پرهام پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پرهام مهربونم

دو تا خبر خوب

1392/11/21 10:23
نویسنده : فریده
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آمدم با دو تا خبر ، دو تا خبر خوب .

اول از همه من یه کار خوب کردم ، البته می دونید که همه کارهای من خوبه ولی این یکی خیلی خوبه.

پرهام و خودم رو بیمه عمر کردم ، بیمه عمر و پس انداز سامان.

یه مدت توی اداره ما بحث بیمه عمر خیلی زیاد بود ، یه سمینار برگزار شد که بیمه عمر پارسیان و بیمه عمر ما رو تبلیغ می کرد ولی من بی خیال از کنارش عبور کردم .

با این تصور که مثلاً من ماهی 40 هزار تومن پس انداز کنم و 15 الی 20 سال آینده 100 میلیون بگیرم اون زمان با توجه به این نرخ ترم به درد نمی خوره .

یه مدت تصمیم گرفتم برای پرهام سالی دو تا سکه پس انداز کنم با پولهای که عیدنوروز و روز تولدش گیرش می آید  . با این تصور که زمانی که پرهام 20 ساله هست 40 تا سکه داره  این کار رو هم کردم ولی خیلی خورد توی ذوقم زمانی خریدم که سکه توی بالاترین نرخ خودش بود . هرچند الان پشیمان هم نیستم به هر حال اگه این کار رو نکرده بودم نه سکه ای داشتم و نه  پولی .

به هرحال اون روز توی اداره نشسته بودم که یه خانم آمد و راجع به بیمه عمر سامان با من حرف زد . دیدم نه بابا خیلی خوبه .

 

اولین فایده اش اینه که زمانی که من بیمه عمر می شم  اگه خدای ناکرده ، زبون لال ، زبونم لال ، بعد از 120 سال  ، 120 هم کمه ، اتفاقی واسه من بیافته به هر حال یه مبلغ گیر پرهام می آید . من ماهی 40 هزار تومن رو انتخاب کردم که در صورت فوت من 12 میلیون گیر خانواده می آید .

می تونستم تعیین کنم که پس از فوتم این مبلغ به چه کسانی برسه . به خانمه گفتم چند نفر رو می تونم تعیین کنم گفت  بزن پسرت و شوهرت . هر کدام 50 درصد سهم دارند ، گفتم نه شوهرم 50 درصد زیاده اینجوری کلی دعا می کنه که من بمیرم وقتی مُردم این پول رو می گیره می ره یه زن دیگه می گیره می شه هزینه عروسی شون . بذار حداقل یه کمی بدهکار بشه ، چند تا وام بگیره ، مثل اون روزی که با من ازدواج کرد.

خانمه غش کرد از خنده ، گفت آخه اینجوری ممکنه ناراحت بشه . می تونی 60 درصد پرهام بزنی 40 درصد شوهرت . بالاخره 70 درصد پرهام و 30 درصد محمد شد . واسه محمد تعریف کردم ، میگه نه 100 درصد بزن پرهام . من که بعد از تو محاله زن بگیرم . خیلی هم  جدی می گه .

حالا من موندم از بس خوب بودم نمی خواد زن دیگه ای بگیره ، که این فرضیه محاله .

یا اینکه از بس اذیتش کردم توبه کرده . فکر کنم همین باشه توبه کرده .

الان دوست داشتم بیشتر راجع به بیمه عمر بنویسم ولی هرچی می گردم بروشورهاشو پیدا نمی کنم ، بعداً مفصل راجع بهش می نویسم .

پرهام

یه خبر دیگه اینکه ما امروز به سمت بوشهر حرکت می کنیم و تا جمعه اونجا هستیم بنابراین خبری دیگه ازمون نمی شونید . فقط توی این مدت دعا کنید .

آخه بوشهر می ریم خونه داداشم و اونا هم دوتا وروجک دارند به اسم نگار که الان 5 ساله و نیمه هست ، خیلی شیطونه ، اونم دست بزن داره در حد المپیک . غذا نمی خوره و حسابی بازیگوشه . و یکی دیگه به اسم بهار که دقیقا 9 ماه از پرهام کوچکتره اونم کمتر از نگار و پرهام شیطون نیست .

حالا با سه تا بچه شیطون باید چیکار کرد خدا عالمه .

