پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پرهام مهربونم

پرهام و مسابقه نی نی وبلاگ

1391/11/28 12:42
نویسنده : فریده
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست خوبم مامان جون کسرا  که منو به مسابقه دعوت کردن و گله هم داشتن که چرا من انگیزمو از نوشتن وبلاگ پرهام ننوشتم . خوب یکی از دلایل های من اینه که همیشه از کمبود وقت حرف بزنم و بگم وقت نداشتم و یکی دیگه اینکه اصولا من دوست وبلاگی بجز شما ندارم و به نظرم امد که نتونم به کسی پیغام بدم و این گردش ادامه پیدا کنه ولی به هر حال خودم دلیلم از نوشتن وبلاگ رو می نویسم.

خوب من برای پرهام وبلاگ درست کردم در حالی که می دونم پرهام بزرگ که بشه اصلا نگاهی هم به وبلاگش نمی دازه و به خودش می گه بابا بی خیال مامان من چقدر بی کار بوده که نشسته و این مطالب رو نوشته . یا به قول شیرازی بابا حال داری ها این خاطره ها رو بخونم که چطو بشه .

ولیکن من می نویسم:

اول به دلیل اینکه شوهرم خیلی از این کار خوشش آمد و تشویقم کرد که وبلاگ پرهام رو ادامه بدم . پس به خاطر بابای پرهام .

دوم اینکه عمه پرهام ( منصوره ) که ایران نبود مرتب وبلاگ پرهام رو می خوند و خیلی از وبلاگ پرهام استقبال کرد و خوشش آمد . پس به خاطر عمه پرهام و یا شاید عمه های پرهام و دختر عمه های پرهام . که هر وقت منو می دیدند می گفتند وبلاگ پرهام رو خوندیم .

سوم اینکه مامان پرهام که خودم باشم  همیشه دوست داشتم یه دفتر خاطرات داشته باشم ولی نمی شد ولی وقتی با نی نی وبلاگ آشنا شدم دیدم بهترین دفتر خاطرات که می تونم داشته باشم همین هست.

پس به خاطر بابا ،  عمه ها و مامان پرهام این وبلاگ رو  می نویسم .

دوستانی که معرفی می کنم که ان شاءا... ادامه بدهند شامل

1- مه یاس خانم خوشکل با وبلاگ عشق مامان و بابا

2- رونیکا جان با وبلاگ رونیکا فینگیلی

3-  آقا ایلیا با وبلاگ پسرمون ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان و بابای ایلیا
29 بهمن 91 0:38
سلام مامان پرهام جون.ممنون از دعوتت و حضورت تو وبلاگ پسرمون.
"نیت من وبابای ایلیا از ایجاد این وبلاگ اینه که ایلیا و محیط اطرافشو قبل از به دنیا اومدنش نقاشی کنیم و این محیط مجازی دفتر خاطرات به یاد ماندنی من و بابای ایلیا و خود ایلیا باشه و پسرمون بعداز بزرگ شدن بدونه که پدر و مادرش چقدر عاشقانه و بی تاب منتظر اومدنش بودند و لحظه شماری می کردند"


واقعا جالب هست همه ما برای عزیزترین افراد زندگیمون می نویسیم و دوستشون داریم . امیدوارم بتونیم به نحو احسنت اونا رو تربیت کنیم .
لطفا دلیلت رو داخل وبلاگت بنویس
سمانه (مامان آرشام)
29 بهمن 91 11:27
وای چه نی نی نازی
اگر دوست داشتین به نی نی ناز منم رای بدین
کد 511 آرشام من
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


مرسی عزیزم . حتما به نی نی شما رای می دم

نی نی شما خیلی ناز هست . حتما رای می آره

مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:42
چقدر قشنگ نوشتی ساده و راحت فک کنم این خصوصیت خودتون هم باشه ،بدون ادا و اصول، خیلی از این جور ادما خوشم میاد میتونم کنارشون خودم باشم
ندیده خیلی دوستون داریم


مرسی عزیزم . منم ندیده شما رو دوست دارم . تنها وبلاکی که همیشه سر می زنم وبلاک کسرا جون هست . به آدم انرژی می ده .امدید ایران حتما شیراز بیاید همدیگه رو از نزدیک ببینیم.(این یک تعارف اصفهانی نیست .)
سارا مامان علی
30 بهمن 91 14:00
سلام عزیزم ممنون از حضورتون.خوشحالیم که دوستان خوبی مثل شما دارم اون بنر رو خودم هم نمیدونم چجوری میشه حذف کرد.یه مدت دیگه حذفش میکنم
manoos
5 اسفند 91 22:22
thank you dear I always enjoy reading the weblog best
رونیکا فینگیلی
23 اسفند 91 9:24
سلام مامان پرهام جون اولا نی نی کوچولوی شما خیلی ناز هستش خدا بهتون ببخشه درضمن ممنونم از دعوت شما ولی اگه ممکن هستش توضیح بیشتری برام بدین چون من به علت مشغله کاری زیاد توی وبلاگ نمیرم ولی خیلی دوست دارم بتونم از خلاقیت های شما استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید.