پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

پرهام مهربونم

حرف زدن پرهام

1391/11/29 12:22
نویسنده : فریده
557 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی جالب هست . به پرهام می گم :

بگو بابا                   میگه بابا ،  بابایی

بگو حمام                حم

بگو آینه                  آین

بگو عمه                 عم

بگو دست               دس

بگو خاله                  آله

بگو آب                     آبو

فیله چی شد           افتاد(برگرفته از فیل آمد آب بخوره افتاد و دندونش شکست.)

بگو مامان               باااابااا ( با خنده و حالت حق به جانب)

 

اینم از بچه های این زمونه

این بچه اصلا منو قبول نداره .از وقتی که زبون باز کرده فقط می گه بابا . منو که می خواد صدا کنه می گه بابا . اصلا یکی بگه جایگاه من اینجا کجاست .

بی خیال اینم شانس ماست . کاریش نمی شه کرد. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

وانيا
29 بهمن 91 11:20
سلام

وبلاگتون خيلي عاليه ، اگه مايل باشي با هم تبادل لينك كنيم .

موفق باشي


حتما . من شما را لینک کردم.
مامان کوثری
29 بهمن 91 11:30
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه :
مامانی کسرا
29 بهمن 91 18:38
عزیزم ناراحت نشو همه بچه ها اول میگن بابا
واسه گفتم ماما باید هوا رو بکشه توی دهنش هنوز بلد نیست سختش ِ
اما بابا هوا رو میده بیرون راحته
ببوس این شیرین زبون ُ ماشالله


مرسی از دلداری شما. عوضش هر کاری داشته باشه به باباش می گه دلم خنک می شه.
manoos
5 اسفند 91 22:24
Ajab
amma fek konam ke choon shoma v mohamand ro hamishe ba ham mibineh, manzooreh parham az baba, ham baba hast v ham maman

omidvaraam ke ba in comment kami darde shoma ro taskin dadeh basham


felan


مرسی منصوره جان . من فکر می کنم می خواد با من شوخی کنه چون خیلی وقتا منو ماما صدا می کنه ولی وقتی می گم بگو مامان می گه بابا. پرهام هم با ما شوخی داره
مینا
7 اسفند 91 14:16
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه [Web] - [E-Mail] [ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ] [ آی پی : 91.98.72.165 ]