می آیم با یه عالمه عکس و خبر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 11:18
افرین مامان اینده نگر ایشالاه همیشه زنده باشید و سلامت و سایه پر مهرتون بر سر خانواده گلت
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، در کنار شما دوست مهربونم
پریسا مامان کیان
21 بهمن 92 11:28
سلاااااااااااااااااااام فریده جونی. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستش رو بگو چقدر پول گرفتی واسه بیمه سامان تبلیغ کنی هان؟؟؟؟؟؟ راستشُ بگووووووووووو منم یه مدته دارم بهش فکر میکنم میدونمم که خوبه ولی گذاشتمش برا بعد. انشالله 1200 زنده باشی و سایه ات بالا سر پسرت باشه. مسافرت خوش بگذره عزیزم. انشالله پرهام جون . اون فسقلیا اونقدر آرووم میشن این چند روزه که خودتونم تعجب میکنین. برو به سلامتی و زود برگرد که دلمون برات تنگ میشه. نی نی وبلاگ بدون فریده صفایی نداره.
فریده
پاسخ
چیکار کنیم ، نتونستیم که از شما پولی بگیرم زندگی هم خرج داره ، بچه شیرخشک می خواد، پنپرز می خواد ، واقعاً دلم واسه نی نی وبلاگ و شما تنگ شده بود . وقتی باز کردم کلی خوشحال شدم . حالا از سفر بوشهر می نویسم که چه بلاها که سرمون نیاوردند.
مامان یسنا
21 بهمن 92 14:09
ای ول به این مامان آینده نگر خوش بگذره بهتون با سه تا وروجک منتظر اخبار جدید هستیم از همه مهمتر مواظب خودت و پرهام نازم باش
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، شما هم یسنا جون عزیز رو ببوس .
اعظم مامان زهرا
21 بهمن 92 19:41
عزیزم خیلی خوبه که به فکر پس اندازی... خوش بگذره و مواظب خودتون باشید من علوم تربیتی گرایش مشاوره و راهنمایی خوندم.
فریده
پاسخ
چه رشته خوبی ، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان مینا
21 بهمن 92 19:47
عزیزم سفر به سلامتخوش بگذره
فریده
پاسخ
مرسی
مهسا
21 بهمن 92 20:55
افرین مادر آینده نگر.. شما همیشه کارای خوب و نظرات خوب میدی.. آفرین اینقدر به فکر پرهام جون و خانواده هستی...کار خیلی خوبی کردی.. اتفاقا منم ایران خودم بیمه می کنم می رم.... آینده رو خدا می دونه... ایشالا که همیشه بهتون خوش بگذره.. دلم واستون تنگ می شه..بی صبرانه منتظر خبرای خوب از سفرتون هستم.
فریده
پاسخ
مرسی دوست خوبم ، شما همیشه ما رو تشویق کردید و باعث دلگرمی مون شدید ، امیدوارم هرجا هستی شاد باشی ، آرزوم برای شما شاد بودنه .
پریسا مامان کیان
21 بهمن 92 23:20
راستی این عکس پرهام عالیییییییییییییییییییییییییییییه. همچین لپاش شُسته رُفته آماده گاز گرفتنن. با این عکس میتونین تو همه مسابقات کودک زیبا اول بشین.
فریده
پاسخ
توی این عکس تقریباً 6 ماهه است . نمی دونم چرا اون موقع از این عکسه خوشم نمی آمد ولی حالا خیلی دوستش دارم . پرهام شما رو گاز نگیره شانس آوردید .
مامان آوا
21 بهمن 92 23:51
وای دختر خدا نکشدت با این زبون شوخت خیلی حال کردم ولی خوب ایده ی خیلی خوبی بابا بزار ما بمیریم ببین چطوری سر یه هفته نشده میرن زن میگیرن البته مرگمون بعد از 170سال زندگی ولی خوب داغ زن دومی رو میزاریم روی دلشون ولی جدای از شوخی ایشالله هیچ بچه ای بدون پدر ومادر نباشه حتی اگه ثروت دنیا هم باشه بی ارزشه انشالله همیشه به خوشی در کنار هم زندگی کنین عزیزم مسافرت خوش بگذره همیشه به گردش وشادی
فریده
پاسخ
واقعاً راست می گی ، هیچ کسی و هیچ چیزی جالی پدر و مادر رو نمی گیره ، هیچ وقت به عمر زیاد فکر نمی کردم ولی از زمانی که پرهام دنیا آمده حداقل 20 الی 30 سال دیگه از خدا عمر می خوام که بتونم پرهام رو بزرگ کنم و شاهد خوشبختی اش باشم . یه کوچولو هم واسه مادرشوهر بازی درآوردن نیاز دارم ، به نظرم اون تیکه خیلی حال بده .
مامان آوا
22 بهمن 92 11:20
¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ نیستی .......................دلم میگیره
فریده
پاسخ
دل منم واسه شما تنگ شده بود . خیلی وابسته شدیم به همدیگه .
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 بهمن 92 4:12
به به مبارک باشه بیمه عمر. الهی سالیان سال عمر باعزت داشته باشید.وای خدا،مردم از خنــــــــده،خیلی جالب نوشتی عزیزم..جووونم پرهام ناز و خوشگلم
