پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پرهام مهربونم

عسکهای یک سالگی پرهام

1391/8/2 11:50
نویسنده : فریده
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتم زمانی که  تولد  یک سالگی پرهام هست  اونو به آتلیه ببرم و ازش عکس بگیرم ولی وقتی خوب  فکر کردیم  دیدیم خسته می شه و موقع تولدش بهانه گیری می کنه به خاطر همین تقریبا  با 2 ماه تاخیر (28 مرداد ) با عمه فرح ، فرزانه و محمد پرهام رو به  آتلیه کلبه که از آشناهای عمه فرح بود و توی مرودشت آتلیه داشت بردیم و کلی ازش عکس گرفتیم  .

فرح از قبل با سحر که مسئول آتلیه بود هماهنگ کرد . ماه رمضان بود پرهام رو خوابوندم که حسابی استراحت کرده باشه . پشت ماشین رو پر کردیم از اسباب بازیهای پرهام که هیچکدوم هم مورد استفاده قرار نگرفت و خلاصه حرکت کردیم به سمت مرودشت .

توی راه به پرهام غذا دادیم که حسابی شارژ باشه . بیچاره سحر ،  مسئول آتلیه خودش 2 ماهه حامله بود ولی کلی عکس از پرهام گرفت و پرهام هم خداییش خیلی همکاری کرد . زمانی که به خونه رسیدیم ساعت 10:30 شب بود و ما هنوز افطار نکرده بودیم .بیچاره  عمه فرح و فرزانه جون هم به پای ما سوختند.

همون شب از تلویزیون اعلام شد که فردا عید فطر هست و کلی خوشحال شدیم .

خیلی دوست داشتم زودتر عکسای پرهام رو ببینم تا اینکه فرزانه به مرودشت رفت و قرار شد عکسا رو از سحر بگیره  و برامون بیاره .

خونه آغا بودیم که فرزانه زنگ زد که ما تو راهیم و می آییم خونه تون . با محمد و پرهام سریع حرکت کردیم وقتی خواستیم عکسا را ببینم لب تاپ محمد جواب نمی داد.  روی تلویزیون هم جواب نداد تا اینکه فرهاد رفت و از خونه خودشون لب تابش رو آورد و عکسای پسر گلم رو دیدم . خوب شده بود .  همون جا فرزانه عکساشو گلچین کرد که چاپش کنیم .

با محمد تصمیم گرفتیم  چند تا از عکسای دوران حاملگیم که با هم گرفته بودیم به اضافه عکسای زمان تولد پرهام ،  عکسای شش ماهگیش و همین عکسای یک سالگیش  رو براش یه آلبوم ایتالیایی کنیم که هر وقت بزرگ شد به آلبومش نگاه کنه و ببینه که مامان و باباش چقدر دوسش دارند. و چقدر براش وقت و انرژی گذاشتند.

به هرحال عکسا رو آماده کردیم با محمد راجع به عکسا کلی نظر دادیم و همگی رو جمع کردیم و به آتلیه سحر بردیم تا براش یه آلبوم کنه .

فعلا چند تا از عکسای یکسالگیش که روتوش نشده می ذارم .

 

عکسای لختی پرهام خیلی قشنگ شده بود جوری که دلمون نمی آمد هیچ کدوم رو حذف کنیم .

اینم یکی از عکسای پرهام که با تاپ و  شورت تولدش گرفته .

یه عکس هنری با لباس چینی که خیلی هم بهش می آید .

من از این عکس خیلی خوشم می آید.

مرد من با لباس چینی .

پرهام با نگاه شیطنت آمیز .

دوست دارم پسر گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

manoos
3 آبان 91 4:17
salam Farideh jan, che axe-haye ghashangi, jigaresho beraaam inshalla oomadam iran, baghiye axe-ha ro mibinam jigareto felan