو در آغوش بگیری .
مهسا
16 دی 93 21:27
این عکس اخری چقدر پر احساس س س س هست. خدا حفظشون کنه.
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم.
مامان مینا
20 دی 93 12:56
عزیز دلم پرهام جون چقد دلم براش تنگ شده بود ماشالا آقا شدهوامیدوارم امروز تو مهد بهش حسابی خوش بگدره فریده جون ایشالا تن بابا مامانت همیشه سلامت و سایه شون بالا سرتون باشه
فریده
پاسخ
مرسی مینا جون ، از دعای خیر شما . امیدوارم مامان و بابای شما هم همیشه شاد و سلامت باشند و شاهد بزرگ شدن نوه های گلشون کارن جون و لیانا جون باشند
مامانی کسرا
21 دی 93 10:18
مباركهانشالله هميشه سالم باشه و روز به روز شاهد موفقيت و پيشرفتش باشه
فریده
پاسخ
|ممنونم ، شما به ما خیلی لطف داری.