فریده
پاسخ
مرسی مامان جون امیرحسین ، هزار تا بوس واسه امیرحسین ناز
عشق یعنی
24 بهمن 92 9:05
این شاله همیشه به سفر باشین و حسابی بهتون خوش بگذره . راستی اون کمربند رو با خودت بردی یه وقت اون جا دست خالی نباشی
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ایرادی نداره حالا با کمربند نشد با دمپایی، کفش پاشنه بلندی ، شلینک آبی ، به هر حال یه چیزی پیدا می شه که بتونم باهاش بهش تبریک بگم .
عشق یعنی
24 بهمن 92 9:06
در مورد بیمه های عمر هر نوع اطلاعاتی که بخوای من به ریز می تونم بهت بدم . نا سلامتی 7 سال هست که کارشناس بیمه هستم به زنین به تخته چشم نخورم
فریده
پاسخ
خیلی خوب شد ، حتماً خوشحال می شم راهنمایی ام کنی . زود زود بیا.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 12:36
خصوصی عزیزم
فریده
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 12:37
عزیزم تایید نکنی
فریده
پاسخ
بذار تایید کنم ، خیلی حال می ده
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 13:10
فریده
پاسخ
چقدر قلب چقدر بوس . مرسی
عشق یعنی
26 بهمن 92 13:17
سلام فریده جان از سفر برگشتی؟ خوبی ؟ دامادم خوبه؟ ولنتاینت مبارک . عزیزم سعی می کنم یه اطلاعات کامل و قابل درک تایپ کنم و براتون به اشتراک بزارم .
فریده
پاسخ
ما برگشتیم ، خیلی خوش گذشت ، فقط دادماتون حسابی آتش سوزاند . مممنون از راهنمایی که کردی . من اگه شما رو نداشتم باید چیکار می کردم.
مامان هستی
26 بهمن 92 14:00
آفرین برمامان خوب ومهربون انشالله که 1200 سال زنده باشید مسافرت بهتون خوش بگذره سلام داداشتون هم برسونید
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم ، ما دیگه برگشتیم . ممنون از محبت شما
مامان ایمان
26 بهمن 92 16:00
سلام عزیزم چه کا خوبی کردی فریده جونننننننننننن انشالله به سلامتی سفر بی خطر خوش باشید پرهام جونو ببوس مواظبش باشششششششششششش بایییییی فعلا
فریده
پاسخ
مممونم ایمان جون عزیز رو ببوس
مامان مهدی کوچولو
26 بهمن 92 18:52
عزیزم کار خیلی خوبی کردی انشااله که همیشه سالم و سلامت باشی
فریده
پاسخ
ممنونم
عشق یعنی
26 بهمن 92 19:31
شما تا هنگامی که پول واریز نکردی هیچ قراردادی بسته نمی شه و اون فرم ها هیچ ارزشی نداره . فقط به من اطلاع بده می خوای چه طوری و چه مبلغ واریز کنی. مثلا ماهانه؟ سه ماهه؟ شش ماه یا سالانه؟ و چه مقدار؟ تا برات یه جدول بفرستم و کامل توضیحاتشو بگم
فریده
پاسخ
مرسی عزیزم الان می آم وبلاگت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 بهمن 92 2:51
چقدر این عکس قشنگه هر جا میری خوش باشی عزیزم
فریده
پاسخ
مرسی زهرا جون ، آقا ایلیای گل رو ببوس
مامان یسنا
27 بهمن 92 8:58
ما همچنان منتظر عکسا و خبرای جدید هستیم
فریده
پاسخ
سعی می کنم زودی بیام . الان گلو درد شدید گرفتم توی خونه هستم
عشق یعنی
28 بهمن 92 8:22
خب عزیزم شما پس داری برای دو نفری تون ماهی 80 تومان میریزی. چند تا نکته: 1- اگه یه بیمه نامه باز کنی که ماهی 80 بدی سوددهی اش بیشتر از این هست که بخوای 2 تا بیمه نامه باز کنی و برای هر کدوم ماهی 40 تومان . 2- مواظب باش سرمایه فوت را بیشتر از 14 میلیون و با ضریب افزایش سالیانه 5 درصد نزنن. چون سود دهی ات کم میشه. 3- حتما تو بیمه نامه بازنشستگی و قید کنن. یعنی این که بعد از 20 سال یا حقوق بازنشستگی بگیری یا اینکه همه ی پول و با سود اش یه جا برداشت کنی. 4- شما بهتر اینکه یه بیمه نامه باز کنی و بیمه گذار خودت و بیمه شده پرهام باشه. 5- الان هم بیمهنوین وکارآفرین یه طرحی داره که شما می تونی با همون 80 تومات در ماه یه بیمه نامه باز کنی که بیمه گذار خودت و بیمه شده اول پرهام و بیمه شده دوم باز خودت باشی که این از همه بهتره. 6- بازم سئوالی داشتی درخدمتم . 7- یه چیز دیگه هم یادم اومد. حاست باشه تو بیمه نامه ات پوشش های بیماری های خاص، پرداخت هزینه های پزشکی بر اثر حادثه و پوشش از کار افتادگی رو هم برات بزنن.
فریده
پاسخ
واقعاً از راهنمایی ات ممنونم .
مامان هستی
29 بهمن 92 11:47
فریده
پاسخ