پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پرهام مهربونم

آهای آهای خبردار پرهام آمد به بازار

1391/2/11 13:11
نویسنده : فریده
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

آبان ماه  بود ، با محمد و خانوادش رفتیم ارسنجان .

شب که شدبه محمد گفتم : محمد  من حامله ام . خجالت  گفت:  مگه می شه ، اشتباه می کنی .

منم تقریبا مطمئن ،  هرچی دلم می خواست انار خوردم . توی آشپزخانه فرزانه ازم پرسید : زن دایی چقدر شکمت بزرگ شده . به شوخی گفتم آخه  بچه داخلش هست و با هم خندیدیم .قهقهه

چند روز بعد که آمدیم شیراز اولین کار که کردیم رفتیم داروخانه و بیبی چک گرفتیم . شب که چک کردم دیدم که بعععععله حامله ام .

niniweblog.com

 اون روز پرهام هنوز یک ماهش هم نبود.قلب

فردا شب با محمد تصمیم گرفتیم پیش دکتر بریم و مطمئن بشیم . به محمد گفتم ما که کار خاصی نداریم پس پیش یه دکتر خلوت می رویم . رفتم پیش دکتر فریبا ناطقی .

بهش گفتم که با بیبی چک ، چک کردم . گفت درصد خطای بیبی چک بسیار ناچیز هست پس مطمئن باش که حامله ای و یه سری آزمایش داد که انجام بدم .

 فردا صبح آزمایشها رو آزمایشگاه دکتر سعادتی انجام دادم . چند روز بعد که جواب آزمایشها آمد تازه پسر من 32 روزش بود و همه هم خبردار بودند.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)